Gå til innhold

Dyreplageri som "søt moro" på forsiden av VG


Gjest GlutenBlaster

Anbefalte innlegg

Gjest GlutenBlaster

Ligger på youtube, men hun har fjernet muligheten for å kommentere.

Ja, rart det der.

Nå tenkte jeg først og fremst på VG. Jeg synes en så lite gjennomtenkt video på nett er ille nok, men når landets største avis legger det ut på forsiden som "koselig moro" blir det langt verre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje nærmere 2. Hva så?

Unger under 2 aner ikke hva de gjør, forkastelig at enkelte her inne kaller så små barn for "drittunger" osv.

Anonymous poster hash: 10f54...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger under 2 aner ikke hva de gjør, forkastelig at enkelte her inne kaller så små barn for "drittunger" osv. Anonymous poster hash: 10f54...a56

Forbanna drittunge, er det bedre? Og drittforeldre!

Anonymous poster hash: 82734...97f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars hund. Ligger der blind og gammel, og "noe" klatrer og hopper plutselig på deg. Nesten rart han ikke biter. Det hadde jeg gjort om jeg var blind, og noe plutselig heiv seg over meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, stakkars hund. Ligger der blind og gammel, og "noe" klatrer og hopper plutselig på deg. Nesten rart han ikke biter. Det hadde jeg gjort om jeg var blind, og noe plutselig heiv seg over meg.

Man hadde vel glefset etter tingen istedet o_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da potensielt farlig å lære ungene sine at det er greit å oppføreseg sånn med hunder!! Tankeløse foreldre :P

Men sånn på siden; hunder tåler jo ofte mye pøbelskap fra valper, vil voksne hunder skjønne at det er en "menneskevalp" og derfor finne seg i mye rart? Eg synes selfølgelig ikke foreldrene skal la ungene holde på sånn uansett, eg bare lurer på om det kan være grunnen til at hunden tilsynelatene ikke bryr seg, eller om det utelukkende er fordi den har gitt opp og blitt passiv...



Anonymous poster hash: a39b1...3b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da potensielt farlig å lære ungene sine at det er greit å oppføreseg sånn med hunder!! Tankeløse foreldre :P Men sånn på siden; hunder tåler jo ofte mye pøbelskap fra valper, vil voksne hunder skjønne at det er en "menneskevalp" og derfor finne seg i mye rart? Eg synes selfølgelig ikke foreldrene skal la ungene holde på sånn uansett, eg bare lurer på om det kan være grunnen til at hunden tilsynelatene ikke bryr seg, eller om det utelukkende er fordi den har gitt opp og blitt passiv... Anonymous poster hash: a39b1...3b3

Nei, de vil ikke nødvendigvis skjønne det. Min hund er for eks ikke glad i barn i det hele tatt, de er alt for uforutsigbare og har et helt annet kroppsspråk enn hunder skjønner. De er heller ikke like søte som valper...

Anonymous poster hash: 82734...97f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da potensielt farlig å lære ungene sine at det er greit å oppføreseg sånn med hunder!! Tankeløse foreldre :P

Men sånn på siden; hunder tåler jo ofte mye pøbelskap fra valper, vil voksne hunder skjønne at det er en "menneskevalp" og derfor finne seg i mye rart? Eg synes selfølgelig ikke foreldrene skal la ungene holde på sånn uansett, eg bare lurer på om det kan være grunnen til at hunden tilsynelatene ikke bryr seg, eller om det utelukkende er fordi den har gitt opp og blitt passiv...

Anonymous poster hash: a39b1...3b3

Noen hunder skjønner og vil tåle mer fra menneskeunger, andre er likegyldige ("et menneske er et menneske"), og andre igjen vil reagere mye kraftigere på det et barn gjør enn om en voksen gjør det samme, fordi de kanskje ikke er sosialisert på barn eller har hatt vonde opplevelser med barn. Så å tillate barnet sitt å holde på på dette viset er omtrent like smart som å lære ungen å leke sisten med biler på motorveien.

Anonymous poster hash: 1e40d...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...