Gå til innhold

Oh, I believe in yesterday


Yesterday

Anbefalte innlegg

Huff nå ser jeg at hun dama over ser veldig skummel ut på det bildet (youtube-videoen til Rob Thomas altså), rene The Ring eller The Grudge :sjokk:

Endelig er legen enig med meg! Fastlegen har ennå ferie og jeg var hos legen i dag for videre sykemelding, og var hos han jeg ikke er begeistret for fordi han har hintet om at svimmelheten min er psykisk. Men denne gangen var han endelig overbevist om at det er nakken som er problemet og å ta Stemetil for svimmelheten var bortkastet fordi den er ment for personer med problemer i balanseorganet eller psykiske problemer, og det er jo ikke problemet mitt sa han. Så jeg skal slutte på medisinen og gleder meg til manuell terapitimen på fredag! :hoppendeglad: Jeg har jo hatt null effekt av stemetil, kun nesten gått i bakken noen ganger pga bivirkningen blodtrykksfall. Han var enig i at jeg kan ikke fortsette i jobben og siden det bare er 14 dager igjen i jobben så ble jeg sykemeldt disse dagene. ENDELIG skjønner han det jeg har prøvd å forklare han :tommelopp:

Dro innom jobben etterpå for å levere sykemeldingen og der ble jeg hudflettet! Ja jeg er enig i at det er synd at jeg ble sykemeldt så mye og jeg skjønner at de ikke ønsker å gi meg videre kontrakt, og uansett så kunne jeg ikke takket ja nettopp pga helsa. Men hun jeg pratet med var frekk i måten hun ordla seg og spurte rett ut om det egentlig er det at jeg ikke trives, øh som at jeg dro til legen og skylder på nakken for å skjule at jeg ikke trives. Att det er mulig! Nei jeg trivdes faktisk veldig godt, aldri opplevd før at arbeidsdager har gått så fort, og jeg har sinnsykt dårlig samvittighet for de, også får jeg bare kjeft og anklagelser om å være lat. Ja tusen takk for meg! Synd siden jeg trivdes. Jeg kunne fortsatt å ta tilkallingsvakter der, fordi da kunne jeg jobbet mye mindre enn 100% der og holdt ut, men vet nå ikke om jeg får lov av de. Bra jeg har en annen arbeidsgiver som vil ha meg som tilkallingsvikar og hvor jeg har 0 fravær i løpet av de 7 mnd jeg jobbet der før sommerferien :sminkedokke:

Har 8 jobbsøknader inne nå. Håper virkelig at noen av de vil ha meg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leeeeei...Gleder meg til manuell terapeuten i morgen, men litt redd for at de ikke skal finne noe og så ender jeg opp med at dette er psykisk. Fordi det er det IKKE. Jeg vil være frisk og jobbe, stor trivdes i jobben, så hvorfor gjøre meg selv syk? Livet har aldri vært så bra som nå, men skjebnen kom og beit meg i rumpa. Typisk skjebnen "nei hun der skal ikke forbli lykkelig, så nå skal hun bli svimmel og legene skal ikke finne ut av det". Men satser på at de finner ut av det i morgen! Det trenger jeg :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manuell terapeuten fant låsninger i nakken min, så det skal vi jobbe med fremover. Håper jeg aldri igjen blir sånn her svimmel! :balltre:

Jeg har kjøpt meg sånne reisesykebånd på apoteket og de har fjernet det meste av kvalmen, er bare bittelitt kvalm nå. Men ennå ganske svimmel, og det er nesten som at jeg er mer svimmel enn før, kanskje kvalmen dekket over svimmelheten litt på en måte siden det var heftig å ha begge deler.

I kveld skal jeg på middag til tante&onkel, og foreldrene mine kommer. Foreldrene mine bor ikke her men skal være her i helga. Kjenner at jeg gruer meg litt pga formen, men overlever vel.. :tronderbart:

God helg folkens!! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...