Gå til innhold

Turn-off-ting på en date!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et konkret eksempel på en turn-off:

Forrige gang jeg var på date var det en middagsdate.Jeg hadde foretrukket en øl eller kaffe men sa ja når han foreslo middag.Han hadde bestilt bord og maten var god.Fikk et godt inntrykk av ham mens vi satt der og spiste og pratet.

Men så,etter middagen,stakk han fingen inn i munnen for å løsne noen matrester som hadde satt seg fast mellom tennene...Han gravde rundt med pekefingen gjentatte ganger vel vitende om at jeg satt rett foran ham og pratet.For meg var det en turn-off :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tomasjj

Ingen verdens

Noen er treige - kanskje han ikke helt vet hva han vil, er en kløne, eller ikke er helt klar for noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et konkret eksempel på en turn-off:

Forrige gang jeg var på date var det en middagsdate.Jeg hadde foretrukket en øl eller kaffe men sa ja når han foreslo middag.Han hadde bestilt bord og maten var god.Fikk et godt inntrykk av ham mens vi satt der og spiste og pratet.

Men så,etter middagen,stakk han fingen inn i munnen for å løsne noen matrester som hadde satt seg fast mellom tennene...Han gravde rundt med pekefingen gjentatte ganger vel vitende om at jeg satt rett foran ham og pratet.For meg var det en turn-off :(

:sjokkert:

Trodde først du mente at han kjørte fingeren inn i munnen DIN. Uansett, å drive å grave etter matrester i sin egen munn var vel slik man holdt på med på ungdomskolen, da halvparten hadde togskinner i munnen. Tror man neppe skaffer seg verken sex eller evig kjærlighet på den måten.

Får ta mine når jeg først er i gang:

- Dater flere samtidig

- Forventer mer av meg enn hun er villig til å gi tilbake

- Overdreven bruk av psykisk spill for å få meg til å "jage henne"

- Sutrer og klager på ting når hun forteller om sitt eget liv

(Det finnes sikkert flere)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- dårlig hygiene

- dårlig oppførsel (slafsing, nedlatende holding ovenfor andre mennesker mm)

- kun evner å snakke om seg selv og vrir alle samtaler tilbake til å omhandle seg

- veldig negativ om alt og alle under hele kvelden

- evinnelig mobilbruk

- at samtaelen blir et tredjegradsforhør

- at samtalene handler om exer og hva de gjør og ikke gjør

- veldig sexuelle samtaler

- ikke klarer å ha samtaler utover hva som står i et eller annet ukeblad eller tv program

- forventer at jeg skal spandere



Anonymous poster hash: 21313...087
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på en middagsdate med en mann i forrige uke. Han prata om eksen og ungen veldig mye. Så skrøt han også over økonomi og hvor godt likt han er. Ikke så kult.

Anonymous poster hash: 38e63...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Menn som :

Har dårlig hygiene

Snakker om eksen

Skryter av seg selv og er veldig selvopptatte

Som IKKE spanderer, har bare opplevd det EN gang i hele mitt liv (Ja, jeg er gammeldags)

Sarkasme i overdrevet forstand

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun prater om tidligere forhold og partnere.

Det er lite som gjør meg mer irritert på date enn det, og overraskende mange jenter gjør denne helt tullete tabben.

Tema:

Politikk

Religion (Litt avhengig av hvor "bastant" daten er, eller om hun/han faktisk har forståelse for andre synspunkt)

Penger

-


Menn som :

Har dårlig hygiene

Snakker om eksen

Skryter av seg selv og er veldig selvopptatte

Som IKKE spanderer, har bare opplevd det EN gang i hele mitt liv (Ja, jeg er gammeldags)

Sarkasme i overdrevet forstand

Akkurat dette er noe som jeg synes er vanskelig, fordi noen jenter ønsker å bli påspandert mens andre jenter føler seg "kjøpt". Jeg har ikke noe i mot å gjøre det engang i blant. (Kommer an på om det er full middag eller bare en drink....)

Jeg har mange venniner og det er nesten alltid uenigheter de gangene jeg har spurt om dette når det er flere tilstedet. Nettopp fordi jeg vil gjøre at date blir bra, og at hun går hjem og prater med sine venniner om meg og hvor bra hun hadde det.

