Gå til innhold

Nettdating, bilder, løgner og frustrasjoner!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er aktiv på en nettdatingside, og har hatt et par-tre dater nå. Hver gang drar jeg hjem, frustert, irritert og desillusjonert. Grunnen til det, er at folk har gamle bilder hvor de veide 20 kilo mindre, hadde mye mer hår, finere tenner, og var generelt annerledes enn i virkeligheten.

Så sent som i dag har jeg drukket kaffe med en jeg ble kjent med, og hvis ikke han hadde kjent igjen meg, hadde jeg aldri skjønt hvem han var. Arrrgh, hva er vitsen med å bruke gamle bilder, være uærlig på telefon og tro at det skal gå fint når man møtes i virkeligheten? Kjenner jeg blir superskeptisk og en smule frustrert over dette.



Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet det er en del menn som eksperimenterer med doble profiler, en hvor de er seg selv og en hvor de er "en annen". Og så kontakter de de samme damene med begge profilene, avslører hvor overfladiske de er, og legger ut samtalene på diverse internetfora. Så for alt du vet ligger du ute på sluthate.com eller noe sånn nå.



Anonymous poster hash: 56406...287
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er en del menn som eksperimenterer med doble profiler, en hvor de er seg selv og en hvor de er "en annen". Og så kontakter de de samme damene med begge profilene, avslører hvor overfladiske de er, og legger ut samtalene på diverse internetfora. Så for alt du vet ligger du ute på sluthate.com eller noe sånn nå.

Anonymous poster hash: 56406...287

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring, bare at jeg har truffet jenter i 20-åra. De har flere/færre kilo, annen hårfarge, osv enn de viser på bildene sine. Røyker gjør de og, men det skriver de ikke på profilene sine :riste:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring, bare at jeg har truffet jenter i 20-åra. De har flere/færre kilo, annen hårfarge, osv enn de viser på bildene sine. Røyker gjør de og, men det skriver de ikke på profilene sine :riste:

Merkelig at folk holder på sånn. De må jo forstå at de blir avslørt når en treffes i virkeligheten. Men de tenker vel som så, at bare han/hun ser min fantastiske personlighet, så går det nok bra. Jeg gidder ikke gå videre med noen som ikke er ærlige i utgangspunktet, hvert fall.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at folk holder på sånn. De må jo forstå at de blir avslørt når en treffes i virkeligheten. Men de tenker vel som så, at bare han/hun ser min fantastiske personlighet, så går det nok bra. Jeg gidder ikke gå videre med noen som ikke er ærlige i utgangspunktet, hvert fall.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

Nei, skjønner det og det er jo ilke alltid lett se personligheten på et bilde heller.

Da jeg drev med nettdating så brukte jeg bilder tatt på nattevakt hvor jeg så litt sliten ut. Tenkte at hvis noen likte meg sånn, så kom de i hvertfall ikke til å bli så veldig skuffet om de traff meg når jeg var mer opplagt :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

:Nikke:

Anonymous poster hash: 56406...287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skjønner det og det er jo ilke alltid lett se personligheten på et bilde heller.

Da jeg drev med nettdating så brukte jeg bilder tatt på nattevakt hvor jeg så litt sliten ut. Tenkte at hvis noen likte meg sånn, så kom de i hvertfall ikke til å bli så veldig skuffet om de traff meg når jeg var mer opplagt :fnise:

Personligheten kommer jo ikke fram før man møtes, så sånn sett er jo et bilde bare noe som viser hvordan en ser ut (eller så ut for 10 år siden :P). Hehe, smart å bruke et bilde som gjør at du blir en positiv overraskelse i virkeligheten, da. Flere burde gjøre sånn!

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Anonymous poster hash: 56406...287

Tror kanskje ikke menn i mitt alderssegment holder på med sånn, men en vet jo aldri.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som lyver om livet sitt og utseendet er de som har noe å skjule,eller av ulike årsaker føler de må gjøre det for å tiltrekke seg dem de vil ha.

