Gå til innhold

Avlive hunden eller gi den bort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke passer inn .. hva er det du prater om? Selvfølgelig ønser vi å beholde hunden, vi elsker den og vi har hatt 8-9 fine år sammen så langt.

Men hva forslår du at vi gjør? Avliver babyen? Eller hvordan skal babyen og hunden leve sammen uten at det skjer noe skade på babyen?

Hunden vår liker ingen barn under 10-12 år, sånn er det bare!

Vi kommer til å ringe vetrinæren på mandag og ta en prat om hva vi skal gjøre.

Anonymous poster hash: 2424b...691

Hva med å prate med en hundetrener?? Dette skulle dere gjort første gang hunden oppførte seg sånn og ikke vente 5mnd. Og hvis du visste at hunden ikke liker NOEN barn, så burde dere vel dere tenkt på dette før dere fikk barn? Hunden bør ihvertfall ikke bøte med livet. Da burde du gjøre alt du kan for å finne nytt hjem til den (familie/venner).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den jenta hunden vår bet/kløp, bare stod rolig ved siden av hunden og ville klappe hunden. Jeg var der da det skjedde, og jenta var rolig og forsiktig og nysgjerrig på hunden.

Jeg stoler ganske enkelt ikke på hunden når det er barn under 10-12 år tilstede.

Det hadde nok vært enklere om vi fikk barn før vi fikk hund, men man tenker jo ikke sånn for 8 år siden...

Anonymous poster hash: 2424b...691

Nei, jeg mener rundt babyen. I hvilke situasjoner knurrer hunden rundt babyen? Og i hvilke situasjoner glefser hunden rundt babyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...