Gå til innhold

Tinder. Stiller spørsmål, får ikke spørsmål tilbake.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er flere som jeg har snakket med på tinder som svarer på mine spørsmål meg aldri spør tilbake. Hva er greien?

Jeg begynner som oftest samtale med "hei, hva driver du med" eller "hei, hvordan går det" med mindre han spør først. Jeg er ikke vanskelig med å ta første steg.....

Men så får jeg kanskje svar tilbake "jo, jer går det kjempebra. Er hos en kompis". Så spør jeg gjerne om noe annet + svarer noe som passer til det han skriver. Men så får jeg svar igjen. Men ingen spørsmål tilbake.

Er det ikke normalt å spørre litt tilbake?



Anonymous poster hash: f4433...4b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutter kan være utrolig dårlige på det der.

Men jeg tror at om de er interesserte, så spør de....

Hvis de er normalt oppegående da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv opplevde det noen ganger nå, man stiller de spørsmål som dem svarer på, men ikke noe utenom det. Ingen spørsmål tilbake overhodet.

Men nå har jeg fått kontakt med en som stiller spørsmål og som bor i nærheten :danse:

Date i morgen *skummelt*



Anonymous poster hash: 4ea71...13f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er flere som jeg har snakket med på tinder som svarer på mine spørsmål meg aldri spør tilbake. Hva er greien?

Jeg begynner som oftest samtale med "hei, hva driver du med" eller "hei, hvordan går det" med mindre han spør først. Jeg er ikke vanskelig med å ta første steg.....

Men så får jeg kanskje svar tilbake "jo, jer går det kjempebra. Er hos en kompis". Så spør jeg gjerne om noe annet + svarer noe som passer til det han skriver. Men så får jeg svar igjen. Men ingen spørsmål tilbake.

Er det ikke normalt å spørre litt tilbake?

Anonymous poster hash: f4433...4b2

Du begynner en samtale slik som alle andre ja ...går det ikke an å bruke litt hjerne og skille seg litt ut ?

Når du stiller et spørsmål så fremviser du en forventning om at du ønsker noe tilbake....ikke gjør det.

Ta heller bilde av en sommerfugel og si "hvem hadde trodd..."

Anonymous poster hash: 0ec5b...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...