Gå til innhold

Fortell noe helt opplagt


David&

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den som mottar "kristi legeme og kristi blod", føler seg nok litt nærmere sin Gud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er høytiden for alvor inntatt Ola og Kari Normann, enten de er på hytta på kysten, i fjellet eller er hjemme.

En riktig god påske, ønskes alle på KG og folk ellers :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg og mange andre er nok påska bare vanlige dager som man tilfeldigvis har fri på, styrt av de røde tallene i almanakken.

Gode, gule påskedag-ønsker fra meg til forumet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...for de som erobret deg i sin tid, er du nok et nedlagt bytte jo.... :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er opplagt at menn blir nedlagt og blir avlagt som en gammel sokk...av enkelte kvinner som har et høyt forbruk. Det har jeg lest på nett, så det såh! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er no helt i orden at det regner, men når en ikke har lagt bak seg noe mer enn ca 100 meter, for deretter å være pesse blaut helt inn til skinne, da er det noe som ikke stemmer...

Tja ja, det ble no i allefall en ikke planlagt dusj på meg, da jeg gikk av ferga på min bopel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt at man kan "gå" mentale friluftsturer, selv om det kanskje ikke gir

den samme forbedringen av fysisk kondis. Psykisk kondis teller også syns jeg. Det er da opplagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var turen kommet til meg også, en eldre litt rund tante til meg, hadde tatt seg tid til å strikke en gave til meg...

Ikke har jeg bursdag på denne tiden av året, som jeg vet om, og vet heller ikke hva jeg har gjort som gjorde at jeg var fortjent denne gaven, da hun kom på besøk til denne delen av fylket...

Ble litt målløs da jeg mottok gaven fra henne, for det hun hadde tatt seg tid til å strikke til meg, var ikke noe annet enn en såkalt Marius genser...

Fin er den, men hvet ikke helt om jeg tørr å bruke den, kanskje jeg er for gammel til det...

Endret av Geir-Anders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det opplagte er å gå med den hvis den passer. Den er sikkert god og varm. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...