Gå til innhold

Rotet meg bort i en player igjen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelet

hvorti skal dere jenter lære dere at det er haugevis med bra menn med ofte velger dere idiotene og de som kun vil ned i buksene deres?

Anonymous poster hash: 21466...fba

Vanskelig å vite hvem som er en god mann og ikke, når mange er veldig flinke skuespillere. Står ikke akkurat skrevet "player" i panna på de som er det ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorti skal dere jenter lære dere at det er haugevis med bra menn med ofte velger dere idiotene og de som kun vil ned i buksene deres?

Anonymous poster hash: 21466...fba

De velger de stygge, slue og kjekke gutta, og ikke DEEEEG som er så snill og fantastisk? Dumme, dumme jenter, og stakkars, stakkars deg.

Cry me a river, ass. Hakk i plata for mannfolk her inne. Maken til selvmedlidenhet, ingen skylder deg sex.

Anonymous poster hash: ac790...a73

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som tilsier at han er en player da?

Kan jo bare hende at han har mistolka signalene du ga og hvor lenge har dere datet?





Anonymous poster hash: d0100...660
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som tilsier at han er en player da?

Kan jo bare hende at han har mistolka signalene du ga og hvor lenge har dere datet?

Anonymous poster hash: d0100...660

Vi har ikke datet, og jeg har mistet interessen.

Dette har utviklet seg over lang tid, begynte veldig bra og endte slik som fortalt..gidder ikke mer

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte straks å tenke på denne jeg, når jeg leste tråden.

https://www.youtube.com/watch?v=e-ORhEE9VVg

Så ts.. Hvordan vil du ta dette videre?

Jeg la ut ett nytt pretty picture av meg selv, responsen lot ikke vente på seg, tok bare vel 5 min

før han var vill;)

alt er nå logget av, og jeg er ikke tilgjengelig før søndag………………………………………………………...

Anonymous poster hash: f34e9...df8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

hvorti skal dere jenter lære dere at det er haugevis med bra menn med ofte velger dere idiotene og de som kun vil ned i buksene deres?

Anonymous poster hash: 21466...fba

Det kommer da vitterlig også an på quinden om hun er noen man bare vil ned i buksen på - eller om hun er noen man vil noe mer med. Undertegnede tror ikke ensomme/bra menn skal bruke for meget med energi på å drømme om å bli elsket av de quinder andre menn kun ser på som bukse-materiale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lat som du gleder deg, helt til torsdagen. Så, når han tar kontakt for å avtale på fredag, så svare du kort "Sorry, dukket opp et bedre tilbud. Snakkes en annen dag!" Så svarer du aldri på flere henvendelser ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut ett nytt pretty picture av meg selv, responsen lot ikke vente på seg, tok bare vel 5 min

før han var vill;)

alt er nå logget av, og jeg er ikke tilgjengelig før søndag………………………………………………………...

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Bra plan! Synes det er spennende selv om jeg ikke er deg! Klarer du å opprettholde det? Hehe.. Tenk på reaksjonen hans!

Anonymous poster hash: 1dfd7...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at han er en player da?

Vi vet jo ingen ting, så det blir teit å gi deg støtte når du kan ha feiltolket han.



Anonymous poster hash: 3d70e...45f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at han er en player da?

Vi vet jo ingen ting, så det blir teit å gi deg støtte når du kan ha feiltolket han.

Anonymous poster hash: 3d70e...45f

Jeg VET han er det- tro meg på den.

Synes det er for trist og bli betraktet som en over her kaller "underbuksemateriale"- helt villt at mennesker kan klassifisere folk på den måten, synes det er respektløst.

Anonymous poster hash: f34e9...df8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra plan! Synes det er spennende selv om jeg ikke er deg! Klarer du å opprettholde det? Hehe.. Tenk på reaksjonen hans!

Anonymous poster hash: 1dfd7...a22

Ja, jeg klarer det.

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal visse menn lære seg å ikke skylde på jenter fordi gutta oppfører seg som rasshøl. Hvordan skal vi kunne vite sånne ting?

Anonymous poster hash: ac790...a73

Hvordan? Fullt mulig å finne ut det. Se på hva personen sier, deretter på hva personen faktisk gjør. Ser du et handlingsmøster er svaret gitt. Enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut ett nytt pretty picture av meg selv, responsen lot ikke vente på seg, tok bare vel 5 minfør han var vill;) alt er nå logget av, og jeg er ikke tilgjengelig før søndag………………………………………………………... Anonymous poster hash: f34e9...df8

Ble han vill, av et nytt bilde? Så han var på gli med en gang da, men han er likevel en player? Det skurrer littegrann men.

Så spennende for deg da sikkert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal du lære han en lekse i det hele tatt? Det mest modne å gjøre er å drite i hele fyren uten å lage noe mer drama..



Anonymous poster hash: 16dcb...dcc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si som andre her - hvordan vet du at han er en player? Synes heller ikke om teasing og spillet du legger opp til. Da er du ikke bedre selv.

Ta deg tid og bli kjent med ham. Vurder selv, og ikke hør på hva "alle andre" sier om ham. Ta ting som de kommer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du til stadighet møter på playere, bør du kanskje se litt på egen fremtoning og oppførsel.

Samtidig er det ingen grunn til å dumpe ham gjennom hevnaksjon

Endret av Stinky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, mange av dere har helt rett.

Det blir ingen hevneaksjon, har tenkt litt over saker og ting..

Er utsatt for playere og får en del "henvendelser" går etter utseendet, gjerne de penste-så svaret ligger nok hos meg selv. Kan ikke bli irritert når jeg er med på leken.

Men det stopper her, tar meg en pause fra "datinglivet" og finner meg selv igjen ;)

Takk for svar alle sammen:)

( er bare det at jeg gir beskjed til menn at jeg ikke er klar for dating, likevel følger de etter meg og gir meg ikke fred.



Anonymous poster hash: f34e9...df8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si som andre her - hvordan vet du at han er en player? Synes heller ikke om teasing og spillet du legger opp til. Da er du ikke bedre selv.

Ta deg tid og bli kjent med ham. Vurder selv, og ikke hør på hva "alle andre" sier om ham. Ta ting som de kommer!

Fordi jeg sier klart og tydelig: jeg er ikke klar for å date.. så likevel følger de meg over lange perioder med "flørting"- og så når jeg blir med på notene går plutselig snakket over til : "jeg kan varme deg" "send meg bilde av …….. ( og de lovet på tro og ære at det kun var snakk om vennskap )..

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og han tror han "har meg"..fyren har helt tydelig brukt lang tid og manipulasjon: les: "å neida, her er det ingen baktanker med noe"

vel merker det, nå er det visst om å gjøre å få av meg klærene fortest mulig..

jeg er ikke betatt lenger, bare irritert-og han tror vi skal på date fredag..

Hvordan er det best å løse dette?

ignorering?

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Rot deg bort fra han, igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble han vill, av et nytt bilde? Så han var på gli med en gang da, men han er likevel en player? Det skurrer littegrann men.

Så spennende for deg da sikkert. :)

Er jo det på en måte, men blir sliten av hele spillet.

Anonymous poster hash: f34e9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...