Gå til innhold

Liker dere høye eller lave kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lave. Hvis de er høy ser ofte jentene missformet ut. Men er noen fine høye også da



Anonymous poster hash: dd4bf...01e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo svare for meg; Lave!



Anonymous poster hash: b4bfd...777
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lave, de ser mest feminine ut :Nikke: Selv om jeg selv er relativt høy (187) så foretrekker jeg jenter på rundt 160...



Anonymous poster hash: 1e4c4...bd4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

170 cm,Er det sett på som lav eller høy? Kommer kanskje an på hvor høy mannen er?

Det er vel ganske nære gjennomsnittet, tror jeg.

Anonymous poster hash: b083f...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lave selvsagt. Lave lenter er rett og slett mer feminine og får derfor menn til å føle seg høyere og mer maskulin. Jeg kjenner ingen menn som liker høye damer...

Det er ingenting mer sexy enn en liten slank, men formfull liten dame :wow:



Anonymous poster hash: 82b3f...d3b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann kan ikke være med en kvinne som er høyere enn han.

Enkelt og greit.



Anonymous poster hash: 030da...223
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flere høydetråder på KG nå.. Pliiiiiiis!!!

Anonymous poster hash: 62b22...9ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lave og middels lave kvinner (155-170) kan være pene og feminine. Kan greit brukes til knulling. Men der stopper det.

Når det gjelder å få barn med, er lave kvinner utelukket, siden høyden til mor har mer å si enn høyden til far når det kommer til høyde på barnet.

Hvis du formerer deg med en lav kvinne, risikerer du å få lave sønner. Og siden vi vet hvor mye kvinner hater lave menn, så vil du dermed fordømme ham til et liv som evig incel. Eller enda verre, shy guy.

Høye kvinner, 175+ er de eneste som egner seg til å få barn med. De har gode gener, som vil videreføres til fremtidige sønner, som da har potensiale til å bli en attraktiv, suksessfull alfahann. (Her forutsetter jeg at far selvfølgelig har en normal+ høyde på 185+).

Siden fars høyde også spiller en rolle, bør lave menn (under 180) få barn med amazonkvinner (185+) for å hindre at sønnen blir en borderline dverg.



Anonymous poster hash: feb4a...877
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har vært forelsket i hittils har vært lave.



Anonymous poster hash: 18f09...53a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lave og middels lave kvinner (155-170) kan være pene og feminine. Kan greit brukes til knulling. Men der stopper det.

Når det gjelder å få barn med, er lave kvinner utelukket, siden høyden til mor har mer å si enn høyden til far når det kommer til høyde på barnet.

Hvis du formerer deg med en lav kvinne, risikerer du å få lave sønner. Og siden vi vet hvor mye kvinner hater lave menn, så vil du dermed fordømme ham til et liv som evig incel. Eller enda verre, shy guy.

Høye kvinner, 175+ er de eneste som egner seg til å få barn med. De har gode gener, som vil videreføres til fremtidige sønner, som da har potensiale til å bli en attraktiv, suksessfull alfahann. (Her forutsetter jeg at far selvfølgelig har en normal+ høyde på 185+).

Siden fars høyde også spiller en rolle, bør lave menn (under 180) få barn med amazonkvinner (185+) for å hindre at sønnen blir en borderline dverg.

Anonymous poster hash: feb4a...877

Det er mye mer komplekst enn det.

Alle mine brødre er mye høyere enn våre foreldre, og min datter er høyere enn meg OG sin far.

Få barn med den personen du kan leve med for resten av livet uten å måtte gå tåspisser.

Anonymous poster hash: 2c7bc...8b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lave og middels lave kvinner (155-170) kan være pene og feminine. Kan greit brukes til knulling. Men der stopper det.

Når det gjelder å få barn med, er lave kvinner utelukket, siden høyden til mor har mer å si enn høyden til far når det kommer til høyde på barnet.

