Gå til innhold

Dumme ting du har gjort i fylla?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex med min lesbiske venninne. Ting ble aldri som før mellom oss etter det, mest fordi hun syns det var forferdelig ubehagelig. Jeg brydde meg egentlig ikke så mye, men skjønner godt at det sikkert var verre for henne. Var veldig sint på meg selv de første årene etterpå, nå er det bare morsomt å tenke tilbake på.

Ellers er det vel de vanlige tingene; kranglet, flashet, snakket om private ting, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er så jævlig mye, får vel nevne noe

Bestemte meg for å kjøre en kompis hjem i en handlevogn, (fra Bergen sentrum til Åsane) trillet denne på motorvei og gjennom tunneler alt mulig. Dette pågikk til jeg akkurat hadde kommet igjennom Eidsvåg tunnelen, politiet endelig kom fram som hadde vært bakerst i den lille køen jeg klarte å lage. (kompisen min lå og sov i handlevognen hele veien)

Etter sex på offentlig do presterte jeg i å ta på meg damens klær, og hun tok på seg mine deretter… Flott syn senere

I Syden prestert jeg i å gå innom hver eneste nattklubb gjennom barstreet, og legge fra meg et plagg på hver bar.

Vært i slåsskamp med flere trær og ringt BRANNVESENET etterpå og sagt jeg ble angrepet, politiet kom senere.

Nakenbadet i sjøfartsmonumentet på Torgalmenningen i Bergen, sovnet i vannet etterpå.

Dette var jeg vitne til en gang! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hadde sex med en god venn av storebroren min natt til den 17.mai for noen år siden. Jeg var da femten og han jeg hadde meg med 19..

Ødela lakken på en bil ved å kaste sneiper som ikke var helt slukka..

Satt meg midt på E6'en og prøvde å stoppe hver bil ved å rope: "Jeg er jesus!"

Flasha pupper etc,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fortalt at jeg løøp bort til en politibil og "flørtet" med politiet. De hadde tydeligvis ikke skjønt noe av det jeg hadde sagt og tilbød meg skyss hjem…. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en jente som skadet seg på et nach vi var på. Jeg trodde at hun bare datt, og plutselig var det masse ambulansefolk og hele pakka. Jeg var så drita at jeg SKJØNTE IKKE at hun faktisk var SKADET, så jeg sa ting som "herregud, ambulanse? Hun bare datt? oppmerksomhetssyk ass". Jeg KOBLET IKKE at hun faktisk hadde skadet seg ordentlig. Hun måtte hasteopereres og gipses for fler mnd.....

Mistet mange vennskap der.... Skjønner de godt, oppførselen min var motbydelig og jeg skammer meg stygt over det i dag. Savner de menneskene, jeg skjønner ikke hva som skjedde i hjernen min den kvelden. Men ingen av de vil prate noe mer med meg....

Det er det dummeste jeg har gjort på fylla. Og en av grunnene til at jeg sjeldent drikker lenger, og aldri så mye at jeg mister kontroll.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg har gjort i fylla må bli da jeg stekte bacon mens jeg krangla med eksen. Det var en sånn liten steikepanne, og da jeg skulle ta den med bort til vasken, slang jeg like så godt steikepanna til siden fordi jeg var forbanna.

Vel, det var ikke så lurt, for det endte jo med at alt baconfettet rant over hånda mi.

Hvis jeg ikke hadde tatt hånda så kjapt under vann som jeg gjorde, kunne det utvikla seg til 3. grads forbrenning.

Det var grusomt vondt.

Ganske sikker på at jeg var med på denne hendelsen ^^, du hadde vel hele hånda bandasjert og har et ganske lekkert bilde av det hvor hånda med bandasjen ser ut som en fotball med små finger-stubber? :D

Skal lete litt i hukommelsen, for da har jeg en del artige historier å komme med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med en kollega noe som ødela ganske mye for meg og typen. Vi var ikke sammen på det tirdspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Booker

Herregud, kommer på flere ting.

