Gå til innhold

Nettdating, bilder, løgner og frustrasjoner!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du har blitt kjent med noen og liker dem så burde ikke det at dem har litt ekstra kilo, mindre hår, eller ikke så fine tenner (Hvem bryr seg oppi tennene :klo: ) spille noen rolle :)

Prinsippet er jo at de lyver, og det er en egenskap jeg og de fleste andre ikke setter pris på. Og nei, det er ikke slik at det bare er menn som lyver på nettdating. Det samme gjelder kvinner. Men for mange er dette en prinsippsak.

Anonymous poster hash: e9244...567

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prinsippet er jo at de lyver, og det er en egenskap jeg og de fleste andre ikke setter pris på. Og nei, det er ikke slik at det bare er menn som lyver på nettdating. Det samme gjelder kvinner. Men for mange er dette en prinsippsak.

Anonymous poster hash: e9244...567

Problemet er at menn vil ha alle kvinner på datingsider mens kvinner bare velger et fåtall, så det kan være umulig for visse menn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare opplevd en gang at jeg ikke kjente ham igjen heldigvis, han hadde en god del flere kilo enn bildene ga inntrykk av.

Hakket verre med han som ikke bare glemte å nevne at han hadde barn, men også løy om det. Skulle legge ham til på fb og profilbildet var av han og datteren. Spurte om han hadde barn og han svarte nei. Dødssjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at menn vil ha alle kvinner på datingsider mens kvinner bare velger et fåtall, så det kan være umulig for visse menn

Ikke korrekt. Men noe av det mest "detennende" jeg kan lese om på en profil, er f.eks når en mann på 55 setter ønsket alder på partner 18 - 30 år.

Da må han jaggu skylde seg sjæl for at ingen vil ha kontakt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke korrekt. Men noe av det mest "detennende" jeg kan lese om på en profil, er f.eks når en mann på 55 setter ønsket alder på partner 18 - 30 år.

Da må han jaggu skylde seg sjæl for at ingen vil ha kontakt!

Jeg er 23 og jeg bruker å ha 18 til 38, virker det teit? Det er fordi jeg syns damer i 30 åra kan være like greie som dem i 20 åra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd dette med gamle bilder, pluss at vedkommende kvinne hadde lagt seg ut en del.

Synd, fordi vi hadde brukt en del tid på å bli kjent.



Anonymous poster hash: a9d47...aba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 23 og jeg bruker å ha 18 til 38, virker det teit? Det er fordi jeg syns damer i 30 åra kan være like greie som dem i 20 åra :)

15 års alders forskjell enten den ene eller andre veien er da ingenting. Men seriøst:

Om en fyr på 55 signaliserer at han er på utkikk etter ei som gjerne kan være 18 - hva SIER det egentlig om deg selv?

Og ja, det er mange av de....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang reflektert over dette? Hvordan dere kvinner trykker ned mennene med krav?

Anonymous poster hash: 6188f...71a

Krav? Ærlighet er vel ikke noe skyhøyt krav? Jeg ønsker hvert fall ikke innlede noe med noen som ikke er ærlig i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har blitt kjent med noen og liker dem så burde ikke det at dem har litt ekstra kilo, mindre hår, eller ikke så fine tenner (Hvem bryr seg oppi tennene :klo: ) spille noen rolle :)

Nei, jeg bryr meg ikke om noen kilo for mye eller lite hår (dårlige/manglende tenner takler jeg ikke), men poenget er jo at de ikke er ærlige i bli kjent-fasen. Når man lyver om vekt, høyde, ikke forteller at man har barn, eller bruker eldgamle bilder er man ikke ærlig. Da hjelper det ikke hvor ålreit man er. Du skjønte jo ikke poenget hvis du tror jeg er så overflatisk at utseendet spiller så stor rolle.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bryr meg ikke om noen kilo for mye eller lite hår (dårlige/manglende tenner takler jeg ikke), men poenget er jo at de ikke er ærlige i bli kjent-fasen. Når man lyver om vekt, høyde, ikke forteller at man har barn, eller bruker eldgamle bilder er man ikke ærlig. Da hjelper det ikke hvor ålreit man er. Du skjønte jo ikke poenget hvis du tror jeg er så overflatisk at utseendet spiller så stor rolle.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

Godt svar. Og enig med hensyn til tenner. DET er turn-off. Kilo, manglende hårvekst, spiller mindre rolle.

Ærlighet er viktigst!

Anonymous poster hash: 3649b...c61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt svar. Og enig med hensyn til tenner. DET er turn-off. Kilo, manglende hårvekst, spiller mindre rolle.

Ærlighet er viktigst!

Anonymous poster hash: 3649b...c61

:jepp:

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 års alders forskjell enten den ene eller andre veien er da ingenting. Men seriøst:

Om en fyr på 55 signaliserer at han er på utkikk etter ei som gjerne kan være 18 - hva SIER det egentlig om deg selv?