Har flere ganger opplevd dette med menn som selv oppgir de er normalvektig,men stiller på date rund og fin.Da blir det med den ene daten fra min side.



Anonymous poster hash: 630b5...8f7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye styggere (eller mindre kjekk, hvis jeg skal være positiv) på bilder enn i virkeligheten. Greit å vite at jeg slipper å gi noen en negativ overraskelse ihvertfall. :P

Men tror akkurat det egentlig er en ulempe når det gjelder nettdating. Tror det ville blitt få dater..

Endret av guttemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personligheten kommer jo ikke fram før man møtes, så sånn sett er jo et bilde bare noe som viser hvordan en ser ut (eller så ut for 10 år siden :P). Hehe, smart å bruke et bilde som gjør at du blir en positiv overraskelse i virkeligheten, da. Flere burde gjøre sånn!

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

Ja, dårlige bilder gjør at mange får lyst til å møte en in the first place..

Anonymous poster hash: ce32b...c0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er aktiv på en nettdatingside, og har hatt et par-tre dater nå. Hver gang drar jeg hjem, frustert, irritert og desillusjonert. Grunnen til det, er at folk har gamle bilder hvor de veide 20 kilo mindre, hadde mye mer hår, finere tenner, og var generelt annerledes enn i virkeligheten.

Så sent som i dag har jeg drukket kaffe med en jeg ble kjent med, og hvis ikke han hadde kjent igjen meg, hadde jeg aldri skjønt hvem han var. Arrrgh, hva er vitsen med å bruke gamle bilder, være uærlig på telefon og tro at det skal gå fint når man møtes i virkeligheten? Kjenner jeg blir superskeptisk og en smule frustrert over dette.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

Ah, Kjenner meg så godt igjen!

Den verste hadde sendt meg et strandbilde, brun, veltrent, og fin. Så ut som om han hadde brukt noe filter el, men dum som jeg var stusset jeg ikke over det.

Viste seg å være en skallet, tjukk gammel gubbe - skrev til han etter daten og spurte om hvorfor han la ut et eldgammelt bilde av seg - han mente han så da ikke såå mye annerledes ut!!

Ellers er jeg blitt brent av de som legger ut i det vide og brede om fantastiske egenskaper + de som har en elegant omgang med språket. Jo mere ord, dess mindre innhold!

Har gitt opp hele nettdating- greia. Gidder ikke mer.

Anonymous poster hash: 3649b...c61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som lyver om livet sitt og utseendet er de som har noe å skjule,eller av ulike årsaker føler de må gjøre det for å tiltrekke seg dem de vil ha.

Har flere ganger opplevd dette med menn som selv oppgir de er normalvektig,men stiller på date rund og fin.Da blir det med den ene daten fra min side.

Anonymous poster hash: 630b5...8f7

Du er kanskje inne på noe der. Om man føler man må lyve og synes det er greit for å få en date, er man kanskje ikke helt god i utgangspunktet. Overvekt i seg selv er ikke noe hinder for meg, men hvis bildene lyver så grovt, da blir jeg skuffet.

Jeg er mye styggere (eller mindre kjekk, hvis jeg skal være positiv) på bilder enn i virkeligheten. Greit å vite at jeg slipper å gi noen en negativ overraskelse ihvertfall. :P

Men tror akkurat det egentlig er en ulempe når det gjelder nettdating. Tror det ville blitt få dater..

Jeg legger ikke så stor vekt på bildet i seg selv. Utseendet er ikke så viktig. Det er når folk er uærlige jeg blir sur og forbanna.

Ja, dårlige bilder gjør at mange får lyst til å møte en in the first place..

Anonymous poster hash: ce32b...c0c

Som sagt, om bildet er dårlig, spiller mindre rolle. Verre når det viser seg at det er mange år gammelt, og vedkommende ser temmelig annerledes ut i virkeligheten. Har du lagt på deg 20 kilo, bruker du ikke et bilde av deg for 20 kilo siden. Det er lureri.

