Gå til innhold

Rotet meg bort i en player igjen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du røpe for oss hva denne personen sin forbokstav er? Høres svært lik ut som en jeg har rota meg bort i tidligere :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du røpe for oss hva denne personen sin forbokstav er? Høres svært lik ut som en jeg har rota meg bort i tidligere :-P

A

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan endte det?

ignorerer..

rett og slett for mange av slike typer i denne verden her, de er ikke helt gode, men avslører seg selv ganske fort../ pene damer er utsatt, så… bruk tid.

Anonymous poster hash: f34e9...df8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ignorerer..

rett og slett for mange av slike typer i denne verden her, de er ikke helt gode, men avslører seg selv ganske fort../ pene damer er utsatt, så bruk tid.

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Har en tendens til å KUN treffe på slike menn jeg også. Anser meg selv som pen, men skjønner at jeg må se etter litt andre menn. Det beste er å styre unna så fort man ser tegnene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tendens til å KUN treffe på slike menn jeg også. Anser meg selv som pen, men skjønner at jeg må se etter litt andre menn. Det beste er å styre unna så fort man ser tegnene:)

Klart du er pen, hvis ikke hadde de ikke giddet...

vurderer en karriere som luksusprostituert- kunne blitt millionær på ett år!……………. ;) må være lov til å ha litt galgenhumor :)

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok ikke samme person:)

Hvilke by?

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du er pen, hvis ikke hadde de ikke giddet...

vurderer en karriere som luksusprostituert- kunne blitt millionær på ett år!……………. ;) må være lov til å ha litt galgenhumor :)

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Haha, ja ikke sant :fnise::sminkedokke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg, Bergen her og-kryr av playere i denne byen her..

Kan du gi første bokstav?...



Anonymous poster hash: f34e9...df8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg, Bergen her og-kryr av playere i denne byen her..

Kan du gi første bokstav?...

Ja de liker seg godt i denne byen!!:-P

T er første bokstav

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig nysjerrig på om dette kan være samme person/noen av de "fæle" Playerene jeg har vært bortpå før! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig nysjerrig på om dette kan være samme person/noen av de "fæle" Playerene jeg har vært bortpå før! :P

Vel, en av dem har T som første bokstav..

En annen C….. og en annen S………… og så var det visst en J …...

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik blir det, lurer på hva som gjør at de aktivt velger meg, får vel gå noen runder med meg

selv tenker jeg ;)

Anonymous poster hash: f34e9...df8

En mann som er veldig aktiv og pågående, er sjelden en player. Virkelige playere vet å porsjonere ut sin interesse slik at de får damene til å bli nysgjerrig, smigret og betatt. De kan kunsten på- og av.

At en mann er flott og har draget, betyr slett ikke at han er en player.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en av dem har T som første bokstav..

En annen C….. og en annen S………… og så var det visst en J …...

Anonymous poster hash: f34e9...df8

En mann som er veldig aktiv og pågående, er sjelden en player. Virkelige playere vet å porsjonere ut sin interesse slik at de får damene til å bli nysgjerrig, smigret og betatt. De kan kunsten på- og av.

At en mann er flott og har draget, betyr slett ikke at han er en player.

Vel, en av dem har T som første bokstav..

En annen C….. og en annen S………… og så var det visst en J …...

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Men denne personen du snakket om i tråden, begynner han på T? :sjokkert:

Har ikke rotet meg bort i noen av de andre bokstavene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som er veldig aktiv og pågående, er sjelden en player. Virkelige playere vet å porsjonere ut sin interesse slik at de får damene til å bli nysgjerrig, smigret og betatt. De kan kunsten på- og av.

At en mann er flott og har draget, betyr slett ikke at han er en player.

Som om jeg skulle sagt det selv Zienna :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En mann som er veldig aktiv og pågående, er sjelden en player. Virkelige playere vet å porsjonere ut sin interesse slik at de får damene til å bli nysgjerrig, smigret og betatt. De kan kunsten på- og av.

At en mann er flott og har draget, betyr slett ikke at han er en player.

Jeg er så glad for at en fyr (som muligens er player) som først var veldig , men så ble helt av (noe jeg ble veldig såret av da), og senere ble veldig igjen, fikk jeg da gleden av å bare ignorere! Det var en liten triumf for meg som var så hekta på han tidligere. :)

Anonymous poster hash: 3d70e...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at en fyr (som muligens er player) som først var veldig , men så ble helt av (noe jeg ble veldig såret av da), og senere ble veldig igjen, fikk jeg da gleden av å bare ignorere! Det var en liten triumf for meg som var så hekta på han tidligere. :)

Anonymous poster hash: 3d70e...45f

Det handler uansett om selvrespekt, og å vite hva som er best for en selv :) Jeg håper du ikke gikk glipp av en okei mann, for det finnes tross alt flest av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du røpe for oss hva denne personen sin forbokstav er? Høres svært lik ut som en jeg har rota meg bort i tidligere :-P

ignorerer..

rett og slett for mange av slike typer i denne verden her, de er ikke helt gode, men avslører seg selv ganske fort../ pene damer er utsatt, så… bruk tid.

