Gå til innhold

Til dere bitre "incels" - hva med oss stygge kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange menn vil ha sex med hvem som helst, og en stygg kvinne kan fortsatt få et ligg, derfor mener de at kvinner har "overtaket". At kvinner er uinteressert i tilfeldig sex med menn som knapt liker dem, ignorerer de. De projekterer sine egne holdninger over på kvinner og mener det er en slags objektiv sannhet at alle som har tilgang på sex, av enhver sort, er heldige. Fordi de ville knullet hvem som helst er kvinner heldige som har denne muligheten, uavhengig av behov og risiko.



Anonymous poster hash: 9ca0b...efb
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ts gi en mer detaljert beskrivelse av sitt utseende så vi vet hva vi diskuterer her? Høyde, vekt, hårfarge, øyne, bh-str, hudfarge etc



Anonymous poster hash: 07ee7...a99
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ts gi en mer detaljert beskrivelse av sitt utseende så vi vet hva vi diskuterer her? Høyde, vekt, hårfarge, øyne, bh-str, hudfarge etc

Anonymous poster hash: 07ee7...a99

Tror ikke det er så veldig relevant - poenget er at vi snakker om mindre attraktive kvinner, i tradisjonell forstand.

Anonymous poster hash: 9ca0b...efb

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde en test på tinder før jul. Hadde et normalt bilde av meg selv, (jeg er en helt OK attraktiv kvinne)og klikket ja på absolutt ALLE menn som dukket opp. Fikk nesten ingen matcher..

Nettinettet, du er ikke bare OK, du er veldig pen! :)

Jeg synes du ser smashing ut! Ikke la den stemmen inni deg få tale til deg og overbevise deg om at du ikke er så vakker som du er. Du er heldig med både utseende og et godt og varmt hjerte! :)

Men helt enig med du, menn er helt ekstremt kresne! Og det sier jo samtidig noe om hva som rører seg på innsiden, uavhengig av utsiden.

Anonymous poster hash: 36fff...a99

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Problemet er vel at mange menn ikke prøver å finne seg noen på sitt eget nivå, rent utseendemessig. De vil fremdeles prøve å få seg mye flottere damer, bare i tilfelle de tilfeldigvis skulle få napp.

Man kan vel starte med å spørre seg selv -- "ville jeg hatt sex med meg?" Hvis svaret er nei så burde man jo kunne forstå hvorfor andre tenker det samme om deg også. Hvis svaret er ja, hvorfor vil du da ikke ha sex med/bli sammen med noen som er tilsvarende deg (= kvinner som heller ikke er av de vakreste)?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere mannlige brukere klage over hvor kjipt liv såkalte "incels" har, altså menn uten draget på damene.

Men tror dere at dere er i noen særstilling? Hva med oss uattraktive kvinner da? Hvis vi skal operere med den berømte utseendeskalaen deres: hvordan tror dere livet til en 2'er-dame er?

Greit nok at selv vi uattraktive damer kan få tilfeldig sex iblant, noe som kanskje er vanskeligere for uattraktive menn. Men tror dere det er veldig tilfredsstillende å VITE at den eneste grunnen til at du blir sjekka opp, er fordi det er klokka tre på natta, fyren er sørpe dritings, vil bare tømme seg og har blitt avvist av alle de penere damene på stedet? At han neste dag kommer til å fortelle kompisene om den schtøgge kjerringa han våkna opp ved siden av?

Personlig velger jeg heller å avstå fra tilfeldig sex enn å være noens sistevalg. Og på kjærestemarkedet har ikke damer noen fordel heller. Når jeg går nedover gata er jeg som luft for alle menn jeg passerer.

Så hvorfor prater dere som om det er noe spesielt å ikke ha draget som mann?

Anonymous poster hash: be8bb...bb7

Forskjellen på stygge menn og stygge kvinner er jo at menn blir avvist klokken tre om natten også.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ts gi en mer detaljert beskrivelse av sitt utseende så vi vet hva vi diskuterer her? Høyde, vekt, hårfarge, øyne, bh-str, hudfarge etc

Anonymous poster hash: 07ee7...a99

Diskusjonen går vel i hovedsak ut på hvorvidt du som mann er villig til å gi en "mindre pen" eller "stygg" dame en sjanse eller ikke. Hvor mye teller utseendet for deg?

Det blir i så tilfelle du som må definere hvordan en "mindre pen" eller "stygg" dame kan se ut i dine øyne :opplyser:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt vanskelig og/eller umulig å bli glad i ei vilkårlig valgt jente, hvis man allerede er glad i noen andre da vil jeg si, men jeg er kanskje litt rar der.

