Gå til innhold

Hvordan blir jeg en slayer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå må dere betongfeminister skjerpe dere. Jeg spurte hvordan man blir en slayer, ikke om det er moralsk riktig å være en slayer.

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

For meg handler det ikke om moral, men at det framstår som patetisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke nødvendigvis. Mange mennesker liker å tro at de har overtaket, og liker tanken på at noen liker dem, uten at det nødvendigvis er gjengjeldt. Sånne folk blir gjerne fornærma når det viser seg at den andre parten ikke er så interessert som de liker å tro. Han fyren som prøvde å "playe" meg var akkurat den typen. Han hadde ikke hatt så mye draget, men ble innbilsk og høy på seg selv da ei jente viste interesse.

Du er klar over at han var en incel. Du blander begreper her.

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg handler det ikke om moral, men at det framstår som patetisk.

Er Leonardo DiCaprio patetisk? :)

Han er en slayer og gjør ingenting annet enn å ha sex med modeller, når han ikke spiller inn filmer.

Eksempel:

http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/confidential/no-toni-no-problem-leo-dicaprio-leaves-club-20-women-article-1.2037261

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Leonardo DiCaprio patetisk? :)

Han er en slayer og gjør ingenting annet enn å ha sex med modeller, når han ikke spiller inn filmer.

Eksempel:

http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/confidential/no-toni-no-problem-leo-dicaprio-leaves-club-20-women-article-1.2037261

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Du baserer deg på kjendissladder?

Hvis Leo går og strør om seg med begreper som "incel" og "slayer" - så, ja, da er han også patetisk. Men du må ha noe mer en kjendissladder for å backe up at han gjør noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incel....slayer....jeg skjønner at jeg begynner å bli gammel. :)

Nei, du er bare ikke ekkel og patetisk.

Anonymous poster hash: 26c5e...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Er Leonardo DiCaprio patetisk? :)

Han er en slayer og gjør ingenting annet enn å ha sex med modeller, når han ikke spiller inn filmer.

Eksempel:

http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/confidential/no-toni-no-problem-leo-dicaprio-leaves-club-20-women-article-1.2037261

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Jeg elsker DiCaprio og har gjort det siden jeg var 14, så i mine øyne kan han ikke gjøre feil ;) Men hvis jeg skal se bort i fra fjortiscrushet mitt et øyeblikk, så er det litt trist at en mann i 40-årene bare hopper fra den ene supermodellen etter den andre. Jeg tror neppe det er mangel på tilbud som gjør at han ikke har etablert seg. Hadde han vært noen andre enn DiCaprio hadde han vært fullstendig uaktuell som partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at han var en incel. Du blander begreper her.

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Me

Er Leonardo DiCaprio patetisk? :)

Han er en slayer og gjør ingenting annet enn å ha sex med modeller, når han ikke spiller inn filmer.

Eksempel:

http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/confidential/no-toni-no-problem-leo-dicaprio-leaves-club-20-women-article-1.2037261

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Jeg har ingen spesielle oppfatninger om Leonardo DiCaprio som privatperson, og forstår ikke hva han har med saken å gjøre. Jeg synes han er en bruk bar skuespiller. Men ja, jeg synes det er patetisk å sikte mot å "ligge med damer, for så å dumpe dem". Blant annet fordi man da går ut fra at alle jenter en ligger med er interessert i noe mer. For det andre lyser det bitterhet av hele opplegget til Ts, og det finner jeg patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at han var en incel. Du blander begreper her.

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Personen som startet innlegget betegner seg som en "incel" (ikke skjønner jeg hvorfor noen vil kalle seg for verken slayer eller incel, men det er en annen sak.) som vil bli en slayer. Sånt lyser det usikkerhet av. Da vil han sannsynligvis bli dumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper deg en gitar og skikkelig amp!

Du kan starte med å spelle Angel of Death. Riffene først og soloene når du blir mer stø?

Men tror desverre ikke de ser etter ny gitarist nå...eller noen andre medlemmer heller..

+klø seg undrende i skjegget*

Anonymous poster hash: a0c4a...187

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøper deg en gitar og skikkelig amp!

Du kan starte med å spelle Angel of Death. Riffene først og soloene når du blir mer stø?

Men tror desverre ikke de ser etter ny gitarist nå...eller noen andre medlemmer heller..

+klø seg undrende i skjegget*

Anonymous poster hash: a0c4a...187

Tror det er ganske stengt for å bli en Slayer gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere betongfeminister skjerpe dere. Jeg spurte hvordan man blir en slayer, ikke om det er moralsk riktig å være en slayer.

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Ingen snakker om moral men det faktum at hele greia med incels og slayers er uhyre teit. "Betongfeminist" er i samme gata, et intetsigende tulleuttrykk. Skjerp deg sjøl.

Anonymous poster hash: dcd64...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incel....slayer....jeg skjønner at jeg begynner å bli gammel. :)

Haha, akkurat det jeg også skulle til å skrive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slayer? Incel?
Meningen med livet er å pule og dumpe flest mulig damer? Herregud, skaff deg et liv og en personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker du dette? :fnise: ... spesiell drøm :fnise:



Anonymous poster hash: 22d05...768
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slayer? Incel?

Meningen med livet er å pule og dumpe flest mulig damer? Herregud, skaff deg et liv og en personlighet.

Duy vet at kriger har blitt startet pga kvinner?

Anonymous poster hash: 2a582...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er ganske stengt for å bli en Slayer gitt.

Tori Amos fikk nettopp kulhetspoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du baserer deg på kjendissladder?

Hvis Leo går og strør om seg med begreper som "incel" og "slayer" - så, ja, da er han også patetisk. Men du må ha noe mer en kjendissladder for å backe up at han gjør noe slikt.

Så du mener at det er en manns evne til å ordlegge seg som avgjør om han er patetisk eller ikke? Semantikk er viktigere enn hvem man er som person? Leo er en definitiv slayer. Han bruker kanskje ikke ordet selv men retorikken er forbeholdt incels som uansett ikke har noe å tape.

Anonymous poster hash: 058c2...806

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...