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Har en tendens til å KUN treffe på slike menn jeg også. Anser meg selv som pen, men skjønner at jeg må se etter litt andre menn. Det beste er å styre unna så fort man ser tegnene:)

Det ligger vel i sakens natur at mange attraktive damer har erfaringer med de samme playerne. Det er tross alt bare 3% av norske menn som har hatt over 100 sexpartnere, mens medianen er 6 og gjennomsnittet er 7....

En mann som er veldig aktiv og pågående, er sjelden en player. Virkelige playere vet å porsjonere ut sin interesse slik at de får damene til å bli nysgjerrig, smigret og betatt. De kan kunsten på- og av.

At en mann er flott og har draget, betyr slett ikke at han er en player.

En aktiv og pågående mann er veldig interessert, kvinna betyr mye for han og han ødelegger stort sett sjansene sine fordi kvinna føler hun blir kvalt.

En mann som er flott og har draget, kan være en som har orden på seg sjøl og livet sitt, en som inngir trygghet og ro, en som dermed er kjæresteemne - dog uten alt for mye drama.

Det handler uansett om selvrespekt, og å vite hva som er best for en selv :) Jeg håper du ikke gikk glipp av en okei mann, for det finnes tross alt flest av dem.

Det finnes nok flere playere enn okey menn... I alle fall i det sjiktet at de greier å få fram det umiddelbare draget og tiltrekninga.

Jeg vet ikke hva som har skjedd, jeg, eller kanskje det bestandig har vært sånn. Mulig det at playerne og PUAene har greid å komme opp med en måte å drive et ytre spill på, der de kan etterlikne det å være Mann på så overbevisende at kvinner faller for det. Eller det kan være at spillet i seg selv er tiltrekkende (liksom en gutt ser ei jente som er forseggjort sminket og blir tiltukket).

Aner ikke. Jeg, imidlertid, var en sånn som fikk ting til. Jeg hodlt på med ting hele tiden, skolearbeidet tok jeg seriøst fordi jeg hadde ambisjoner, drev idrett (en stund) begynte i band, begynte seriøsere med musikk og begynte å dirigere kor... Hadde peiling på alt mulig og jobbet for det jeg brant for. Nå kuttet jeg musikken, da, og tok opp realfagene istedet, men gjorde det for et mål. Også den tida jeg studerte, jobbet jeg seriøst faglig, la ikke skjul på at jeg likte og interesserte meg for det jeg studerte, hentet venner fra andre fag, var sosiel, og fortsatte interessen for musikken og for kulturliv spesielt.

Og jentene/ kvinnene de.... ?

Badabam: De uteble.

Smak på den: en gutt/ ung mann som står på, brenner for ting har et liv og selvsikkerhet for å ta lederskap på jamnaldrende, han ser at andre stikker av med jentene. Hvorfor? Jeg hadde ikke noe spill....

Det var først da jeg så hva de mer overfladiske guttene/ unge menn gjorde nært jenter/ kvinner at jeg det. Greia var jo den at det vrimler av kvinner, så egentlig er det ikke nøye hva som er utfallet når man først har sagt hei. Spandere og sette kvinner på pidestall, mm-m-nei.

Saka var jo den at når jeg først gjorde det, så var det den mest naturlige ting i verden. For meg.

Men forskjellen er at mitt kommer innenfra. Playerne har bare det ytre spillet. Men her kommer det interessante:

Jeg møter flotte attraktive damer hele tiden. og hva sier de: "Du er kjempeflink. Du har et fantastisk spill. Du gjør noen feil, men: du har et fantastisk spill." Oversatt: hun tror jeg er en liten player. Ikke en helt flink en, men en som er på veg. At det kommer fra indre kvaliteter, det skjønner hun ikke. Hun tror det er halvvegs dårlig skuespill.

Kvinner liker playere, ellers hadde dere ikke gått med de. Jeg har pekt på noe av problemet. Det får bli deres problem å finne ut av hvordan dere skal skille et Mannfolk fra en player.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det blir problemer i denne verden eller, spill og lurerier… at folk gidder. :tellesauer::tree::tree: nei livet bør heller brukes på det som er EKTE :kalle: :kristin: :is: :yvonne:



Anonymous poster hash: f34e9...df8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...