Gå til innhold

Hvordan blir jeg en slayer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva må jeg gjøre for å bli en slayer? Jeg er villig til å ta de nødvendige steg.

Er så lei av å være en incel.

Hvis jeg fortsetter i dette sporet vil jeg ende opp som en beta forsørger for en feit landhval med 3-4 unger fra tidligere forhold. :( Det vil jeg ikke.

Alt jeg vil er å kunne knulle jenter, for så og dumpe dem og gå over til neste...

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Zyzz

Anonymous poster hash: 2a582...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zyzz

Anonymous poster hash: 2a582...94d

Nei nei NEI! for guds skyld, nei!

Anonymous poster hash: 5b20f...2b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei NEI! for guds skyld, nei!

Anonymous poster hash: 5b20f...2b7

Alle KG damene hadde blitt blaute i trusa av Zyzz.

Anonymous poster hash: 9a1ff...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynne å bole altså?

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Forhåpentligvis vil boling være noe du slipper.

Igjen; skjønner ikke din trang til å være en slayer... De er slayers fordi de rett og slett ikke er smarte nok til å vite bedre.

Anonymous poster hash: 45a34...899

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt OT, men har jo hatt pause fra KG i omtrent et år, kom tilbake for et par dager siden. Når så disse begrepene dagens lys? Aldri sett dem utenfor KG. Har jo lest meg opp om det på Sluthate.com, men når ble det innført her? Er det i det hele tatt begrep som brukes i det dagligdagse? Av hvem i såfall? Sitter gutta boys på rommet, gamer et eller annet og pjatter om hvor slayer en fyr er og hvor incel en annen er? Gjelder disse begrepene også kvinner, eller er det kun en guttegreie?



Anonymous poster hash: 881ac...3f2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Zyzz

Anonymous poster hash: 2a582...94d

https://www.youtube.com/watch?v=NAj26rVWK14

Endret av Salvesen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle KG damene hadde blitt blaute i trusa av Zyzz.

Anonymous poster hash: 9a1ff...a9b

Han er jo ikke spesielt pen sånn egentlig. Han har fin kropp da, men det er alt.

Anonymous poster hash: 081f8...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Han er jo ikke spesielt pen sånn egentlig. Han har fin kropp da, men det er alt.

Anonymous poster hash: 081f8...ffe

Smått forstyrrende, disse "fansa" hans rundt 15:15. Noe skurrer når en voksen mann lar seg idolisere som en slags mental guru for småunger.

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Ohoi! Denne tråden bør bli bra! :)

Kan vi andre også legge inn våre spørsmål/bekymringer her, og få forslag til forbedringer?

Jeg var nemlig inne på sluthate.com for å lese meg opp på glossaryen, og jeg fant til min store forskrekkelse ut at jeg antagelig er en wristcel!!

Finnes det noe håp for oss wristcels?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler mye om og gjøre seg tilgjengelig. Sålenge du er nogen lunde oppegående, trenger du og møte mennesker og viktigste av alt: IKKE fremstå som desperat.

At du er uerfaren syntes veldig mange kvinner kan være et pluss, men du må være vilig til og lære å ikke bare kjøre på egotripp.

PS start med 1 jente og ta det vidre derfra. Realistiske mål er som regel en fordel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt OT, men har jo hatt pause fra KG i omtrent et år, kom tilbake for et par dager siden. Når så disse begrepene dagens lys? Aldri sett dem utenfor KG. Har jo lest meg opp om det på Sluthate.com, men når ble det innført her? Er det i det hele tatt begrep som brukes i det dagligdagse? Av hvem i såfall? Sitter gutta boys på rommet, gamer et eller annet og pjatter om hvor slayer en fyr er og hvor incel en annen er? Gjelder disse begrepene også kvinner, eller er det kun en guttegreie?

Anonymous poster hash: 881ac...3f2

Dette er begreper som enkelte gutter og kanskje? Noen jenter har som forklaring på hvorfor man ikke får pult og dem sitter og klandrer seg selv eller verden for det.

Jeg anbefaler virkelig ikke og bruke disse uttrykkene i det dagligdagse for da kommer folk til og tenke rart om deg.

Mest sannsynlig sitter noen og snakker om disse uttrykkene men håper virkelig ikke det er normalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS.

Jeg har noen tips jeg kunne gitt deg, men jeg synes ikke du virker sympatisk og grei nok til at jeg vil gjøre noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg vil dele en historie om den gangen jeg møtte en "slayer" på byen. Denne historien har forresten skjedd utallige ganger på byen, med slayers vs incel. Jeg faller alltid for de mennene som klassifiseres som incel. Begrepene er uansett teite, men jeg velger å bruke dem likevel. Slayeren var muskuløs og veldig mandig - og selvsagt full av selvtillit og tatoveringer og hårgelé. Han hadde en kompis, som var det man kanskje ville regne som "incel" (men svært rolig, hyggelig, morsom og bare veldig hyggelig på alle måter). Jeg endte opp med å tilbringe hele kvelden med slayeren, som spanderte drink etter drink etter drink - selv om jeg ikke ville ta i mot. Tar jeg i mot gratis drink, føler jeg at jeg signaliserer at jeg er interessert, eller føler meg til en viss grad forpliktet til å gjengjelde tjenesten. Jeg tror slayeren følte jeg svært tøff, og han trodde nok at han skulle få napp den kvelden - men egentlig var jeg mer hypp på incel-fyren, men han trakk seg etterhvert unna fordi han trodde jeg var keen på slayeren. Jeg turte bare ikke avvise slayeren, for han så ut som en fyr som kunne banke hvem som helst når som helst. Dette liker jeg ikke, men han var jo stor og dritskummel - så jeg bare stakk av etterhvert. Jeg holdt bare sammen med slayeren så lenge fordi jeg hadde et håp om at han som var incel skulle komme tilbake.

