Gå til innhold

sendt mld til eksen...ikke noe svar :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg ble dumpet av kjæresten min 3 dager siden og kommer ikke over han!! tenker på han hee tiden og savner han. jeg har klart og ikke kontakte han, men istad glapp det og jeg sendte han en mld der jeg skrev at jeg var sterkt imot å gi opp (som jeg mener han har gjort) og at han skylder meg en sjanse (jeg gav han en mega ny sjanse i starten av forholdet). jeg skrev også at jeg var veldig glad i han.

han har lest meldingen men ikke svart :( nå angrer jeg på at jeg sendte i det hele tatt.. da han åpenbart har gått videre!

noen støttende ord eller råd?



Anonymous poster hash: aeb12...0ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du kan angre på at du sendte den, men da har du i hvert fall fått sagt hva du mener. Og sannsynligvis er han gått videre. Så ikke tenkt mer på det, og bare ta tiden til hjelp og prøv å komme over kjærlighetssorgen.



Anonymous poster hash: b1024...531
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks er en eks! Hvorfor sende meldinger til en eks?

Anonymous poster hash: 5576c...afd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gått tre dager, selvfølgelig er du ikke over han enda! Slett nummeret hans, prøv å se fremover.



Anonymous poster hash: d01db...5a3
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende han svarer senere, jeg ville ikke tatt alle sorger på forskudd riktig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det som det kanskje er :

det er gått tre laaaaange dager for deg, der du blir mer og mer sikker på at du ønsker dere var sammen igjen.

det er gått tre kanskje ikke fullt så lange dager for han, der han er blitt mer og mer sikker på at han ikke vil sammen igjen.

Da hjelper det ikke med meldinger hvor du sier at du savner han sårt og inderlig. Det bare styrker hans sak. Skriv heller, "Kan du hente de gamle sure sokkene dine som fortsatt ligger her ? De tar unødvendig plass i skuffen min !"



Anonymous poster hash: 6349a...363
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hjelper det ikke med meldinger hvor du sier at du savner han sårt og inderlig. Det bare styrker hans sak. Skriv heller, "Kan du hente de gamle sure sokkene dine som fortsatt ligger her ? De tar unødvendig plass i skuffen min !"

Anonymous poster hash: 6349a...363

Det har du egentlig rett i.

Anonymous poster hash: b1024...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Det er fint at du har gitt uttrykk for at du savner ham: da vet han dette.

Du må derimot ikke sende flere sms-er. Dette blir som å skyte seg selv i foten. Jo flere du sender, jo mer avstand tar han. Det er ikke noe mer du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at du har gitt uttrykk for at du savner ham: da vet han dette.

Du må derimot ikke sende flere sms-er. Dette blir som å skyte seg selv i foten. Jo flere du sender, jo mer avstand tar han. Det er ikke noe mer du kan gjøre.

TS her. skal ikke sende noen flere meldinger. jeg måtte bare få ut det jeg tenkte. men han svarer jo ikke :/ og han gikk rett på tinder og fikk ny jente på snap, så han er vel ikke så opptatt av meg lenger.. selvom jeg synes det er litt respektløst i og med at det kun er gått 3 dager!

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

TS her. skal ikke sende noen flere meldinger. jeg måtte bare få ut det jeg tenkte. men han svarer jo ikke :/ og han gikk rett på tinder og fikk ny jente på snap, så han er vel ikke så opptatt av meg lenger.. selvom jeg synes det er litt respektløst i og med at det kun er gått 3 dager!

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Da er han ikke verd dine tanker når han så rask gikk over til noen andre. Glem han nå.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. skal ikke sende noen flere meldinger. jeg måtte bare få ut det jeg tenkte. men han svarer jo ikke :/ og han gikk rett på tinder og fikk ny jente på snap, så han er vel ikke så opptatt av meg lenger.. selvom jeg synes det er litt respektløst i og med at det kun er gått 3 dager!

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Gjør deg selv den tjenesten og IKKE "snok" etter hva/hvem han driver med. Slett han fra snap, facebook, ikke bla på tinder, slett nummeret hans etc.

Forstår at det er vanskelig, men jeg har sett trådene dine her inne TS, og jeg tror løpet er kjørt Det beste du kan gjøre er det som trengs for å komme deg over ham.

