Gå til innhold

Pasjonsblomst har 1- og ønsker seg 1 til ;)


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

STATUS IKM+3

Ingen mensen

syk: feber og bihuler. tett nese

Trøtt- sover masse

Lett irritert

dårlig dårligere lys og lyder

Småkvalm og dårlig matlyst

Siden jeg er syk er nok symptomene helst nettop symptomer på sykdom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring, håper du blir bra fort :)

Thanks! ;) satser på det!

Grattis med ny prøvedagbok :nigo:

Her vil jeg følge med :lur:

Masse god bedring :blomst:

så hyggelig! ;) og takk for det.

--------

IKM+5

Ingen mens

Har ikke kjent etter symptomer etter neg test- jeg bare avventer

syk- starter antibiotika for bihulebetennelse idag

PRI 1. nå er å bli frisk.

Tror egentlig mest at mensen er litt ustabil etter fødsel, og at jeg ikke er gravid. Hvis ikke mensen dukker opp etterhvert- så blir det jo å teste på nytt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM + 7

På bedrings vei fra sykdom (yeahh!)

litt blod på truseinnlegg.. spotting?

Det skjer NOE i magen... murringer? luft? Litt vanskelig å vite, kjennes delvis som at mensen er på vei, delvis litt øm og støl ut, også vet jeg jo at jeg går på antibiotika og det kan forklare litt magetull.

men litt spenennende å se at det skjer noe iallfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Status IKM + 9

Tanta kom!

Mulig det var noe så smått på gang, men at det ikke ble noe ut av det? Mange spontanaborter skjer jo i uke 5-6.... eller så er det bare mensen som er forstyrret i igangkjøringen sin...

(så på det nå, og neste IKM er på julafta... hehehe :nissevink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til :strix:

Spennende med ventetid, men synes TR kan bli litt mer presis sånn at du slipper å vente slik :sjenert:

Fint med IKM på selveste juleaften da, kanskje det blir den store :gave::hoppe::strix:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, skal følge deg fremover! Kjedelig at TR kom denne måneden, men vi får satse på neste blir en bra en! Skal fjerne spiralen tidlig neste uke selv :) Spennende tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg fikk to blå på juleaften i fjor, var i sjokk resten av jula. For deg hadde det vært supert da! Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.... skikkelig kjedelig i prøvedagboka mellom slagene, så da har jeg ikke tatt turen innom.

Men denne spenninga går opp og ned... og nå..

Jeg har lenge hatt 28 dagers syklus

NÅ er jeg på dag 33.

MEN: mensen er jo ikke akkurat kommet dønnstabil tilbake etter fødsel, jeg hadde egentlig første syklus sist måned- og den var jo 38 dager.

Har ikke testet- synes det er så stress-- synes det er greiere å bare vente og se hva som skjer ;)

hvis syklus er 38 dager denne mnd også- blir IKM julaften.

Føler meg ikke akkurat gravid.. har knapt kjent etter symptomer og slikt:

Men skal jeg nevne noe:

Litt rødt utslett på magen rundt IKM

Tørre og sviende lepper (ikke normalt)

Nå også litt oppblåst i magen

Føles som mensen virkelig er på vei

Det er jo uansett litt spennende og gå og vente sånt... men jeg er svært rolig med tanke på det. Glemmer bort hele greia innimellom alle juleforberedelsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet visst plutselig tålmodigheten... testet i forgårs kveld, såvidt jeg hadde litt tiss å teste på.. ;)

Men billigtesten fikk ganske fort to røde streker, ganske tydelig resultat!

Idag morges har jeg testet på nytt, denne gang clearblue med ukeindikator. Forloveden kjøpte den igår- han ville forsikre seg om at dette var riktig osv...

Clearblue sa også det samme! (jeg var ikke lenger i tvil da), og viste 2-3 uker. Trodde kanskje jeg var 3+ idag, iog med at hvis jeg regner på termin utfra mensstart så er jeg 5+ 1 idag. MEN... Jeg er vel kansje 4 + noe istedet for da. Ca. 5 uker på vei uannsett!

Har vært rimelig trøtt i de siste dagene, men det er jo ikke akkurat noe kjempenytt i disse småbarnsdager...

Men: jeg har også begynt å bli uggen, særlig på kveldene.. type småkvalm og press i hodet, og at det hjelper å spise litt. Sliter litt med å sovne gjør jeg også.

post-15336-0-66621400-1387713148_thumb.j

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forøvrig har det IKKE gått opp for meg at jeg er gravid enda... (jeg tror det, men FØLER det ikke enda)

Tenker veldig sånn: jaja, jeg er visst midlertidig gravid... vanskelig å se for seg at jeg faktisk ER det og at det muligens skal bunne ut i barn nr. 2. Litt småskeptisk enda... hehe.

Pappaen tror også på det nå, etter pos.test nr 2. Han er allerede blitt mer omsorgsfull og kjælen, og magen har allerede fått litt kos.. ;) cuuute! Han tror forresten at jeg er gravid med en gutt denne gang, siden ting er annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mannen sier han har supersperm.. jeg får tro han på det ;)

Veldig takknemlig for at det går så lett og naturlig.

Og takk for gratulasjoner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...