Gå til innhold

Jeg må kanskje avlive min ene hund på 10;(


Anciol

Anbefalte innlegg

Etter kreftoperasjonen for noen uker tilbake, så fikk hunden et hissig utslett på innsiden av lårene (der hun hadde operert) Dette har ikke grodd til nå, så vi tok noen prøver for vel 1 uke siden, og dyrlegen mener at kreften kan ha spredd seg og derfor har ingenting hjulpet mot det stygge utslettet. Hun vil ringe i dag.

Så i kveld vet jeg om kreften har spredd seg på voffsen , har den det ¨så må hun avlives.

Har den ikke spredd seg og infeksjonen skyldes noe annet så får jeg forhåpentligvis ha henne i noen år til!

1618661_755196354515933_3954907609753363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

Huff, det er så vondt når dyrene våre blir uhelbredelig syke og må avlives.

Nydelig hund!

Krysser fingrene og håper det kan kureres. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Skjønner at det er vanskelig for deg nå :( Vet ikke hva jeg skulle gjort av meg om det samme skjedde med min hund.

Jeg håper at det skal gå bra og at hun ikke må avlives.

Hun er helt nydelig forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig trist.

Vet selv hvor forferdelig det er å miste sin firbente bestevenn.

Sender deg mange klemmer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist. Blir en vond tid, dette. Skal tenke på dere.



Anonymous poster hash: 8a080...860
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir vondt for oss og den andre hunden kommer til å savne vennen sin! Ungene blir med å tar farvell !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Å miste noen små står en nær er utrolig tøft! Ta vare på de gode, morsomme, varme og betydningsfulle minnene, og husk at hun har hatt et fint liv hos dere :hund:

Hvil i fred :engel:



Anonymous poster hash: 60ede...999
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig trist! Vi må nok avlive vår hund på seks denne uka og, får prøvesvarene snart. :(

Stor klem

:hug:

Anonymous poster hash: 60ede...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, jeg kan ikke tenke meg hvor forferdelig det må ha vært å ventet på den telefonen som tydeligvis kom alt for tidlig! :( Ufattelig trist! Men du gjorde alt du kunne (leste i den andre tråden din) og det var ingenting annet eller mer til du kunne ha gjort heller, så da slapp hun hvertfall å lide. Håper det går bra med deg til tross for omstendighetene og at du har mange fine minner med vofsen din! Opplevde det samme med tervueren jeg hadde, og det var en liten trøst at det ikke var noe å få gjort og vite at jeg ikke måtte ta avgjørelsen når den ble blind og fikk problemer med ledd og muskler. En eller annen gang må man dessverre ta valget :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff.. Jeg føler med dere.. Så utrolig trist :(

Stor klem til deg!



Anonymous poster hash: 0904f...abb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...