Vanligvis har jeg ikke ONS, men skulle jeg velge mellom en av dem, hadde jeg garantert valgt han rolige, morsomme og hyggelige fyren - som riktignok ikke var like muskuløs og full av selvtillit. Det var mye mindre anstrengende å være sammen med han, som ikke engang forventet noe av meg, enn en klassisk PUA-kar, som konstant komplimenterer alt du gjør, spanderer drink, så slenger en drittkommentar, før kan komplimenterer deg igjen, kjøper en ny drink, så kommer en seksuell tilnærming, så en avvisning, så et kompliment, så en ny drink, etc. Ufattelig forutsigbart, slitsomt og kjedelig. Hvis jeg skal ligge med noen, skal det være noen jeg synes er attraktiv (og det kan være hva som helst), noen jeg kan prate med, le med og føle meg trygg sammen med, der jeg føler at jeg kan være meg selv - fremfor en overfladisk, muskuløs jålebukk som bare er ute etter å dyppe staken. Det er sikkert mange jenter som liker slike menn, men min oppfatning er at en god andel kvinner har nok integritet for å falle for slike menn.

Ønsker du å ligge med kvinner, er min erfaring at det lønner seg å bare være avslappet. Er du tydelig ekstremt hypp, spanderer drinks i bøttevis, følger PUA-skjemaene, vier all oppmerksomhet til en kvinne og gjør alt i din makt for å få deg et ligg, ser mange damer lett gjennom det og du blir kjedelig - og kanskje til og med frastøtende. Om du heller er på et utested og er deg selv, slapper av, forsøker å bare ha det gøy uten å aktivt gå inn for et ligg, og tar det hele med ro, utstråler du trygghet fremfor desperasjon. Det å bare være "chill" kan faktisk være mer attraktivt, og kan i tilfeller være viktigere enn utseendet. Nå snakker jeg ikke om å være en avvisende drittsekk, men bare det å vite at det ikke er verdens undergang å ikke få seg napp den kvelden. Alle mine venninner har endt opp med disse fyrene på byen. De har som regel ikke pyntet seg så veldig mye heller. Plane t-skjorte eller flanellskjorte og et par jeans. Håret deres har vært normalt, uten mye dill. De har hatt en pils i hånda og snakket med en kompis og tilfeldigvis kommet i snakk med venninnene mine. Så har de hatt noen felles interesser, som frister dem til å bli bedre kjent med hverandre. Og whoop-di-doo, så har de sex. Og så sier de farvel - kanskje, kanskje ikke, møtes de igjen.



Anonymous poster hash: 1247a...93d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho :laugh: Du vet selv at det ikke er sånn ting fungerer.

Utdyp?

Nice try. Da vil jeg bli enda mer incel, ved å kaste bort tiden på gaming.

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Jo, for jeg har dumpa sånne gutter selv. :) Man kan godt ligge rundt uten å oppføre seg som en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord for hvor lite respekt jeg har for mennesker som bruker slike patetiske begreper. Herregud. Det er sånn at jeg begynner å lure på om menneskeheten egentlig består av flere arter, for dette er jo helt hinsides. Dette må jo være konstruert av en art på et lavere nivå enn de normale folk jeg omgås til daglig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere betongfeminister skjerpe dere. Jeg spurte hvordan man blir en slayer, ikke om det er moralsk riktig å være en slayer.



Anonymous poster hash: ecaa9...c8f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, for jeg har dumpa sånne gutter selv. :) Man kan godt ligge rundt uten å oppføre seg som en drittsekk.

Hvis du har dumpet de, må de faktisk ha vært følelsesmessig tilknyttet til deg. Dermed var de ikke slayere.

Slayere blir ikke følelsesmessig tilknyttet til en kvinne.

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zyzz

Anonymous poster hash: 2a582...94d

Ahh, Zyzz :)

https://i.warosu.org/data/cgl/img/0066/82/1363029989728.jpg

Husker når han fortalte at han pleide å knulle jenter han hadde truffet på nettet i smug og bakgater, for så å si "bye ganga" og så bare stikke av og forlate dem der. :)

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har dumpet de, må de faktisk ha vært følelsesmessig tilknyttet til deg. Dermed var de ikke slayere.

Slayere blir ikke følelsesmessig tilknyttet til en kvinne.

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Dumper de mora si også?

Anonymous poster hash: 90644...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har dumpet de, må de faktisk ha vært følelsesmessig tilknyttet til deg. Dermed var de ikke slayere.

Slayere blir ikke følelsesmessig tilknyttet til en kvinne.

Anonymous poster hash: ecaa9...c8f

Nei, ikke nødvendigvis. Mange mennesker liker å tro at de har overtaket, og liker tanken på at noen liker dem, uten at det nødvendigvis er gjengjeldt. Sånne folk blir gjerne fornærma når det viser seg at den andre parten ikke er så interessert som de liker å tro. Han fyren som prøvde å "playe" meg var akkurat den typen. Han hadde ikke hatt så mye draget, men ble innbilsk og høy på seg selv da ei jente viste interesse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...