Gå til innhold

Hva heter "ståtiss" på tysk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

penis betyr vel også hale på latinsk

Hale heter "cauda" på latin.

Anonymous poster hash: c77c7...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det var Paradise: hope. Om en jente som er på fat camp og forelsker seg i legen sin. Ganske sjuk film egentlig :fnise:

Anonymous poster hash: e3c46...8d7

Den så jeg faktisk i Østerrike, men kan ikke huske noe om ståtiss. De sier forresten sjelden Schwanz i Østerrike, de sier Schwoaf istedenfor.

Anonymous poster hash: b629b...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva dere vet :sjokkert: jeg ante ikke at det fantes så mye rart der ute i verden, eller rettere sagt i Tyskland og Østerrike. Jeg forbinder i alle fall Østerrike med han galningen som holdt dattera innsperra i flere tiår og satte barn på henne flere gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva dere vet :sjokkert: jeg ante ikke at det fantes så mye rart der ute i verden, eller rettere sagt i Tyskland og Østerrike. Jeg forbinder i alle fall Østerrike med han galningen som holdt dattera innsperra i flere tiår og satte barn på henne flere gang.

De fleste forbinder vel også Østerrike med Natascha Kampusch. Østerrikere derimot mener at disse tilfellene er helt uinteressante og ikke har noe med Østerrike å gjøre.

Anonymous poster hash: b629b...f49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste forbinder vel også Østerrike med Natascha Kampusch. Østerrikere derimot mener at disse tilfellene er helt uinteressante og ikke har noe med Østerrike å gjøre. Anonymous poster hash: b629b...f49

??? Gjør de fleste det?

Østerrike er en gammel kulturnasjon med spennende historie. Jeg forbinder Østerrike like lite med Natascha Kampusch som jeg forbinder USA med Charles Manson eller Belgia med Marc Dutroux.

Anonymous poster hash: c77c7...92d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? Gjør de fleste det?

Østerrike er en gammel kulturnasjon med spennende historie. Jeg forbinder Østerrike like lite med Natascha Kampusch som jeg forbinder USA med Charles Manson eller Belgia med Marc Dutroux.

Anonymous poster hash: c77c7...92d

Jeg sa ikke at det var det eneste folk forbinder med Østerrike.

Anonymous poster hash: b629b...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa ikke at det var det eneste folk forbinder med Østerrike.

Anonymous poster hash: b629b...f49

Folk flest forbinder Østerrike med Natascha Kampusch, betyr vel at det er dette du mener?

Nå skal du plutselig ha det til at du sa noe annet?

FYI aner jeg ikke hvem Natascha Kampusch er. Jeg trodde det var en lokal Britney Spears.

Googlet og fant ut at -Nei, det er en som var kidnappet en gang.

Folk flest forbinder Østerrike med Alpene og skiferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hete stand schwanz? Random spørsmål jeg vet, men jeg så en film fra Østerrike også sa de det, men fikk ikke med meg hva det var.

Anonymous poster hash: 64661...724

De kaller det for Ständer.

Jeg har ståkuk = Ich hab'nen Ständer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysk er et fryktelig gøy språk når det presenteres i sånne folkelige former! Det får meg nesten til å angre på at jeg bytta ut tysk med et annet valgfag...

Da har man lært noe nytt i dag og :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tysk er et fryktelig gøy språk når det presenteres i sånne folkelige former! Det får meg nesten til å angre på at jeg bytta ut tysk med et annet valgfag...

Da har man lært noe nytt i dag og :fnise:

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest forbinder Østerrike med Natascha Kampusch, betyr vel at det er dette du mener?

Nå skal du plutselig ha det til at du sa noe annet?

FYI aner jeg ikke hvem Natascha Kampusch er. Jeg trodde det var en lokal Britney Spears.

Googlet og fant ut at -Nei, det er en som var kidnappet en gang.

Folk flest forbinder Østerrike med Alpene og skiferie.

Du har vondt for det du. Folk flest forbinder Østerrike nettopp med disse kjellerhistoriene, men det er ikke det eneste folk flest forbinder med landet. De fleste forbinder også Østerrike med alpene, mange forbinder Østerrike også med Mozart, Hitler, wienerschnitzel, vals, nyttårskonsert osv. Hvis du ikke har hørt om Natascha Kampusch er du enten veldig ung eller har fulgt ekstremt dårlig med i media.

Anonymous poster hash: b629b...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ber høyere makter om ikke noensinne forelske meg i en tysk jente. Dirty-talk på tysk? Hadde dævva av latter allerede ved ich bin :icon_lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...