Og ja, det er mange av de....

Man er jo litt naiv hvis man tror en 18 åring vil ha en 55 år gammel mann :fnise:

Nei, jeg bryr meg ikke om noen kilo for mye eller lite hår (dårlige/manglende tenner takler jeg ikke), men poenget er jo at de ikke er ærlige i bli kjent-fasen. Når man lyver om vekt, høyde, ikke forteller at man har barn, eller bruker eldgamle bilder er man ikke ærlig. Da hjelper det ikke hvor ålreit man er. Du skjønte jo ikke poenget hvis du tror jeg er så overflatisk at utseendet spiller så stor rolle.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

Å, ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er jo litt naiv hvis man tror en 18 åring vil ha en 55 år gammel mann :fnise:

Enkelte er desverre helt blottet for selvinnsikt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HeiHade

Det er så lite gjennomtenkt. Jeg skjønner ikke hva de ser for seg at kommer til å skje? Det finnes vel ikke noe mer avskrekkende enn en person som viser seg å være en løgner fra før dere i det hele tatt har møttes. Hadde avbrutt daten, begrunnet det med at jeg ikke takket ja til å gå på date med den personen som står foran meg og gått min vei.

Endret av HeiHade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte er desverre helt blottet for selvinnsikt :rolleyes:

Jeg klandrer dem ikke for å ville ha en ung dame framfor en på dems alder men man må jo se realiteten i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klandrer dem ikke for å ville ha en ung dame framfor en på dems alder men man må jo se realiteten i det :P

Ja, man kan jo gjerne ønske. Selv skulle jeg gjerne hatt Charlie Hunnam (Jax i Sons of Anarchy) liggende i dobbeltsenga ved siden av meg, men jeg skjønner jo realiteten ;)

Hadde vel dødd av hjerteslag om han plutselig hadde vært der, men, men.

Man kan jo ikke bli sur og desillusjonert om drømmemannen/kvinnen ikke dukker opp, eller?

Anonymous poster hash: 3649b...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo en forskjell i at det at en kvinne i 50 åra som ser bra ut for alderen vil kunne enkelt få menn som charlie hunnam mens menn i 50 åra uansett vil slite fordi kvinnfolk vil syns det er litt creepy. Det er ihvertfal slik jeg ser det :)

Det er mange kjendiser i 50 åra jeg finner attraktiv uansett om jeg er 23 :)

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en forskjell i at det at en kvinne i 50 åra som ser bra ut for alderen vil kunne enkelt få menn som charlie hunnam mens menn i 50 åra uansett vil slite fordi kvinnfolk vil syns det er litt creepy. Det er ihvertfal slik jeg ser det :)

Det er mange kjendiser i 50 åra jeg finner attraktiv uansett om jeg er 23 :)

Kjendisene i 50 åra har jo brukt en formue på ansiktsoperasjoner og diverse. "Normale" 50 åringer ser jo vanligvis ikke sånn ut.

Men det ER jo mange menn i 50 årene som faktisk er sammen med 20 åringer, men da er de gjerne rike, eller har giftet seg med noen fra asiatiske land.

Ble en skikkelig avsporing fra trådstart det her :)

Men godt at du ikke ser ut til å bli en "alderfascist"!!! All ære til deg.

Creepy er det, at noen utgir seg for å være noe annet og lyver i forbindelse med nettdating. Jeg er ikke overfladisk, men når du lyver om utseende - lyver du som regel om andre ting også.

Anonymous poster hash: 3649b...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble max lurt en gang. ;) Falskt navn, feil alder, feil bilde, feil bosted ++ Han hadde tilogmed laget en falsk facebook-profil, så det var rimelig gjennomført.

Dette fordi så mange jenter hadde avvist han og sa han var stygg og fæl, så han ville sjekke om det var det indre som telte, og når jeg da ikke ville treffe han siden han hadde løyet så mente han at jeg var overfladisk og kun brydde meg om utseendet. Ehm, han holdt en løgn for meg i over en uke og nektet for det da jeg synes det var noe muffens. Løgnere dater jeg ikke, uansett.



Anonymous poster hash: 3916c...0f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble max lurt en gang. ;) Falskt navn, feil alder, feil bilde, feil bosted ++ Han hadde tilogmed laget en falsk facebook-profil, så det var rimelig gjennomført.

Dette fordi så mange jenter hadde avvist han og sa han var stygg og fæl, så han ville sjekke om det var det indre som telte, og når jeg da ikke ville treffe han siden han hadde løyet så mente han at jeg var overfladisk og kun brydde meg om utseendet. Ehm, han holdt en løgn for meg i over en uke og nektet for det da jeg synes det var noe muffens. Løgnere dater jeg ikke, uansett.

Anonymous poster hash: 3916c...0f3

Var han stygg som han sa?

Anonymous poster hash: 0a7fa...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...