Gå til innhold

Kjærligheten er kjedlig, jeg skjønner ikke hvordan enkelte skal ha det til at det er så herlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, når jeg blir forelsket, gidder jeg ikke gjøre noe med det..enkelt og greit fordi

- Mange kan ta kontakt, men akuratt han du liker, gjør det ikke
- At du er blitt forelsket, er et tegn på at han er isåfall ikke forelsket i deg, eller at det er feil person
- Den du virkelig burde forelsket deg i, faller ikke i smak, og er for kjedlig.
- Om du skulle innledet et forhold til den utkårede, vil ha dumpe deg så fort en annen byr seg.
- Å bli forelsket er ikke noe å bli glad for, det er bare tegn på at et depresjon er på vei..du blir fanget og det blir vanskelig å finne lykken.

Er det noe galt med mine intsillinger? eller er dette sunn fornuft?



Anonymous poster hash: d048c...805
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres mer ut som om at du ikke er så flink med kjønnet du liker ;)

Det kan være dritt å være forelsket i noen som ikke er forelsket i deg, men det virker ikke som om det bare er den situasjonen du sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres mer ut som om at du ikke er så flink med kjønnet du liker ;)

Det kan være dritt å være forelsket i noen som ikke er forelsket i deg, men det virker ikke som om det bare er den situasjonen du sikter til.

og hva mener du med "flink med kjønnet"? :P

Anonymous poster hash: d048c...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hva mener du med "flink med kjønnet"? :P

Anonymous poster hash: d048c...805

Hehe, mente ikke kjønnsorgan :P

Tenkte først å skrive "...flink med det motsatte kjønn", så kom jeg på at du ikke nødvendigvis er ute etter det motsatte kjønn. Derfor fikk jeg det visst til å se ut som om jeg snakket om selve kjønnet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mente ikke kjønnsorgan :P

Tenkte først å skrive "...flink med det motsatte kjønn", så kom jeg på at du ikke nødvendigvis er ute etter det motsatte kjønn. Derfor fikk jeg det visst til å se ut som om jeg snakket om selve kjønnet :fnise:

vel i det motsatte kjønn.. men hva mener du med "flink med". er d noe fasit svar på hvordan en behandler det motsatte kjønn?

Anonymous poster hash: d048c...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel i det motsatte kjønn.. men hva mener du med "flink med". er d noe fasit svar på hvordan en behandler det motsatte kjønn?

Anonymous poster hash: d048c...805

Noen generell fasit er det nok ikke, men jeg tror man har mer flaks i kjærlighet om man er flink i kjærlighet. Og det blir man jo ikke uten å være flink med det motsatte kjønn.

Det har vel noe med sosiale antenner, for folk er forskjellig, og man må finne ut hvordan man kommer innpå og sjarmerer hver enkelt. Og naturligvis hvordan man beholder de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen generell fasit er det nok ikke, men jeg tror man har mer flaks i kjærlighet om man er flink i kjærlighet. Og det blir man jo ikke uten å være flink med det motsatte kjønn.

Det har vel noe med sosiale antenner, for folk er forskjellig, og man må finne ut hvordan man kommer innpå og sjarmerer hver enkelt. Og naturligvis hvordan man beholder de.

hvordan blir man flink, om man er sjenert? og alltid har vært det? utseendemessig har jeg ikke problem. men jeg har en del kjennetegn på asperger. jeg irriterer meg så utrolig over det der..skal jeg ikke være heldig i kjærlighet pga det er jævla syndromet liksom?

Anonymous poster hash: d048c...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når jeg blir forelsket, gidder jeg ikke gjøre noe med det..enkelt og greit fordi

- Mange kan ta kontakt, men akuratt han du liker, gjør det ikke

- At du er blitt forelsket, er et tegn på at han er isåfall ikke forelsket i deg, eller at det er feil person

- Den du virkelig burde forelsket deg i, faller ikke i smak, og er for kjedlig.

- Om du skulle innledet et forhold til den utkårede, vil ha dumpe deg så fort en annen byr seg.

- Å bli forelsket er ikke noe å bli glad for, det er bare tegn på at et depresjon er på vei..du blir fanget og det blir vanskelig å finne lykken.

Er det noe galt med mine intsillinger? eller er dette sunn fornuft?

Anonymous poster hash: d048c...805

Jeg er delvis engi med deg. Men kjærlighet gjør deg også ekstremt lykkelig om du finner den rette.

