Gå til innhold

Hva har du dilla på nå? Av Godterier/potetgull


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det de putter i disse barene som gjør dem så avhengighetsskapende? Nesten litt skremmende! Når jeg spiser en, så er det nesten så jeg kjører innom neste butikk for å kjøpe en til ! (Holder meg fra å gjøre det da..)

Jeg må også gå nesten cold turkey, fordi de skaper en craving mye større enn vanlig sjokolade/snacks for meg. Og metter jo ingenting ;)

Og som sagt: multipacks kan jeg rett og slett ikke kjøpe. Alt går rett ned i løpet av kort tid

Anonymous poster hash: 1b6ed...b66 [/quot

Det lurer jeg på også. Jeg bare måtte ha de,så derfor måtte jeg gå cold turky. Prøvde nedtrapping,men det gikk ikke bra.

Anonymous poster hash: 91fed...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er "å gå cold turkey"?

Anonymous poster hash: ce297...8e2

Å slutte med noe på dagen. Ikke nedtrapping.

Anonymous poster hash: 91fed...a51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått dilla på yoghurtnøtter! De er farlig gode. Nam Nam Nam. Sitter å styr i meg en pose nå.

Anonymous poster hash: edb35...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker veldig godt det liksomsunnepotetgullet som kom for ei stund siden. Husker ikke hva det heter, men jeg liker teksturen og krydderet veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Jeg liker veldig godt det liksomsunnepotetgullet som kom for ei stund siden. Husker ikke hva det heter, men jeg liker teksturen og krydderet veldig godt.

Det fra Kims?? Det er supergodt, synd det er så dyrt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fra Kims?? Det er supergodt, synd det er så dyrt.. :(

Jeg ser aldri på pris når jeg kjøper godteri...tror jeg burde begynne med det. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Haribo lakrissmokker

Dundersalt

Melkesjokolade med japp

Snack chips

Superchips mexican

Og sist men ikke minst, cooooolaaaaa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatr dilla på toppris sjokoladen (200gr platen) helt siden den kom ut, men nå som jeg har blitt gravid så klarer jeg ikke det lenger.. Så nå har jeg dilla på all slags chips (er normalt ikke så glad i chips), den nye Original Chips med smak av honey bbq var utrolig god, selv om den ikke smaker bbq i det heletatt.

Anonymous poster hash: e743f...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm så rart. Jeg kommer ikke på at jeg har dilla på noe godteri akkurat nå faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...