Gå til innhold

Normalt at alle katter har merkelige/rare/stygge navn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Katter jeg har hatt

-akira

-brutus

-tutta

-Pia

-Leo

-bonnie

Hater når katter får for menskelige navn som Tormod, Hallgeir osv, men om andre kaller dyrene sine det skal jeg ikke blande meg inn i. Men mine dyr blir døpt om hvis jeg får de med et navn jeg missliker :P

Anonymous poster hash: a6010...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men mine dyr blir døpt om hvis jeg får de med et navn jeg missliker :P

Døpt? Hva har det med navn å gjøre? Og ikke minst, hva har det med dyr å gjøre? Er dyrene dine kristne?



Anonymous poster hash: a99f2...a32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Hadde en katt som het Lizbet og Sussi, Macgyver, Leonardo, Marvin, Vesla, Kitt, Liam, Kenny, Shane, Dolly Esmeralda, Noel Thomas og noen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min heter Minky :)



Anonymous poster hash: 5e445...f67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er stygt å kalle katten sin for lucifer jeg. Hørt katter som kalles det.

Hvorfor det? Navnet i seg selv er jo pent og Lucifer var jo en fallen engel, ikke djevelen i egen person. Er man ikke kristen ser jeg ikke problemet. Bedre med Lucifer enn satan som også noen kaller kattene sine. Helle Lucifer enn Anders og Adolf også.

Anonymous poster hash: 9192f...554

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha vært veldig kjedelig dersom ALLE katter het "typiske" kattenavn, som Missy, Luna, Mons, osv.. Elsker sånne litt rare navn på dyr. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Vil ikke skrive navnet på alle kattene mine siden jeg ikke ønsker å bli gjenkjent, men den ene min heter Sirius. Oppkalt etter himmelens klareste stjerne. Passer bra det når eieren er astronominerd. :) Liker navn med litt mening i. Menneskelige navn kan være kult det også, det viktigste er at navnet passer til katten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min heter Kåre og hunden jeg hadde het Kjell. Det er jo kjekt med litt mangfold i navn på dyr. Kjedelig hvis alle heter Mons, Pus og Bamse.

Anonymous poster hash: 035ff...8a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at dyr har menneskenavn, ihverfall nordiske :fnise: Ganske underholdene, ihverfall hvis man er ute ett sted og man roper på hunden sin, og så står det mennesker rundt deg som tror du roper på ungen din eller noe, så kommer bikkja :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Navnet i seg selv er jo pent og Lucifer var jo en fallen engel, ikke djevelen i egen person. Er man ikke kristen ser jeg ikke problemet. Bedre med Lucifer enn satan som også noen kaller kattene sine. Helle Lucifer enn Anders og Adolf også.

Anonymous poster hash: 9192f...554

Enkelt og greit for at jeg syns det er et stygt navn som symboliserer navnet på styggen selv! Samme om man ikke er kristen. Meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de fleste katter har navn typ: Birger, Hjalmar, Bob Kåre, Leikny, Arnulf, Bergliot, Reidar, Tordis, Gjørdis, Bjarte, Ruttleif, Arntfrid etc.

Anonymous poster hash: 97a7f...70e

Ruttleif? Haha!! Jeg er enig, sykt masse støgge katte navn for tiden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe i mot at folk gir kattene sine litt merkelige/uvanlige menneskenavn, man får gjøre som man vil.

Men, spesielt og uforventet er det ikke lenger. Det er en trend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her jeg bor har en katt som heter Whiskey. I romjula kom den ikke inn før eierne skulle legge seg for kvelden, og de ble bekymret for at katten skulle bli nødt til å tilbringe natta ute i kulda. Det var nok en del som stusset da matfar gikk rundt i gatene og ropte ut: "Whiskey!!!!!"

Det var visst ikke så mange som visste hva den het, så dagen etter var han ute på en Facebookside for tettstedet her og forklarte seg.

:fnise:



Anonymous poster hash: 1e700...74c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen her jeg bor har en katt som heter Whiskey. I romjula kom den ikke inn før eierne skulle legge seg for kvelden, og de ble bekymret for at katten skulle bli nødt til å tilbringe natta ute i kulda. Det var nok en del som stusset da matfar gikk rundt i gatene og ropte ut: "Whiskey!!!!!"

Det var visst ikke så mange som visste hva den het, så dagen etter var han ute på en Facebookside for tettstedet her og forklarte seg.

:fnise:

Anonymous poster hash: 1e700...74c

I nærheten av Gardermoen? Kjenner nemlig et par med en katt med dette navnet :)

Anonymous poster hash: f1cd3...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabokatten her het Thorbjørn. Søtt det, helt til jeg fant ut at det var en hunnkatt... :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...