Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Henger litt med hodet fordi en viss herremann gikk fra å være lyset i mitt liv til å bli enerådende på lista over lort i menneskeform.

Men jeg blir faktisk mer trist av å lese hva enkelte av dere har å styre med. Mitt problem blir noe irrelevant i forhold. Og da blir jeg enda mer betuttet og føler meg som en bortskjemt liten fjert.

Trøsteklemmer til alle som har det vondt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er trist for at bikkja skal på påskeferie i morgen, og jeg skal sitte hjemme alene med et berg av husarbeid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist for at bikkja skal på påskeferie i morgen, og jeg skal sitte hjemme alene med et berg av husarbeid...

Så så, med så mye arbeid som det du sier du har, så skal du nok se at dagene flyr av sted, og før du aner det, så er bikkja tilbake trygt til deg igjen...

Klem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt trist da jeg leste gjennom en av disse siden på facebook "hjelp oss å hjelpe", da jeg så hvor mange som faktisk trenger hjelp til de helt nødvendige tingene som mat og bleier :frown:

Men jeg er glad for at det finnes mennesker som tar seg tid til å kjøre rundt å levere litt mat og andre nødvendigheter til sine medmennesker :) Og er veldig takknemlig for at jeg alltid har nok til det jeg trenger, første jeg skal gjøre når jeg får skattepengene er å handle inn litt som jeg kan gå å levere til lageret deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bli alltid litt trist når jeg er borte fra kjæresten min, slik som nå, og jeg begynner å tenke for mye på forholdet vårt og at ting kan gå alt og at han kanskje ikke elsker meg lenger etc etc. Blir helt gal til slutt og klarer ikke slappe av og nyte ferien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hjemme i Norge og hvor sitter jeg? I en liten leilighet til søstera som er ute på byen. Jeg glemte også macen hjemme i L.A.. Hvordan er det mulig? Men lei for her har jeg vært på reise i et døgn og ingen virker happy for å se meg. Kunne jo like godt bare ikke reist :(

Edit, automorrekt, dritt ipad.

Endret av dillyduzit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter lange majonespauser i livet, må jeg si at det gjør meg litt trist å oppdage at kjøleskapskald rekesalat smaker akkurat like godt hver gang jeg åpner en ny boks. Jeg får lyst til å spise det med skje rett i kroppen, desverre. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt trist fordi jeg har spist så sinnsykt mye (og usunt) de siste dagene, og jeg er bare halvveis i påskeferien. Føler meg rett og slett kvalmende ekkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trist i dag fordi jeg ikke føler meg god nok for noen...

huff, kjenner til den følelsen. God klem til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er trist i dag fordi jeg ikke føler meg god

nok for noen...

Prøv å fokusere på det positive og alt godt i hverdagen, så skal du nok se at du er mer enn god nok for andre... :-)

Lykke til!

Endret av Geir-Anders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg i dag ble nødt til å slutte i jobben pga. depresjon

Huffda, ikke bra :-(

Føler med deg, finn deg en eller flere som du kan fortro deg til, slik at du slipper å være alene om problemet.

Vær heller ikke redd for å oppsøke helsevesen, før det går for langt og blir til et enda større problem.

Klem...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest earthquake

Huffda, ikke bra :-(

Føler med deg, finn deg en eller flere som du kan fortro deg til, slik at du slipper å være alene om problemet.

Vær heller ikke redd for å oppsøke helsevesen, før det går for langt og blir til et enda større problem.

Klem...

Det er veldig tungt. Er fortsatt veldig ung og har ikke klart å fullføre 1.året VGS en gang.

Det var et veldig nederlag for meg siden jeg ikke er lat, og jeg bryr meg faktisk veldig mye om utdanning. På grunn av dette ble jeg mer deprimert av å være hjemme hele tiden, og nå må jeg slutte i jobben som gjør at jeg har noe å stå opp for om dagene, fordi jeg ikke klarer :/

Tusen takk for omtanken, skal bruke denne tiden på å prøve å bli bedre og igang med jobbsøking igjen! Gir ikke opp med det første i hvert fall :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har muligens sett slutten på bandet AC/DC. Nesten ingenting har påvirket livet

mitt i like stor grad som de....:sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å fokusere på det positive og alt godt i hverdagen, så skal du nok se at du er mer enn god nok for andre... :-)

Lykke til!

Takk for fine ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...