Anonymous poster hash: e80c1...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er delvis engi med deg. Men kjærlighet gjør deg også ekstremt lykkelig om du finner den rette.

Anonymous poster hash: e80c1...894

men hvordan vet man at det er den rette? lykkelig på den måten at jeg blir glad når jeg får følelser for en ny person..altså , at den forrige går over. nå har jeg det for en venn...men får se hvor det går

Anonymous poster hash: d048c...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan vet man at det er den rette? lykkelig på den måten at jeg blir glad når jeg får følelser for en ny person..altså , at den forrige går over. nå har jeg det for en venn...men får se hvor det går

Anonymous poster hash: d048c...805

Det kan jeg ikke svare deg, kun deg selv som kan svare på om den personen er den rette for deg eller ikke. Du må ikke forveksle forelskelse og betatt. Kjærlighet skal ikke være lett, jeg sliter akkurat nå med det.

Anonymous poster hash: e80c1...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vits å bli sammen med noen siden det bare bli slutt likevel. Og for mange medfører breakups store psykiske problemer, psykologer og antidepressiva. Menn er usunt for den psykiske helsa det er jeg overbevist om. Siden de bare lyver og er utro.



Anonymous poster hash: a2988...9c5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan blir man flink, om man er sjenert? og alltid har vært det? utseendemessig har jeg ikke problem. men jeg har en del kjennetegn på asperger. jeg irriterer meg så utrolig over det der..skal jeg ikke være heldig i kjærlighet pga det er jævla syndromet liksom?

Anonymous poster hash: d048c...805

Jeg kan veldig lite om asperger, men du kan umulig være den første som har dette problemet?

Let litt rundt i forum for å se om du finner noen andre med det samme syndomet som kanskje har noen tips? Kanskje du finner noen tekster basert på forskning om dette?

Jeg var forresten grusomt sjenert, klein og usikker da jeg var litt yngre. Dette helt til jeg begynte å studere teater (rart valg for en feigshit som jeg var), og jeg ble tvunget ut av min usosiale komfortsone. Disse årene gjorde meg veldig utadvent.

Det var i hvert fall kuren for meg :) Håper du finner noe for deg! Er ikke noe gøy å være klein og sjenert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor fokusere så mye på det negative ? Jeg kjenner flere som har asperger (i varierende grader) og de sliter overhodet ikke på kjærlighetsfronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet er jo langt i fra kjedelig. Men det kan være sårt, vondt, gøy, skummelt og mer... Men kjedelig?

Ekte kjærlighet med forelskelse er jo noe helt fantastisk! Men, at man føler på dette over lengre tid, at alt går smertefritt, og er likt fra begge sider = nærmest umulig. Det er så få som opplever "movie kjærlighet" ! Mange har nok kjent på følelsen av å være sykt forelsket og at det er blitt gjengjeldt, og alt virker bare super dupert. Men varer det? Noe skjer somregel... Men men, sånn er det bare. Og jeg kan si, selv om jeg er en reddhare, så vil jeg heller kjøre litt berg og dalbane enn på en evig landevei. Har gjort det så lenge nå... Og selv om jeg er både hysterisk, usikker, redd og alt det der nå som jeg har møtt en, så vil jeg heller ha det sånn enn NADA. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg er forelskelse som en slags influensa. Jeg blir glad i det den starter (en ny person må ta over interessen for at jeg skal komme over den andre, og det sitter alltid lenge). Vel, det er liksom ikke noe å bli glad for syns jeg, for det betyr jo bare noen nye år med grubling, depresjon, sjalusi og savn:/



Anonymous poster hash: d048c...805
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bra..rett og slett..ikke bra.. :grine::grine::grine:



Anonymous poster hash: 3fac6...ede
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE som opplever kjærlighet vet at det innebærer en risiko for å bli såret, Men vi lever kun en gang, og da må man bare gjøre det beste ut av det, ta sjanser. Alle opplever opp og nedturer så grow up!



Anonymous poster hash: 6743e...d18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mente ikke kjønnsorgan :P

Tenkte først å skrive "...flink med det motsatte kjønn", så kom jeg på at du ikke nødvendigvis er ute etter det motsatte kjønn. Derfor fikk jeg det visst til å se ut som om jeg snakket om selve kjønnet :fnise:

Uffda,men om man ikkke får respons fra den man er forelska i er det jo en fordel å være flink med kjønnet......sittt eget da,hahahaha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...