For oss guttene er det ikke alltid lett. Vil også si at dette ikke er en ting som burde være "turn-off" da det ikke er helt krystallklart at man burde gjøre det eller at det er "vanlig" etiquette.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hadde en mann som kun snakket om fjært, fis og avføring. Han syntes tydeligvis dette temaet var meget underholdende... Ble rett og slett overrasket over det lave intelligens-nivået og kunnskapen han hadde om generelle ting...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en date som gikk forholdsvis bra, til vi satte oss ned for å spise, i det maten kom og vi begynte og forsyne oss konkluderte han med at det hadde vært genialt og fortelle om når han var på tur med guttegjengen og de alle fikk rennende diare.. ( hans verson var mer.. forklarende )

anyhow.. big TURN OFF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en date med en fyr som for det første var så nervøs at han satt helt stiv som en stokk den første timen og bare svarte med ett ord på ting jeg spurte om (han sa ingenting, så jeg måtte prøve å holde samtalen igang, det var ikke så lett)..

Etterhvert (noen øl senere på kvelden), åpnet han seg veeeldig. Han var ikke full, men litt brisen. Jeg fikk servert hele barndomshistorien hans, som igrunn var ganske grusom og trist. Her var det overgrep, vold og hele pakka. Jeg syntes selvsagt synd på han, men.. Var det nødvendig å komme med hele denne historien på FØRSTE date?? Jeg følte han brukte meg som psykolog og hele greia ble bare feil.. :/

Anonymous poster hash: cfe4d...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en date med en fyr som for det første var så nervøs at han satt helt stiv som en stokk den første timen og bare svarte med ett ord på ting jeg spurte om (han sa ingenting, så jeg måtte prøve å holde samtalen igang, det var ikke så lett)..

Etterhvert (noen øl senere på kvelden), åpnet han seg veeeldig. Han var ikke full, men litt brisen. Jeg fikk servert hele barndomshistorien hans, som igrunn var ganske grusom og trist. Her var det overgrep, vold og hele pakka. Jeg syntes selvsagt synd på han, men.. Var det nødvendig å komme med hele denne historien på FØRSTE date?? Jeg følte han brukte meg som psykolog og hele greia ble bare feil.. :/

Anonymous poster hash: cfe4d...767

Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2. At han er for selvopptatt

Dette blir jeg mye dømt på før eventuelt en samtale.

Skal jeg forandre væremåten og tryne mitt?



Anonymous poster hash: 1af9a...7f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date med en langtids-NAVer som pratet i vei om hvor vanskelig det var å være NAVer.

Det var NAV i annenhver setning,og det var da NAV sin jobb å skaffe han jobb...Men alle innvandrerne tok jo jobbene i fra oss nordmenn,så han regnet med å NAVe i mange år fremover.

Midt i samleiet reiste han se opp og sa at ryggen verket for mye og at han måtte reise seg og gå rundt for å ikke bli verre.Etter dette ble det mye snakk om ryggvondt,prolapser,skulderskader og mislykkede operasjoner.

For mg var dette total turn-off!

Vi er fortsatt fbook friends,men aldri om jeg dater han igjen.



Anonymous poster hash: 75e94...3ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. At han er for selvopptatt

Dette blir jeg mye dømt på før eventuelt en samtale.

Skal jeg forandre væremåten og tryne mitt?

Anonymous poster hash: 1af9a...7f9

Er du veldig selvopptatt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på date med en langtids-NAVer som pratet i vei om hvor vanskelig det var å være NAVer.

Det var NAV i annenhver setning,og det var da NAV sin jobb å skaffe han jobb...Men alle innvandrerne tok jo jobbene i fra oss nordmenn,så han regnet med å NAVe i mange år fremover.

Midt i samleiet reiste han se opp og sa at ryggen verket for mye og at han måtte reise seg og gå rundt for å ikke bli verre.Etter dette ble det mye snakk om ryggvondt,prolapser,skulderskader og mislykkede operasjoner.

For mg var dette total turn-off!

Vi er fortsatt fbook friends,men aldri om jeg dater han igjen.

Anonymous poster hash: 75e94...3ae

Herregud. For en taper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på date med en langtids-NAVer som pratet i vei om hvor vanskelig det var å være NAVer.

Det var NAV i annenhver setning,og det var da NAV sin jobb å skaffe han jobb...Men alle innvandrerne tok jo jobbene i fra oss nordmenn,så han regnet med å NAVe i mange år fremover.

Midt i samleiet reiste han se opp og sa at ryggen verket for mye og at han måtte reise seg og gå rundt for å ikke bli verre.Etter dette ble det mye snakk om ryggvondt,prolapser,skulderskader og mislykkede operasjoner.

For mg var dette total turn-off!

Vi er fortsatt fbook friends,men aldri om jeg dater han igjen.

Anonymous poster hash: 75e94...3ae

*samtalen

skulle det stå;)

Anonymous poster hash: 75e94...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*samtalen

skulle det stå ;)

Anonymous poster hash: 75e94...3ae

:skratte: Syntes det skurret litt ja

Endret av Scoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Syntes det skurret litt ja

Åja hahaha. Så ikke før nå st det sto samleiet. Leste det på nytt og holdt på å le meg skakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...