Gå til innhold

Norske kvinner har for høye krav, mener FrP, her er løsningen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...deres:

Frp-politiker råder norske menn å hente seg asiatiske koner
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-politiker-raader-norske-menn-aa-hente-seg-asiatiske-koner/a/150944/

Så kort og enkelt!

Så hvis du er lei av norske kvinner og av å bli stilt krav til (som å hjelpe til med husvasken, bidra i hjemmet, vise omtanke og omsorg, lytte til og forstå, bry deg om, etc) for å nå opp så dra til Asia og hent deg kone! Lurer på om FrP sponser reisen? :klo:



Anonymous poster hash: 87eaa...8cc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har i grunn helt rett TS.. Jeg synes disse giddalause mannfolka kan godt dra til Asia og finne seg en kone som gjør alt for dem, så kan vi heller få de mannfolka som gjør noe. Jeg hadde aldri orket å være sammen med en mann som mener at han skal ligge på sofaen mens jeg vasker rundt beina hans :)



Anonymous poster hash: bad22...eef
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk få gjøre det de vil. Jeg foretrekker norske kvinner. Så lenge de ikke krever mer av andre enn de gjør av seg selv så går det fint. Stort sett så er jo norske kvinner rimelig med deres krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner drikker mer, slåss mer, er uhøflige i trafikken og sjekker opp folk på byen. De tar etter uvanene våre.

Uvane? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, vi vet jo hvem Frp-velgerne er, så at partiet sier dette er ikke overraskende.

De prøver å få folk til å tenke på noe annet enn alle flausene deres...

Det kalles å distrahere, ved å legge ut noe kontroversielt som folk kommer til å snakke om, så oppmerksomheten til velgerne ledes vekk fra de virkelige, problematiske sakene... :filer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenk at norske kvinner ikke vil være hushjelp for mannen sin. Fy skamme seg liksom!



Anonymous poster hash: f4eb4...6ca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventer det samme av en mann, som jeg forventer av meg selv. Nå har jeg ikke krav til utseende eller høyde til mannen, heller ikke krav om bra betalt jobb eller høyere utdannelse. Men han må ha en personlighet jeg liker, være snill, ærlig og ha litt av de samme interesser.

De som ønsker en slave og har helt urealistiske krav til en kvinne, får bare importere damer fra andre land. Men de fleste mister kona si etter noen år, med mindre de behandler henne bra.



Anonymous poster hash: 8f669...399
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke overraskende at de kommer med slike uttalelser. De har jo ikke gjort annet enn å loveliggjøre segway og gi konetips.......



Anonymous poster hash: 4902f...6f7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer det samme av en mann, som jeg forventer av meg selv. Nå har jeg ikke krav til utseende eller høyde til mannen, heller ikke krav om bra betalt jobb eller høyere utdannelse. Men han må ha en personlighet jeg liker, være snill, ærlig og ha litt av de samme interesser.

De som ønsker en slave og har helt urealistiske krav til en kvinne, får bare importere damer fra andre land. Men de fleste mister kona si etter noen år, med mindre de behandler henne bra.

Anonymous poster hash: 8f669...399

Ut i fra fb-profilen til denne FrP-politikeren ser det ikke ut som han er gift lengre nå.

Anonymous poster hash: 7d98a...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min penis er 15 cm land, og 13 cm i omkrets. Vil en asiatisk kvinne føles trang for meg?



Anonymous poster hash: 8e405...c3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange norske damer drar da også til Asia for å hente seg en mann. Særlig asiatiske menn fra Tyrkia virker å være populære for de mindre attraktive blant de norske damene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange norske damer drar da også til Asia for å hente seg en mann. Særlig asiatiske menn fra Tyrkia virker å være populære for de mindre attraktive blant de norske damene.

Det blir litt det samme som for mennene:

Dette er tapernes marked.De som ikke lykkes i Norge, Skandinavia,Norden eller nord-Europa har ikke lenger noe reellt valg.De må oppsøke andre land for å i det hele tatt få muligheten til å finne noen.

Anonymous poster hash: 7d98a...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58% i pollen mener norske kvinner er selvopptatte karrierekvinner.

Men han har et poeng når han sier at norske kvinner er for opptatt av status. Og at hvis det hadde vært status å være husmor hadde fler vært det.



Anonymous poster hash: 93bdb...e45
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde ikke FrP var for å importere innvandrere til giftemål, jeg. Oh, never mind, det er helt flott når det gagner dem, selvsagt. FrP har alltid vært dobbeltmoralens høyborg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sørøst asiatiske kvinner han mener, siden de landene har dårligere økonomi, og samtidig er de mindre vestlige enn f.eks Japan.

Så disse kvinnene må vel regnes som ikkevestlige innvandrere hvis de blir med en norsk mann hjem, og er ikke det dette FRP har stått sånn imot? Eller er ikke-vestlig bare en betegnelse på muslimer fra midtøsten ..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde FrP var mot innvandring?!?!? :sjokkert:



Anonymous poster hash: 93e9b...963
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58% i pollen mener norske kvinner er selvopptatte karrierekvinner.

Men han har et poeng når han sier at norske kvinner er for opptatt av status. Og at hvis det hadde vært status å være husmor hadde fler vært det.

Anonymous poster hash: 93bdb...e45

Tror mange av de som ønsker seg en 1950-talls husmor ikke helt har skjønt hva det innebærer.Hvis en mann skal ha en kone som er husmor,(dvs.går hjemme på fulltid),så forutsetter det at han tjener mye mer er det menn flest gjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange av de som ønsker seg en 1950-talls husmor ikke helt har skjønt hva det innebærer.Hvis en mann skal ha en kone som er husmor,(dvs.går hjemme på fulltid),så forutsetter det at han tjener mye mer er det menn flest gjør.

Men hvis kvinner blir husmødre blir det jo plass til disse mennene i høyere utdanning, og da kommer de jo til å tjene mer.

Nå er over 60% av studenter jenter.

Anonymous poster hash: 93bdb...e45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis kvinner blir husmødre blir det jo plass til disse mennene i høyere utdanning, og da kommer de jo til å tjene mer.

Nå er over 60% av studenter jenter.

Anonymous poster hash: 93bdb...e45

I Norge tjener man desverre ikke så mye mer fordi om man har høyere utdanning:

http://www.aftenposten.no/okonomi/Lite-a-tjene-pa-hoy-utdanning-7426566.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...