Gå til innhold

Kjærligheten er kjedlig, jeg skjønner ikke hvordan enkelte skal ha det til at det er så herlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjærligheten er ikke som i Disney-filmene sier du? Hmmm... Du har kanskje rett i det? :vetikke:



Anonymous poster hash: be24d...9ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda,men om man ikkke får respons fra den man er forelska i er det jo en fordel å være flink med kjønnet......sittt eget da,hahahaha

Haha, sant! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE som opplever kjærlighet vet at det innebærer en risiko for å bli såret, Men vi lever kun en gang, og da må man bare gjøre det beste ut av det, ta sjanser. Alle opplever opp og nedturer så grow up!

Anonymous poster hash: 6743e...d18

Selv om man blir så ødelagt av kjærlighetssorg at man blir suicidal, ødelagt i flere år og må gå til psykolog og ta antidepressiva? Du syns det er verdt det? Jeg ser hvertfall ikke noe poeng for å gå gjennom dette her gang på gang.

Anonymous poster hash: a2988...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når jeg blir forelsket, gidder jeg ikke gjøre noe med det..enkelt og greit fordi

- Mange kan ta kontakt, men akuratt han du liker, gjør det ikke

- At du er blitt forelsket, er et tegn på at han er isåfall ikke forelsket i deg, eller at det er feil person

- Den du virkelig burde forelsket deg i, faller ikke i smak, og er for kjedlig.

- Om du skulle innledet et forhold til den utkårede, vil ha dumpe deg så fort en annen byr seg.

- Å bli forelsket er ikke noe å bli glad for, det er bare tegn på at et depresjon er på vei..du blir fanget og det blir vanskelig å finne lykken.

Er det noe galt med mine intsillinger? eller er dette sunn fornuft?

Anonymous poster hash: d048c...805

Hvis din innstilling er riktig, hvordan forklarer du da at jeg har vært, og fortsatt er, i et lykkelig forhold på tiende året?

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når jeg blir forelsket, gidder jeg ikke gjøre noe med det..enkelt og greit fordi- Mange kan ta kontakt, men akuratt han du liker, gjør det ikke- At du er blitt forelsket, er et tegn på at han er isåfall ikke forelsket i deg, eller at det er feil person- Den du virkelig burde forelsket deg i, faller ikke i smak, og er for kjedlig.- Om du skulle innledet et forhold til den utkårede, vil ha dumpe deg så fort en annen byr seg.- Å bli forelsket er ikke noe å bli glad for, det er bare tegn på at et depresjon er på vei..du blir fanget og det blir vanskelig å finne lykken.Er det noe galt med mine intsillinger? eller er dette sunn fornuft? Anonymous poster hash: d048c...805

Fordi du bare er forelska og det ikke er gjensidig. Derfor er det kjedelig for deg. Det er neppe kjedelig for de som er i et forhold og opplever gjensidig kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spurt vedkommende om det er gjensidig. Men jeg avviste han for et par år siden pga problemer jeg ikke ville noen skylle oppdage..vet ikke hvordan følelsene hos motparten er nå.

Anonymous poster hash: d048c...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...