Gå til innhold

Er det normalt å elske hunden sin?


Gjest princess123

Anbefalte innlegg

Jeg er i hvertfall helt forelska i valpen min! :hjerte: Han er så god og myk og søt og teit og snill og herlig og verdens fineste. Så ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

Et litt rart spørsmål kanskje.. kjæresten og jeg fikk oss en valp i sommer og det har gått utrolig bra. Hun er veldig rolig, smart, lettrent, hun kan mange triks og er kjempelydig.. Hun er også en kosegris fra en annen verden, haha!

Jeg elsker virkelig denne hunden, altså ELSKER. Har ikke barn så kan ikke sammenligne, men altså, jeg kan ikke forstå hvor mye jeg elsker det lille dyret. jeg visste jo at jeg kom til å bli glad i henne, men jeg elsker henne virkelig..

Jeg har skole 3 timer om dagen og er maks borte 4 timer (mtp reising osv), og bare på de timene er jeg helt gal etter å komme hjem til henne. Jeg vet at hun koser seg hjemme alene, men jeg savner henne likevel såå mye. Når jeg kommer hjem og hun enten er i buret eller ligger på pleddet med leker blir jeg bare helt solgt.. haha!

Det jeg vil spørre om er egentlig om jeg er litt too much her? Er det rart å elske et dyr? Hadde det vært bedre om jeg var glad i henne bare?

Det skal nevnes at hun får privatliv hvis hun vil ha det altså, så er ikke sånn kosemose på henne 24/7 hvis hun ikke vil det. Men hun foretrekker 99% av tiden å ligge på brystet mitt eller kjæresten sitt og kose :-) Hun sover ofte i senga med oss også, hvis vi ikke har oss såklart ;-)

Syns ikke det er rart i det hele tatt :) Elsker dyrene mine jeg også :rodmer:

Endret av Leviosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i hvertfall helt forelska i valpen min! :hjerte: Han er så god og myk og søt og teit og snill og herlig og verdens fineste. Så ja.

Takk gud for at det ikke bare er meg! :fnise:

Følte meg litt flau av å skrive det.. Fordi det virker så rart å muligens unormalt. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den katten jeg har nå og alle dyra jeg har mistet med hele mitt hjerte. Alle har sin egen plass i hjertet mitt akkurat som menneskene i livet mitt har.

Dyr er lette å elske 💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...