Gå til innhold

Brunsneglestatus på Facebook


Rozárka

Anbefalte innlegg

Hva er greia?

Noen som vet hvorfor folk setter dette som statusen sin:

Jeg vet at ingen vil lese min status, men noen ganger, når jeg kjeder meg, pakker jeg meg inn i en sovepose og heller smør over meg selv og sklir rundt på kjøkkengulvet mens jeg utgir meg for å være en brunsnegle.

Nei, det er ikke facerape. Det er mange som gjør det, så jeg lurte på hva jeg gikk glipp av , her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommenterer eller liker noen denne statusen, får de en melding i innboks om at "Haha", du er lurt og må selv sette denne statusen på din vegg.

Tåpelige saker..



Anonymous poster hash: f9d92...ef7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I praksis er det nøyaktig den samme dritten som vi fikk på sms på nittitallet, med de lamme kjedebrev-meldingene som "Her er din lille lykkefisk, send den videre til x antall venner og blahblahblah whatever"

Ren bullshit, ikke lenger for at vi skal bruke penger for det, da det den gangen kostet en krone å sende sms, men nå for at vi skal kaste bort tid på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er bare så utrolig dumt. Jeg har gått på mange sånne, men aldri gjort det som jeg får beskjed om å gjøre når jeg har likt diverse merkelige utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerne i boka til alle som legger ut slike statuser her på KG, så alle kan bli advart mot å trykke liker eller kommentere slike dustestatuser.



Anonymous poster hash: c2ffc...c88
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyfern

Hmm, aldri sett den statusen før. Derimot dukker denne titt og ofte opp:

"Jeg vet at ingen leser denne statusen, men noen ganger når jeg kjeder meg går jeg ut i hagen, graver meg ned, og later som om jeg er en gulerot".

Men det går vel på det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ingenting å "gå på" eller sende videre, det er jo bare en like unyttig status som "Nå går jeg på do, folkens."

Dere MÅ jo ikke like den, er bare å scrolle videre på feeden :)



Anonymous poster hash: 19bb3...884
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den,men da var den vist for å vekke oppmerksomhet rundt kreft...

Kjære felles brunsnegle-offer, jeg beklager. Jeg har tapt i dette spillet, og nå har du også! Du likte eller kommentert min status, så du må nå legge ut følgende melding som din status og fortsette spillet for brystkreft bevissthets - måned (med mindre du har mistet din sans for humor).

Jeg vet at ingen vil lese min status, men noen ganger, når jeg kjeder meg,pakker jeg meg inn i en sovepose og heller smør over meg selv og sklir rundt på kjøkkengulvet mens jeg utgir meg for å være en brunsnegle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...