Tre dager er ingenting, gi det litt mer tid, så skal du se ting begynner å gå oppover igjen :):klem:

Endret av -Fiona-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. skal ikke sende noen flere meldinger. jeg måtte bare få ut det jeg tenkte. men han svarer jo ikke :/ og han gikk rett på tinder og fikk ny jente på snap, så han er vel ikke så opptatt av meg lenger.. selvom jeg synes det er litt respektløst i og med at det kun er gått 3 dager!

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Høres ikke ut som en å samle på. Hadde såret deg til slutt.... Lykke til med neste kjæreste :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble dumpet av kjæresten min 3 dager siden og kommer ikke over han!! tenker på han hee tiden og savner han. jeg har klart og ikke kontakte han, men istad glapp det og jeg sendte han en mld der jeg skrev at jeg var sterkt imot å gi opp (som jeg mener han har gjort) og at han skylder meg en sjanse (jeg gav han en mega ny sjanse i starten av forholdet). jeg skrev også at jeg var veldig glad i han.

han har lest meldingen men ikke svart :( nå angrer jeg på at jeg sendte i det hele tatt.. da han åpenbart har gått videre!

noen støttende ord eller råd?

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Jeg hadde aldri dumpa en kjæreste om jeg fortsatt hadde villet å ha personen i livet mitt lenger? Hvor gammele er du? Å kommer over en person du har blitt dumpet av på bare 3 dager er ikke helt normalt men...

Hold deg for god for dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri dumpa en kjæreste om jeg fortsatt hadde villet å ha personen i livet mitt lenger? Hvor gammele er du? Å kommer over en person du har blitt dumpet av på bare 3 dager er ikke helt normalt men...

Hold deg for god for dette!

TS her. jeg er 22 og han er 24. det som er greia er at han har "dumpet" meg før (i datingfasen) og deretter kommet tilbake og sagt at han vil være sammen med meg. så er derfor jeg lurer på om han faktisk "mener" det denne gangen.. men virker jo sånn...

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. jeg er 22 og han er 24. det som er greia er at han har "dumpet" meg før (i datingfasen) og deretter kommet tilbake og sagt at han vil være sammen med meg. så er derfor jeg lurer på om han faktisk "mener" det denne gangen.. men virker jo sånn...

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Vil du seriøst ha en sånn kar som ikke klarer å bestemme seg om han vil ha deg eller ei?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du seriøst ha en sånn kar som ikke klarer å bestemme seg om han vil ha deg eller ei?

Ts her. Både og. er det som er så vanskelig! jeg har også 2-3 småting i leiligheten hans (vi bodde ikke sammen). disse tingene er blant annet et øredobbpar som er nokså fine, og singstar (som var nokså dyrt). vet ikke om jeg burde få hentet dem eller ikke? er dette bare en fillesak?

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her. Både og. er det som er så vanskelig! jeg har også 2-3 småting i leiligheten hans (vi bodde ikke sammen). disse tingene er blant annet et øredobbpar som er nokså fine, og singstar (som var nokså dyrt). vet ikke om jeg burde få hentet dem eller ikke? er dette bare en fillesak?

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Jo, jeg synes du skal få hentet tingene dine. Avtal et tidspunkt med han, men vær tydelig på at du kun skal hente tingene dine. Hvis det blir vanskelig for deg, så kan du bare få en venninne til å hente dem.

Anonymous poster hash: b1024...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg synes du skal få hentet tingene dine. Avtal et tidspunkt med han, men vær tydelig på at du kun skal hente tingene dine. Hvis det blir vanskelig for deg, så kan du bare få en venninne til å hente dem.

Anonymous poster hash: b1024...531

Greia er jo egentlig at jeg også ønsker å se han! kan få pratet litt med han, men vet ikke om jeg burde skrive dette på melding til han? typ: kan jeg hente tingene og prate litt med deg? -TS

Anonymous poster hash: aeb12...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen. jeg prøvde å ringe han istad for å få avtalt en dag jeg kan komme og hente tingene, men han tar jo ikke telefonen! han har ikke ringt tilbake heller, men ser at han har vært på facebook.. må jo kunne oppføre seg som voksne mennesker og ta telefonen selvom det er en eks som ringer?



Anonymous poster hash: aeb12...0ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok ikke lyst å snakke siden han har bestemt seg, og føler sikkert at du skal prøve å overtale han. Send heller sms om at du må få avtalt et tidspunkt å hente tingene dine.



Anonymous poster hash: b1024...531
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...