Gå til innhold

Skjeen sitter fast! Får den ikke løs!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud jeg har klart å sette fast en SKJE i kjeften! Er en teskje, jeg snudde den av en eller annen grunn opp ned, og nå har en kilt seg fast oppe mellom tennene! JEG FÅR DEN IKKE LØS!! Hva skal jeg gjøre?! Jeg skal på date klokka 18 jeg kan ikke komme med ei skje stikkende ut av kjeften! HJELP!



Anonymous poster hash: 76fad...0ce
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn går det når du skal ha alt inn med te-skje..



Anonymous poster hash: 99468...7f4
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det oppi ganen den sitter fast? Eller mellom to tenner?

Hvis det er i ganen så kan det være vakum som gjør at den sitter. Prøv å lirk en negl mellom skjeen og ganen og få inn luft sånn at skjeen slipper taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn går det når du skal ha alt inn med te-skje..

Anonymous poster hash: 99468...7f4

Takk skal du faenmeg ha, der ble jeg neste kvalt av kombinasjonen kaffe og latter.

Anonymous poster hash: 54f9b...cc5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Takk skal du faenmeg ha, der ble jeg neste kvalt av kombinasjonen kaffe og latter.

Anonymous poster hash: 54f9b...cc5

...og teskje :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det oppi ganen den sitter fast? Eller mellom to tenner?

Hvis det er i ganen så kan det være vakum som gjør at den sitter. Prøv å lirk en negl mellom skjeen og ganen og få inn luft sånn at skjeen slipper taket.

Oppe i ganen ja, mellom hele tannraden på begge sider. Har prøvd olje og smør, isbit i håp om at metallet skal krympe, og prøvd som du sier men den LIRKER ikke på seg en gang! Skjønner ikke en gang åssen dette er mulig?!

Anonymous poster hash: fe337...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe i ganen ja, mellom hele tannraden på begge sider. Har prøvd olje og smør, isbit i håp om at metallet skal krympe, og prøvd som du sier men den LIRKER ikke på seg en gang! Skjønner ikke en gang åssen dette er mulig?!

Anonymous poster hash: fe337...564

Kan du legge ut et bilde?

Anonymous poster hash: 9fad5...1cb

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe i ganen ja, mellom hele tannraden på begge sider. Har prøvd olje og smør, isbit i håp om at metallet skal krympe, og prøvd som du sier men den LIRKER ikke på seg en gang! Skjønner ikke en gang åssen dette er mulig?!

Anonymous poster hash: fe337...564

Hvordan greide du dette, egentlig? Har du veldig stort mellomrom mellom tennene, muligens? *prøver å ikke flire*

Anonymous poster hash: 54f9b...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du legge ut et bilde?

Anonymous poster hash: 9fad5...1cb

:skratte:

Anonymous poster hash: 54f9b...cc5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe i ganen ja, mellom hele tannraden på begge sider. Har prøvd olje og smør, isbit i håp om at metallet skal krympe, og prøvd som du sier men den LIRKER ikke på seg en gang! Skjønner ikke en gang åssen dette er mulig?!

Anonymous poster hash: fe337...564

Godt gjort å få til noe sånt!! Hoff, synes jeg ser deg for meg :fnise: Stygt å le, men likavel!

Hvis den sitter helt blegg fast så tror jeg nesten du får oppsøke legevakt, evt tannlege. Du kan jo ikke gå med ei skje stikkende ut av munnen!

(tidenes icebreaker på daten iallefall!)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Herregud jeg har klart å sette fast en SKJE i kjeften! Er en teskje, jeg snudde den av en eller annen grunn opp ned, og nå har en kilt seg fast oppe mellom tennene! JEG FÅR DEN IKKE LØS!! Hva skal jeg gjøre?! Jeg skal på date klokka 18 jeg kan ikke komme med ei skje stikkende ut av kjeften! HJELP!

Anonymous poster hash: 76fad...0ce

Jeg ler og ler. Bildet jeg får i hodet tar drepen på meg. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du legge ut et bilde?

Anonymous poster hash: 9fad5...1cb

1. Jeg finner ikke laderen til kameraet

2. Ikke akkurat noe jeg har lyst å legge ut på nettet du

Hvordan greide du dette, egentlig? Har du veldig stort mellomrom mellom tennene, muligens? *prøver å ikke flire*

Anonymous poster hash: 54f9b...cc5

Har ikke mellomrom(regulering) er heller at det er for smalt mellom høyre og venstre side til at det er skikkelig plass til skjeen. Jeg ler og griner omhverandre her...

Godt gjort å få til noe sånt!! Hoff, synes jeg ser deg for meg :fnise: Stygt å le, men likavel!

Hvis den sitter helt blegg fast så tror jeg nesten du får oppsøke legevakt, evt tannlege. Du kan jo ikke gå med ei skje stikkende ut av munnen!

(tidenes icebreaker på daten iallefall!)

Er en hel times gåtur til legevakta(blakk som et uvær) og har ikke akkurat lyst å vise meg noe sted med en skje utav kjeften...

Anonymous poster hash: fe337...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler og ler. Bildet jeg får i hodet tar drepen på meg. :laugh:

Samme her. Lo så mye at jeg til og med vekket katten.

Anonymous poster hash: 54f9b...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å falle for så svak trolling.

Enten legger du ut et bilde, TS, eller så er du et troll.

Kjenner igjen språkbruken din fra tidligere trolletråder.



Anonymous poster hash: de180...26d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en hel times gåtur til legevakta(blakk som et uvær) og har ikke akkurat lyst å vise meg noe sted med en skje utav kjeften...

Anonymous poster hash: fe337...564

Skjerf, jenta mi. Dra en lue eller hette over hodet, og et skjerf rundt munn/ansikt. Hvem bryr seg om hvem som synes det er rart, så lenge du kommer deg til legevakt og får hjelp.

Anonymous poster hash: 54f9b...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...