Gå til innhold

Foretrekker dere solbrune menn / damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Foretrekker dere solbrune menn eller damer fremfor bleke? Hva sier dere?



Anonymous poster hash: c12e1...64d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker dere solbrune menn eller damer fremfor bleke? Hva sier dere?

Anonymous poster hash: c12e1...64d

Det kan være forskjellig hva som ser bra ut på den enkelte, eneste jeg unngår i så måte er de som pøser på med brunkrem og ender opp oransje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleide å like solbrune, men siden det er blitt synonymt med bleikfiser på brunkrem så foretrekker jeg bleke. men noen som har en naturlig olivenfarget hud er langt mer attraktive enn lyse og brunkremtannere.



Anonymous poster hash: 1009c...bc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse damer er elegant, solbrune menn er ofte kjekkest men alt ettersom!

Anonymous poster hash: f3863...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid syntes at blek hud er vakkert! De som har fin hud og er bleke, har ofte penest hud i motsetning til soltilbedere.



Anonymous poster hash: 6f985...6fe
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke pent når en likblek jente sprer skinkene og du ser et rasshull som er brunt..



Anonymous poster hash: 3e304...e2c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er noe attraktivt ved menn som soler seg eller bruker selvbruningsprodukter. Synes bleke menn er sexy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykkjer menn (og damer) er finast bleike, faktisk, med mindre dei er brune av å ha vore i sola om sommaren. Ser eigentleg berre rart ut med folk som er bleik frå naturen av men som har brukt sjølvbruning eller tatt solarium, ihvertfall midt på vinteren.

Endret av Kjibba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker menn med litt farge, men selv er jeg så hvit at jeg er nesten gjennomsiktig :fnise:



Anonymous poster hash: d3431...ea6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er penest med menn som er lyse i huden (på vinteren). På sommeren kan det være fint om man har litt farge, men synes ikke det er noe fint om man blir veldig mørk brun (om man i utgangspunktet har lys, nordisk hud). Finere å være lysebrun, og fake tan og solarium er veldig turn-off!



Anonymous poster hash: 6caad...8dc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hudkreft er ikke sexy. Og solarium er det mest harry som finnes.

Anonymous poster hash: c2cb6...6bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig farge er alltid penest! På sommeren er man fin med den fargen man naturlig får (å ligge på stranda i Tyrkia i to uker er ikke naturlig) og på vinteren er det penest å være naturlig blek!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes at solariumsbrune menn midt på vinteren er harry, men naturlig farge man får på sommeren er pent på begge kjønn. Liker best selv å ha litt farge, da hvite lår med blodårer som skinner i gjennom ikke er særlig sexy, men har bestemt meg for å skåne huden for sol om vinteren og satser på at min naturlige bleke skjønnhet er nok 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...