Gå til innhold

Når eksen "oppgraderer" etter 2 uker...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et halvt år er allerede gått siden han valgte å dumpe meg for en annen. Å det er faktisk sant det de sier: tiden leger alle sår.
Jeg innser jo på mange måter at jeg har det mye bedre uten han, og at det finnes bedre gutter for meg der ute.
Men likevel synes jeg han har sluppet billig unna, ja helt smertefritt. For han fikk jo "drømmedama", og det hadde kanskje ikke irritert meg så mye om hun da ikke hadde vært så pen.. Irriterer meg enda mer at hun absolutt MÅ stikke innom den matbutikken hun VET jeg jobber på, enda hun har 2 andre rett ved siden av..

Æsj føler jeg sitter her som en bitter grå mus nå..

Gode råd?



Anonymous poster hash: 830d4...6bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jobbe med deg selv, får snakket med noen venner eller proff. om du trenger det?



Anonymous poster hash: f2ce7...3e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytte.

Flytte skal jeg til høsten, så ser fram til det ;)

-Ts

Anonymous poster hash: dcb3a...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men likevel synes jeg han har sluppet billig unna, ja helt smertefritt. For han fikk jo "drømmedama", og det hadde kanskje ikke irritert meg så mye om hun da ikke hadde vært så pen..

Hvorfor ønsker du ham vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ønsker du ham vondt?

Fordi han hadde henne "på si" mens vi var i lag, og han har også spurt ved senere anledninger (etter at de har innledet et forhold) om vi skal ha sex sammen. Sånn oppførsel synes ikke jeg ligner noe, og jeg mener dermed at han ikke fortjener noen av oss.

-Ts

Anonymous poster hash: dcb3a...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...