Gå til innhold

Hva heter deres kjæledyr?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Hunden heter Beethoven og kaninen som jeg har nå heter Leia.

Kattene mine heter Beethoven (Betho), Zobeda og Aisha (minimuffins) :pasha:

Anonymous poster hash: d294a...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Monsoon (kjette) og Typhoon (mons).

Hadde også en undulat ved navn Pippels Py, men han gikk i pennalet lille julaften 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei voffse som heter Molly nå, men hunden jeg nettopp mista het Eros <3 Har også hatt en hund tidligere som het Felix! Nå har jeg og samboeren også en fugl som heter Kilo(uttales med K, ikke Sjilo)

Kattene vi hadde da jeg var yngre het Lucy og Cæsar, også har jeg hatt ett marsvin som het Emil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en hund og to katter.

Hunden heter Ozu. Dette fordi han er en japansk spisshund og er oppkalt etter vår favorittregissør, japaneren Yasujiro Ozu.

Hunnkatten heter Liten. Dette fordi vi passet henne (var egentlig vår gamle husverts katt) som kattunge, og da var hun bitteliten. Så for oss ble hun bare hetende Liten.

Hannkatten heter Talos. Oppkalt etter en av gudene i The Elder Scrolls spill-serien. (Han er født på lanseringsdagen til Skyrim).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min heter Katt, og hundene heter Tequila og Tonic, de kalles til daglig Tila og Toni.

Anonymous poster hash: 341ab...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei katte som heter Decibel (lever opp til navnet) og avlivet nettopp Missi (mrs.fluffybuns) pus.

Har lyst på ei bikkje som skal hete snuske :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei katte som heter Decibel (lever opp til navnet) og avlivet nettopp Missi (mrs.fluffybuns) pus.

Har lyst på ei bikkje som skal hete snuske :-D

Hihihi :fnise: mitt navn jo :ler:

Trist å måtte avlive dyr da, for et par mnd siden døde Fia, Pia sin søster, derfor vi måtte få et nytt marsvin. Var så trist å se på, hun bare la seg ned ved matskåla si, og du så at hun hadde smerter. :omg: Prøvde å ringe dyrlegen den kvelden men det hadde stengt, bestemte meg for å ta henne med til dyrlegen dagen etter da jeg kom hjem fra skolen. Da jeg og jr sto opp om morningen lå hun død i buret :frown: Fikk så vondt av henne, på en måte bra det gikk fort men alikevell stakkars :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihihi :fnise: mitt navn jo :ler:

Trist å måtte avlive dyr da, for et par mnd siden døde Fia, Pia sin søster, derfor vi måtte få et nytt marsvin. Var så trist å se på, hun bare la seg ned ved matskåla si, og du så at hun hadde smerter. :omg: Prøvde å ringe dyrlegen den kvelden men det hadde stengt, bestemte meg for å ta henne med til dyrlegen dagen etter da jeg kom hjem fra skolen. Da jeg og jr sto opp om morningen lå hun død i buret :frown: Fikk så vondt av henne, på en måte bra det gikk fort men alikevell stakkars :hjerte:

Hu ble bare 8,5år, men hadde så vondt de siste dagene at ho beit og klora meg for første gang :-/ hadde utsatt avlivning pga hu var bedre på sommeren så jeg ville gi henne det før jeg tok henne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu ble bare 8,5år, men hadde så vondt de siste dagene at ho beit og klora meg for første gang :-/ hadde utsatt avlivning pga hu var bedre på sommeren så jeg ville gi henne det før jeg tok henne :-)

Uff :(

Mamma sin hund måtte og avlives for en stund siden, hun bet mamma og klikket helt hun ble bare knapt 2 år da. Dyrlegen sa at noen hunder bare "klikket" og ikke ble seg selv igjen. Jeg var seriøst livredd den hunden, hun var alltid så voldsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...