Gå til innhold

Liker dere høye eller lave kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

+-185cm og under. Jeg er forøvrig 185cm selv.



Anonymous poster hash: 685ee...72f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Herregud,skal jeg bekymre meg over høyden min også nå? Er det ikke menns oppgave å få komplekser for dette da,skal vi ta fra dem det og?fysj assa,denne likestillingen har gått altfor langt!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Herregud,skal jeg bekymre meg over høyden min også nå? Er det ikke menns oppgave å få komplekser for dette da,skal vi ta fra dem det og?fysj assa,denne likestillingen har gått altfor langt!!!!

Denne var litt unødvendig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lave og middels lave kvinner (155-170) kan være pene og feminine. Kan greit brukes til knulling. Men der stopper det.

Når det gjelder å få barn med, er lave kvinner utelukket, siden høyden til mor har mer å si enn høyden til far når det kommer til høyde på barnet.

Hvis du formerer deg med en lav kvinne, risikerer du å få lave sønner. Og siden vi vet hvor mye kvinner hater lave menn, så vil du dermed fordømme ham til et liv som evig incel. Eller enda verre, shy guy.

Høye kvinner, 175+ er de eneste som egner seg til å få barn med. De har gode gener, som vil videreføres til fremtidige sønner, som da har potensiale til å bli en attraktiv, suksessfull alfahann. (Her forutsetter jeg at far selvfølgelig har en normal+ høyde på 185+).

Siden fars høyde også spiller en rolle, bør lave menn (under 180) få barn med amazonkvinner (185+) for å hindre at sønnen blir en borderline dverg.

Anonymous poster hash: feb4a...877

Hele ditt innlegg bærer preg av å være helt kunnskapsløst...

Gjennomsnittshøyden for kvinner er bare 1.66-1.68.

Så hvis en kvinne er 1.70-så er hun over gjenmsnittshøyden for kvinner i Norge.Og du mener 1.70 blir for lavt???Kun bra nok til å knulles?

Det er faktisk farlig for menneskerasen,å tenke at jo større jo bedre.Hvis du selv er kjempehøy og får barn med en usedvanlig høy kvinne,risikerer du å få en sønn-som blir for stor/høy for de fleste damer....En skyskraper.Han vil få problem med å finne seg kvinne-forde ofte skygger kvinner unna menn som er unormalt høye,og det finnes svært få mega-høye kvinner å få tak i.Så han vil få problemer med å finne seg damer..Da dette ses på som et unormalt "svvik".Og en mann som er så stor-risikerer at han kan gi for store barn også-for høy fødtselsvekt,slik at en evt.mor SPRENGES i filler og blir alvorlig syk og skadet-under en normal fødtsel pga for høy fødtselsvekt,og barnet kan også risikere skader som kan være invalidiserende.Dette er da ikke noe fordel?Det øker risikoen også for dødfødtsel pga komplikasjoner.

Det beste er STANDARD høyde på begge foreldre.

Ville alldri i livet fått barn med en mann eller kvinne-som avviker stort fra normalen,dvs unormalt lav eller unormalt høy.Begge deler er avvikere...fra resten av befolkningen.

Det er ikke pent å være alltfor høy og stor.

Det er heller ikke pent å være alltfor liten...uansett kjønn.

Anonymous poster hash: da81f...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, dette knuste selvtillitten! Haha.. Jeg er 180 cm høy, og har igrunn aldri likt det, men har klart å ikke la det plage meg likevel!

Synes egentlig det er sykt at folk er så opptatt av høyde! (inkludert meg selv).. går jo helst for menn som er høyere enn meg selv for å ikke føle meg stor..

Ser ut som de fleste menn liker lave kvinner og de fleste lave kvinner liker høye menn, så da vil jo lave menn og høye kvinner stå igjen alene? haha, tror igrunn ikke det fungerer helt sånn i realiteten..



Anonymous poster hash: e5217...a67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lave! 💜

Slanke jenter på 155-165cm 😍😍

Er mann på 175 selv så kanskje ikke så rart 😝

Anonymous poster hash: 58a52...8af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...