Hvis du formerer deg med en lav kvinne, risikerer du å få lave sønner. Og siden vi vet hvor mye kvinner hater lave menn, så vil du dermed fordømme ham til et liv som evig incel. Eller enda verre, shy guy.

Høye kvinner, 175+ er de eneste som egner seg til å få barn med. De har gode gener, som vil videreføres til fremtidige sønner, som da har potensiale til å bli en attraktiv, suksessfull alfahann. (Her forutsetter jeg at far selvfølgelig har en normal+ høyde på 185+).

Siden fars høyde også spiller en rolle, bør lave menn (under 180) få barn med amazonkvinner (185+) for å hindre at sønnen blir en borderline dverg.

Anonymous poster hash: feb4a...877

:skratte:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lave og middels lave kvinner (155-170) kan være pene og feminine. Kan greit brukes til knulling. Men der stopper det.

Når det gjelder å få barn med, er lave kvinner utelukket, siden høyden til mor har mer å si enn høyden til far når det kommer til høyde på barnet.

Hvis du formerer deg med en lav kvinne, risikerer du å få lave sønner. Og siden vi vet hvor mye kvinner hater lave menn, så vil du dermed fordømme ham til et liv som evig incel. Eller enda verre, shy guy.

Høye kvinner, 175+ er de eneste som egner seg til å få barn med. De har gode gener, som vil videreføres til fremtidige sønner, som da har potensiale til å bli en attraktiv, suksessfull alfahann. (Her forutsetter jeg at far selvfølgelig har en normal+ høyde på 185+).

Siden fars høyde også spiller en rolle, bør lave menn (under 180) få barn med amazonkvinner (185+) for å hindre at sønnen blir en borderline dverg.

Anonymous poster hash: feb4a...877

Det er like morsomt hver gang noen kommer med selvkomponerte tøvete "fakta" og prøver å få det til å se vitenskapelig ut :fnise: .

Enhver med et minimum av kunnskap om biologi og genetikk, vet at det ikke fungerer slik.

Anonymous poster hash: e770d...458

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er jeg 160 cm høy, og far 175 cm høy. Sønnen våres er 8 år, og er en av de høyeste i klassen, har alltid vært høyere enn snittet.

Jeg og min søster har lave foreldre, de var 158 cm og 165 cm. Jeg ble 160 cm, min søster ble 175 cm.



Anonymous poster hash: 9685c...a54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Det er like morsomt hver gang noen kommer med selvkomponerte tøvete "fakta" og prøver å få det til å se vitenskapelig ut :fnise: .

Enhver med et minimum av kunnskap om biologi og genetikk, vet at det ikke fungerer slik.

Anonymous poster hash: e770d...458

Ta det med ro, dere super-lave kvinner. Det er flere muligheter for dere.

1. Bli sammen og få barn med en manmore på 200+cm

2. Bli sammen med en manlet eller manaverage, men sørg for å bli besvangret av en manmore. Så lenge han har samme etnisitet, så vil ingen mistenke noe.

3. Bli sammen med en manlet eller manaverage, men overbevis ham om at han har elendige gener og at det beste for deres fremtidige sønn er at dere finner en sæddonor som innehar kvalitetsgener. Sønnen deres trenger aldri å få vite sannheten.

Anonymous poster hash: feb4a...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro, dere super-lave kvinner. Det er flere muligheter for dere.

1. Bli sammen og få barn med en manmore på 200+cm

2. Bli sammen med en manlet eller manaverage, men sørg for å bli besvangret av en manmore. Så lenge han har samme etnisitet, så vil ingen mistenke noe.

3. Bli sammen med en manlet eller manaverage, men overbevis ham om at han har elendige gener og at det beste for deres fremtidige sønn er at dere finner en sæddonor som innehar kvalitetsgener. Sønnen deres trenger aldri å få vite sannheten.

Anonymous poster hash: feb4a...877

Ta det med ro du høye kvinne som følte deg støtt av denne tråden. Det er ikke så ille å leve alene heller, du kan jo skaffe deg noen katter...

Anonymous poster hash: 1e4c4...bd4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...