Gå til innhold

Punkys prøverier


Punky Brewster

Anbefalte innlegg

Det er egentlig altfor fint vær i Trøndelag :sol: til å sitte inne på KG, men nå er det en liten stund siden sist. :)

Her fyller vi dagene med grilling og kino og jobb (prioritert rekkefølge), mens tiden tikker så altfor sakte av gårde. Har nå gått på Crinone i 7 dager og etter å ha sluppet billig unna på bivirkningsfronten tidligere så er det nå full pakke. Puppene er plutselig i størrelse XXL, :sexy: (noe mannen ville satt mer pris på om de ikke var så himla ømme) og jeg er så trett at jeg sovner om jeg legger hodet på skakke. :natti:

Forhåpentligvis går dette rett over til å være graviditetssymptomer ganske snart. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er virkelig spennende.... Skjønner at tiden blir lang når man går og venter. Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et svært utålmodig menneske...

Tok en test i dag tidlig (selv om det er altfor tidlig, rugedag 9), og syntes jeg så en svaaak strek. Jeg tok den med til mannen og spurte hva han så, og fikk svaret: "Der er en tydelig rosa strek og så en svakere rosa strek. Hvordan det?" Oi!

Så for første gang i mitt liv har jeg faktisk fått utslag på en graviditetstest, og nå er jeg litt ambivalent til at jeg testet så tidlig. På den ene sida, POSITIV TEST!!!!! :bolledeig: På den andre sida, det kan være kjemisk og det er vel kanskje en liten teoretisk sjanse for at EL-sprøyta fortsatt sitter i (13 dager siden jeg satt den). :nei:

Veien framover vil derfor bli følgende: :opplyser:

Den andre testen i pakken tas søndag eller mandag, og så blir det CB digital på den offisielle testedagen på onsdag.

Uansett, det går an å få mer enn en strek (jeg har vært litt i tvil om dette):fnise: Nå skal jeg være forsiktig optimist og så får vi se hva som skjer. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud så spennende! :hoppe:

Håper virkelig dette går veien for deg! Ser jo kjempelovende ut! Tror ikke det er EL-sprøyta når det er 13 dager siden - pr. nu er du faktisk gravid! :nigo:

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært syk de siste dagene og har derfor vært lite testefokusert, men i dag var det ingen tvil i det hele tatt om at lille superempryo har kloret seg fast.

Jeg er :gravid::bolledeig::strix: :strix: :strix:

Er litt i sjokk for jeg trodde egentlig ikke at det skulle gå på første forsøk, og virrer litt rundt uten mål og mening, men dette blir bra. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner. :klemmer:

Her holder spiren fortsatt stand. Er så trøtt at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg, men det er vel god trening for mammatilværelsen. :kgbaby:

Vi har fått time til tidlig ultralyd på fertilitetsklinikken i uke 7. Det blir veldig spennende. Jeg er fortsatt litt avventende til det hele. Har vanskelig for å tro at det virkelig er sant. Føltes som jeg skrønte da jeg ringte og ga beskjed om positiv test på sykehuset. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått time til tidlig ultralyd på fertilitetsklinikken i uke 7. Det blir veldig spennende. Jeg er fortsatt litt avventende til det hele. Har vanskelig for å tro at det virkelig er sant. Føltes som jeg skrønte da jeg ringte og ga beskjed om positiv test på sykehuset. :fnise:

:ler:

Da jeg ringte i høst og gav beskjed om positiv test følte jeg drev med bølle-ringing, og måtte se på bilde av testen på mobilen for å kunne ha et bevis for meg selv :gjeiper:

Når er det du skal på ul da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Da jeg ringte i høst og gav beskjed om positiv test følte jeg drev med bølle-ringing, og måtte se på bilde av testen på mobilen for å kunne ha et bevis for meg selv :gjeiper:

Når er det du skal på ul da?

Godt å høre at jeg ikke er alene. La på røret med tanken: "Hvorfor påstår du sånne vanvittige ting?" :fnise: Bilde av positiv test virker som en god idé. Tror jeg kunne testet hver dag om jeg hadde tester liggende. :gjeiper:

Ultralyd er 10. juni. Kommer nok til å føle meg usikker fram til det, men må bare prøve å tenke på andre ting. Gå på jobb, være sosial og satse på at lille lykketrollet fortsetter å vokse og utvikle seg som det skal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så moro å komme inn hit i dag og se at Zia har fått seg ticker. :hoppendeglad:

Er uutholdelig, umenneskelig trett for tida og får ikke sove så er litt zombie og gjør omtrent bare det jeg må. Har til og med måttet la bilen stå for jeg er ikke trygg på veiene lenger. Faller i såkalt microsleep flere ganger om dagen, men når jeg legger meg nedpå så blir det ingen søvn. Tar i mot alle gode råd, og i mellomtida trøster jeg meg med at dette må vel bety at lille spire fortsetter å trives der inne. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Så utrolig morsomt at vi er så likt! Det skulle vi ha visst for et år siden :fnise:

Apropos bølle-ringing, så gikk det greit for meg, siden jeg sa jo ingenting før sykepleiern avslørte blodprøve-resultatet. Tror det kommer til å føles helt merkelig første gang jeg skal ringe og bestille en time, og de spør hva det gjelder... "Ehh.. jeg er visst gravid...?" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til og med vært hos legen og fått gratis konsultasjon jeg så begynner å bli trent i "jeg er gravid"-påstanden, men føles fortsatt som jeg lyver til omverden. :fnise:

Synes dagene går saaakte for tida, men det er kanskje fordi jeg har utvidet mine våkne timer en smule. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fint med sommer og ferietid.

Har vært litt dramatisk her med blødninger og andre ting, så ble sendt på ultralyd igjen og i dag har vi sett en skjønn liten en på 51 mm som virret rundt inne i magen min. :rodmer:

Er veldig lettet og lykkelig nå og ser fram til å kunne glede meg over svangerskapet framover. Holder meg unna KG når ting ikke er så bra og satser derfor på at jeg kan tilbringe mer tid her framover. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...