Gå til innhold

Det verste du har kommet over på youtube


melly666

Anbefalte innlegg

Vi har alle vært der - du skal se ett eller annet på youtube, og så klikker du deg videre på en annen ting, og enda en ting og plutselig sitter du og ser på noe du ikke aner hva er, eller hvordan du kom dit.

I de mørke krokene av youtube, hva har vært det ekleste/rareste/verste du har funnet på youtube?

Jeg så nettopp en 5 min video av en dame som føder :overrasket: Det har ihvertfall stoppet min klokke for en stund :haar:

Hvis denne type tråd finnes fra før beklager jeg, og føl fri til å flytte den hvis den passer bedre inn et annet sted

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant et klipp av en veldig unge jente (kanskje 11 eller 12) som dansa og viste puppene sine. Stussa litt over hvordan den hadde kommet gjennom sensuren. Finner den ikke nå, så da er den nok fjerna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fan-made trailer av en film hvor en jente blir mobbet og de dreper hunden hennes mens de holder henne fast....Og dette var en slags japansk tegnefilm....

:sjokk:

Hvordan havnet jeg dit nå igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I'm on the wierd part of Youtube again"

Skjer hver gang hun Iselin fra Paradise popper opp med tyggegummiklysa si. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Den pene rumpa til en dame, som det plutselig sprutet diaré ut av.

Jeg tror det var guds måte å straffe meg for å ville se nærmere på den søte bakstussen... :sjenert:

Og en garantert manipulert, men tilsynelatende uskyldig video av en person som går på et gangfelt, som uten forvarsel og helt ut av det blå, blir meid rett ned av en lastebil i stor fart.

Med beskrivelsen "Ha ha ha!"

...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En soldat som ble halshugget med en altfor sløv kniv(jeg avsluttet kort etter at denne sekvensen startet). Dette var et klipp ang. krigen i Afghanistan..... :angry::sjokkert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

jeg synes det er ekkelt med de 911 calls spesielt fra barn. husker det var en som satt inni et skap å sånn.

og de barnevaktene eller mødrene å sånn som slår å misshandler ungene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

En fyr som hev mus i blenderen og drakk det etterpå.

Samme fyren har lagt ut en haug med videoer av seg selv som spiser levende edderkopper og skorpioner og larver.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En kongekrabbe som ble kuttet opp levende. Verste var da de rev av hodeskallet (eller hva det heter) og den stakkars tingen levde fortsatt da :( Fikk så utrolig vondt av å se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant et klipp av en veldig unge jente (kanskje 11 eller 12) som dansa og viste puppene sine. Stussa litt over hvordan den hadde kommet gjennom sensuren. Finner den ikke nå, så da er den nok fjerna.

Det er på grunn av at Youtube ikke praktiserer med forhåndsgodkjenning av opplastinger, klipp som bryter med retningslinjene forsvinner først når en som jobber med moderering av nettstedet fjerner klippet manuelt, så du kan egentlig finne det meste på Youtube.

Rareste jeg har sett er vel en person som drakk en tube trelim, sikkert 500ml.

En soldat som ble halshugget med en altfor sløv kniv(jeg avsluttet kort etter at denne sekvensen startet). Dette var et klipp ang. krigen i Afghanistan..... :angry::sjokkert::frustrert:

http://en.wikipedia....ki/Jack_Hensley ?

Endret av meh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ekleste må ha vært en diger cyste som skulle klemmes ut. :sjokkbla: Det verste var en eldre dame som ble stygt mobbet på bussen av noen skoleelever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som faktisk ler av hvor dum denne her er? :skratte:

Den var jo awesome! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den var jo awesome! :ler:

Det er litt samme greia som

denne!

Skal sies at jeg var på besøk hos noen venner.. og de satte på den, og stakk av med fjernkontrollene til tven og om noen prøvde å ta ut kontakten på tven så ble det fight.. vi hørte seriøst på den i 3 timer.. heh

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justin Bieber... :(

Anonym poster: 7c28245ad819b2dce96ffab8254e4757

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...