Gå til innhold

Hvilket lønnstrinn skal jeg ligge på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ts her.. Har ikke studiekompetanse eller fagbrev.



Anonymous poster hash: 45f17...8e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger sjefen din tariff? Og er du organisert?



Anonymous poster hash: 5a4a9...578
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke organisert, de sier at jeg får etter tariff, men mistenker at jeg får for lite så tenkte å spørre her :-)



Anonymous poster hash: 45f17...8e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

På kontrakten din skal det stå at du blir lønnet etter tariff dersom d stemmer.

Hvor mye har du i timeslønn?

Edit: Er det en ny arbeidsplass/butikk du har begynt å jobbe i, i tillegg til tidligere 2 års erfaring fra butikk?

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kontrakten din skal det stå at du blir lønnet etter tariff dersom d stemmer.

Hvor mye har du i timeslønn?

Edit: Er det en ny arbeidsplass/butikk du har begynt å jobbe i, i tillegg til tidligere 2 års erfaring fra butikk?

Er ikke en ny arbeidsplass, har jobbet på samme stedet i 2 år! Ligge på lønnstrinn 1, 148,77,- i timen :-)

Anonymous poster hash: 45f17...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233

Da er det lite, for om du har jobbet der i 2 år nå, med 100% og mer enn 15t i uka, skal nå ihvertfall ha ligget på lt 3.

Så d første du bør gjøre på mandag er å evt ringe lønningskontoret og forhøre om det stemmer og legge fram at du har ikke rykket noe + ta d opp med sjefen. !:)

Du skal rykke opp 1 gang årlig hvis dere følger tariff.

Er ikke en ny arbeidsplass, har jobbet på samme stedet i 2 år! Ligge på lønnstrinn 1, 148,77,- i timen :-)

Anonymous poster hash: 45f17...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lite, for om du har jobbet der i 2 år nå, med 100% og mer enn 15t i uka, skal nå ihvertfall ha ligget på lt 3.

Så d første du bør gjøre på mandag er å evt ringe lønningskontoret og forhøre om det stemmer og legge fram at du har ikke rykket noe + ta d opp med sjefen. !:)

Du skal rykke opp 1 gang årlig hvis dere følger tariff.

Skal ta det opp med sjefen i morgen. Står i kontrakten at jeg skal ha lønnstrinn 21, hva nå enn det betyr. Tusen takk for svar :)

Anonymous poster hash: 45f17...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Synes ikke det høres ille ut jeg da men.. i min forrige jobb startet jeg 138, etter to år hadde jeg 148. Nå har jeg nettopp begynt i ny, og får 151.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Synes ikke det høres ille ut jeg da men.. i min forrige jobb startet jeg 138, etter to år hadde jeg 148. Nå har jeg nettopp begynt i ny, og får 151.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...