En tanke: At såkalte mindre pene jenter med fordel kan være mer målrettet, sånn at de i det minste legger seg på samme nivå som de som andre kanskje finner mer tiltrekkende sånn rent utseendemessig. At de er åpne for kontakt, søker bekjentskap osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen går vel i hovedsak ut på hvorvidt du som mann er villig til å gi en "mindre pen" eller "stygg" dame en sjanse eller ikke. Hvor mye teller utseendet for deg?

Det blir i så tilfelle du som må definere hvordan en "mindre pen" eller "stygg" dame kan se ut i dine øyne :opplyser:

Og. Er dama 120 kilo og i tillegg har et forbitret surt maskulint ansikt så er hun stygg. Men hun kan var 120 kilo og feit og ha et pent innbydende ansikt.

Anonymous poster hash: 07ee7...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen går vel i hovedsak ut på hvorvidt du som mann er villig til å gi en "mindre pen" eller "stygg" dame en sjanse eller ikke. Hvor mye teller utseendet for deg?

Det blir i så tilfelle du som må definere hvordan en "mindre pen" eller "stygg" dame kan se ut i dine øyne :opplyser:

Eller du som kvinne vil pule en mann som ikke er attraktiv av andre kvinner?

Ville du gjort det? Kunne du pult en som er styggere og mer uattraktiv enn deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er en 2'r, er det sannsynligvis noe du kan endre på (f.eks. vekta, sminke, osv.).

Endret av Synapomorphy
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er en 2'r, er det sannsynligvis noe du kan endre på (f.eks. vekta, sminke, osv.).

Også legge til at hun kan være pen innvendig. Om musa hennes er bra.

Anonymous poster hash: 07ee7...a99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og. Er dama 120 kilo og i tillegg har et forbitret surt maskulint ansikt så er hun stygg. Men hun kan var 120 kilo og feit og ha et pent innbydende ansikt.

Anonymous poster hash: 07ee7...a99

Bare ansiktet og vekten (uavhengig av høyde :overrasket: ) som teller?

Hva med personligheten? :forvirra:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne vil du aldri få svar på for menn hater å innrømme at de kun går etter de pene damene, tiltross for at de ser ræva ut selv. Så blir de bitre pga at "ingen " jenter vil ha dem. Men det vet de jo ikke, siden de stygge er uaktuelle for dem.

Mange menn vil ha sex med hvem som helst, og en stygg kvinne kan fortsatt få et ligg, derfor mener de at kvinner har "overtaket". At kvinner er uinteressert i tilfeldig sex med menn som knapt liker dem, ignorerer de. De projekterer sine egne holdninger over på kvinner og mener det er en slags objektiv sannhet at alle som har tilgang på sex, av enhver sort, er heldige. Fordi de ville knullet hvem som helst er kvinner heldige som har denne muligheten, uavhengig av behov og risiko.

Anonymous poster hash: 9ca0b...efb

Nettopp, det er dette inntrykket jeg har også. At disse mennene tror at fordi de selv synes at det rent fysiske ved sex - å få utløsning i en kvinnekropp - er ekstremt viktig for livskvaliteten, så er det liksom sånn for alle kvinner også.

Men for meg betyr det fysiske ved sexen ingenting om ikke gjensidig tiltrekning er tilstede. Fyren trenger ikke å elske meg, men han må ihvertfall synes jeg er ei tiltrekkende dame, ikke bare ei feit kjerring han kan nedverdige seg til å pule bare for å få tømt seg. Det fysiske ved sex blir først digg når kjemien er bra.

Det er derfor ganske meningsløst å snakke om at uattraktive kvinner er heldigere enn uattraktive menn fordi de kan få seg et tilfeldig ligg på byen med en eller annen desperat fyr. Om et ligg med en desperat fyr ikke er noe kvinnen opplever som positivt eller fristende, om det ikke beriker hennes livskvalitet, så har det jo ingen verdi. Da er hun heller ikke heldig. Å være heldig er å ha tilgang på noe som beriker din livskvalitet.

Men jeg tror også at vi kan se langt etter skikkelige svar fra disse mennene i denne tråden. Med en gang man begynner å gå "teoriene" deres litt i sømmene, så stikker de.

Anonymous poster hash: 85ec1...f09

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenger du overser

- Å være stygg og uattraktiv som kvinne betyr ikke at du må gå uten seksuelle opplevelser.

- Det er langt færre kvinner prosentvis som faller i kategorien stygg/uattraktiv blant menn, enn det er menn som faller i tilsvarende kategori blant kvinner.

- Seksualbehovene til kvinner er mindre så tapet er derfor mindre. Hvis ikke hadde du ikke klaga over at du kun var god nok for sex på fylla.

- Du som kvinne er tiltrukket av mer enn det ytre og kan derfor få så mye mer ut av en relasjon til en mann enn en mann kan få ut av tilsvarende relasjon til en kvinne, da han hovedsaklig er interessert i sex. Husk"She's up all night for good fun, I'm up all night to get lucky.".



Anonymous poster hash: 13f94...d18
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...