Jeg dater gjerne en mann med noen kilo for mye. Derimot så dater jeg ikke en som har villedende bilder, og tror det liksom skal være helt greit.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Kjenner meg så godt igjen!

Den verste hadde sendt meg et strandbilde, brun, veltrent, og fin. Så ut som om han hadde brukt noe filter el, men dum som jeg var stusset jeg ikke over det.

Viste seg å være en skallet, tjukk gammel gubbe - skrev til han etter daten og spurte om hvorfor han la ut et eldgammelt bilde av seg - han mente han så da ikke såå mye annerledes ut!!

Ellers er jeg blitt brent av de som legger ut i det vide og brede om fantastiske egenskaper + de som har en elegant omgang med språket. Jo mere ord, dess mindre innhold!

Har gitt opp hele nettdating- greia. Gidder ikke mer.

Anonymous poster hash: 3649b...c61

Utrolig falskt og dårlig gjort, i tillegg til dårlig selvinnsikt og dømmekraft. Da har man liksom ødelagt for seg selv med en gang.

Enig. Jeg er også i ferd med å gi opp hele internettdatingen. Blir jo bare motløs og frustrert av det.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å gi opp hele nettdating greia jeg og, men da av helt andre grunner.

Kan dere ikke pense samtalen inn på Snap før dere treffer hverandre da, og utveksle noen bilder der? Da blir det jo ferskvare så kanskje dere kan styre unna de største bomturene?

Anonymous poster hash: 1486d...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh stakkars dere jenter som kan velge og vrake i menn, og så hender det at dere møter menn som ikke er perfekte.

Så synd det er på dere.

Anonymous poster hash: 101b2...0fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er aktiv på en nettdatingside, og har hatt et par-tre dater nå. Hver gang drar jeg hjem, frustert, irritert og desillusjonert. Grunnen til det, er at folk har gamle bilder hvor de veide 20 kilo mindre, hadde mye mer hår, finere tenner, og var generelt annerledes enn i virkeligheten.

Så sent som i dag har jeg drukket kaffe med en jeg ble kjent med, og hvis ikke han hadde kjent igjen meg, hadde jeg aldri skjønt hvem han var. Arrrgh, hva er vitsen med å bruke gamle bilder, være uærlig på telefon og tro at det skal gå fint når man møtes i virkeligheten? Kjenner jeg blir superskeptisk og en smule frustrert over dette.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

Har du noen gang reflektert over dette? Hvordan dere kvinner trykker ned mennene med krav?

Anonymous poster hash: 6188f...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er aktiv på en nettdatingside, og har hatt et par-tre dater nå. Hver gang drar jeg hjem, frustert, irritert og desillusjonert. Grunnen til det, er at folk har gamle bilder hvor de veide 20 kilo mindre, hadde mye mer hår, finere tenner, og var generelt annerledes enn i virkeligheten.

Så sent som i dag har jeg drukket kaffe med en jeg ble kjent med, og hvis ikke han hadde kjent igjen meg, hadde jeg aldri skjønt hvem han var. Arrrgh, hva er vitsen med å bruke gamle bilder, være uærlig på telefon og tro at det skal gå fint når man møtes i virkeligheten? Kjenner jeg blir superskeptisk og en smule frustrert over dette.

Anonymous poster hash: 8b7e3...1a1

Om du har blitt kjent med noen og liker dem så burde ikke det at dem har litt ekstra kilo, mindre hår, eller ikke så fine tenner (Hvem bryr seg oppi tennene :klo: ) spille noen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er en del menn som eksperimenterer med doble profiler, en hvor de er seg selv og en hvor de er "en annen". Og så kontakter de de samme damene med begge profilene, avslører hvor overfladiske de er, og legger ut samtalene på diverse internetfora. Så for alt du vet ligger du ute på sluthate.com eller noe sånn nå.

Anonymous poster hash: 56406...287

Hat hørt snakk om dette forumet mye nå, hva handler den om?

Anonymous poster hash: 0a7fa...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...