Var på en tur med gjengen, vi er et par jenter og et par gutter. Det var midt på sommeren og steikevarmt, vi hadde drukket fra ettermiddagen og ut og var rimelig sørpe. Vi finner jo ut at menneskekroppen er ikke noe å skamme seg over, vi skal elske den uansett hvordan den ser ut og vips så satt vi alle der nakne. Klokka blir 1 på natta og vi finner ut at vi må hente vann og isbiter, jeg melder meg så klart frivillig og løper ut. Men jeg løper feil og løper naken gjennom lobbyen på hotellet sørpe drita mens jeg skriker ut "it's tooo hooot!!!".

En annen gang festet jeg med Bandidos alene. Aner ikke hvordan jeg kom meg der, eller hvordan jeg i det hele tatt kom meg inn i lokalet, eller hvor de jeg var med blev av. Men jada, pratet og fjaset med alle (alle er jo så snille når man bare blir full). Kan ikke ha vært så jævelig fordi jeg våknet med en adresse på neste fest jeg "måtte komme på". Ehe.

Så har vi den gangen jeg sang en ballade med meg selv. På danskebåten. Forlatt av vennene mine.

Har også hatt sex med folk jeg ikke skulle ha sex med, stjelt diverse (stoler, truser, skilt, barneleker ect), bestilt ferie til syden osv.

drunk-7.gif

Endret av Booker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Anklaget min mor for å ha vært utro. Og at faren min ikke var faren min, det måtte være en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har våkna med reservehjulet fra bilen min i senga... Jeg hadde ikke kjørt bil, men tydeligvis henta det med meg inn når jeg skulle hjem og sove..

Det er ikke et sånt lite fillehjul heller, her snakker vi samme som står på bilen til daglig.

Jeg har fortsatt NULL forklaring på hvorfor i alle dager jeg tok det med meg inn.. Har våkna med wunderbaumer i bhen og, skjønner ikke hva som feiler meg i fylla. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Denne tråden må man få liv igjen!

Jeg har en historie fra Roskilde for 3-4 år siden som jeg ikke er så veldig stolt over.

Jeg hadde fått en god del for mye å drikke så jeg husker bare bruddstykker fra det hele. Kort oppsumert:

Jeg surret meg inn backstage (har ingen peiling på hvordan jeg kom meg inn dit)

Så ringer jeg en av artistene, vedkommene har tatt telfonen(!) men jeg aner ikke hva jeg har sagt eller spurt om, at jeg fant telefonnummeret er et under.

Så blir jeg kastet ut fra backstage. Da blir jeg kjempe irritert!

Jeg surrer meg ut en plass jeg ikke aner, jeg innbilte meg det var høyt gress der ihvertfall. Der mister jeg skoen min. Noen har tydeligvis blitt bekymret for meg og kontaktet noe lignende røde kors. Smart som jeg er tror jeg at gresset er høyt nok til å gjemme meg i hvis jeg legger meg ned. Den gang ei. Hjelpemannskapet tror at jeg har besvimt og tar hånd om meg. I neste sekund er jeg på legevakten, forbanna som bare det fordi jeg går glipp av resten av konsertene.

Politiet blir innblandet. Jeg blir kjempe sint på dem også. Skjeller dem ut og truer dem(!)

Tilsutt legger jeg meg flat og unnskylder meg. Og jeg hadde flaks, jeg ble ikke anmeldt, kunne blitt anmeldt tre ganger den natten, så politiet var utrolig snille og jeg ufattelig dum.

Siste gangen jeg dro på festival ihvertfall.

Endret av Blindpassasjer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

kjørt bil, hatt sex, løpt rundt naken.

Og en gang for mange år siden skulle jeg møte en jente jeg ikke hadde møtt før, og endte opp på fest hos henne der jeg ble veldig full, og endte opp med å være frekk mot vennene hennes og knuse et speil.

Ble ikke noe på meg da for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...