Gå til innhold

Turn-off-ting på en date!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når han et på gråten og sier at han ikke føler seg nok som en mann.

Snakker du ut av erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seajewel

Jepp! Var en date som var så fin. Plutselig ble han sentimental, og ville si noe, men ikke "kunne". Men det tok ikke mange sekundene før han braste ut med at han ikke følte seg som mann nok, ikke mandig nok osv. Dette er IKKE noe man skal gjøre på date. Drepte all romantikk og mysterium som var. Han var veldig ivrig på å bli sammen, da.

Endret av Seajewel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Var en date som var så fin. Plutselig ble han sentimental, og ville si noe, men ikke "kunne". Men det tok ikke mange sekundene før han braste ut med at han ikke følte seg som mann nok, ikke mandig nok osv. Dette er IKKE noe man skal gjøre på date. Drepte all romantikk og mysterium som var. Han var veldig ivrig på å bli sammen, da.

Han ble visst litt revet med her ja :fnise: Skal ikke snakke på vegne av dere kvinner, men jeg ville tenkt at det er litt som å sitte å grine fordi man ikke synes man er stor nok nedentil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- at hun kun stiller seksuelt ladede spørsmål

- at hun kun prater om overfladiske ting

- at hun er høyrøstet

- at hun fikler med mobilen hele tiden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobiltelefon er definitivt no go! Det er også turn- off hvis han hamrer løs med spørsmål som om det skulle vært et jobbintervju. Upassende ( for personlige ) spørsmål får meg til å tenke at han har lite sosial intelligens.

Huff ja. Sånne. Hva ser du etter i en partner? Teit spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig klesstil er vel strengt tatt ikke noen fasitsvar på hva det er. En kan sikkert si at man ikke liker menn som kler seg i rosa genser, blå sko, brun joggebukse og lilla slips. Men det betyr ikke at man ikke kan finne andre som liker det.

"Menn som ikke spanderer" Sparnderer du selv? Er det slik at det er uskreven regel at menn skal spandere? Kanskje fra gammelt av, men det gjelder også at jenter skulle holde seg hjemme og gjøre husarbeid og ta vare på ungene.

Anonymous poster hash: d9406...bd3

Anonymous poster hash: d9406...bd3

Ja det er en uskreven regel på 1 date. Er umandig å la seg spandere på av en kvinne på 1 date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slafsing

Bitterpikktendenser. Som at han fks. klager ustanselig over eksen(e) som dumpet ham. Alt var selvfølgelig deres feil :rolleyes:

Endret av toothfairy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Konstant prating om alle eksene sin. HERREGUD så jævla turnoff. En gang møtte jeg en fyr, det var ingen romantiske tanker fra min side, og jeg trodde han bestandig snakket om alle de femten millioner eksene sine for å forsikre meg om at det ikke var noe kjærlighet i tankene fra hans side også... det viste seg å være feil, så jeg regner med at han egentlig bare prøvde å imponere meg med sitt fantastiske dametekke...

- Nedlatende syn på kvinner. Littttt merkeligå snakke dritt om damer når du sitter der med en dame framfor deg på date.

- Bittert syn på ting

- Konstant snakking om hvor teite alle andre er

- Manipulerende måte å være på

- Altfor personlige spørsmål

- Det å fortelle hele den tragiske livshistorien din med altfor personlige detaljer og forvente et langt og følelsesladet svar.

- Dårlig hygiene.

- Påtatt oppførsel/væremåte... som å gjøre til stemmen din slik at den høres veeeeldig sexy ut (not), og i tillegg gå på en ekstra macho, unaturlig måte for å vise hvor mandig man er. Det blir for dumt.



Anonymous poster hash: 0f63e...ba1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Utspørring av typen: "Har du hatt mange forhold tidligere"? osv...Den type spørsmål er noe man venter med,synes jeg.

-Dårlig hygiene av alle slag.

-Dårlig klesstil

-Folk som bare prater om seg selv

-Bruk av mobiltlf. veldig ofte

-Menn som ikke spanderer

Anonymous poster hash: 75e94...3ae

Forventer du virkelig at mannen alltid skal spandere på date? Hvis ikke er det turn-off??!? :sjokkert:

Hvis jeg var mann hadde kvinner med slik innstilling vært skikkelig turn-off...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turnoff for meg er hvis han

* er for ivrig

* snakker om sex

* ikke har humor og kan le

* skryter av seg selv

* snakker bare om seg selv

Jeg har forresten bare hatt èn date med ukjent, og vi er bestevenner i dag, mange år etter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Var en date som var så fin. Plutselig ble han sentimental, og ville si noe, men ikke "kunne". Men det tok ikke mange sekundene før han braste ut med at han ikke følte seg som mann nok, ikke mandig nok osv. Dette er IKKE noe man skal gjøre på date. Drepte all romantikk og mysterium som var. Han var veldig ivrig på å bli sammen, da.

Du er et troll er du ikke vel ...haha

Anonymous poster hash: 19cc3...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Komme for seint.

- Ustelt.

- Slutte alle setninger med "hehe" og vri hendene.

- Konstant vrir samtalen over i intervjuspørsmål (jobb, hvor lenge, om jeg bare liker klassisk musikk, etc.).

- Begynner å bitche om andre kvinner i rommet.

- Fomler med ting....

Og generelt at det aldri går an å vri samtalen under huden på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Han ble visst litt revet med her ja :fnise: Skal ikke snakke på vegne av dere kvinner, men jeg ville tenkt at det er litt som å sitte å grine fordi man ikke synes man er stor nok nedentil.

Vel, det var nok kanskje noe sånt som var problemet. ;) Han hadde mindre hender enn meg, og jeg er det folk kaller liten og nett.

Andre ting som er turnoff:

Slafsing

Dårlig hygiene

Snus

Ustelte hender

Skryting

Pappagutt-tendenser

liten gutt i voksen kropp-tendenser

Snakker nedsettende om eksen

Snakker om eksen

Materialistisk

Gudfaren som ringelyd på mobilen (mafia er Ikke kult eller tøft. Og Gudfaren er bare en (tre) film(er). Menn som lever seg inn i mafiafilmer og -serier, og tror at verden skal være sånn, mangler noe.

Endret av Seajewel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Du er et troll er du ikke vel ...haha Anonymous poster hash: 19cc3...9e9

Ser jeg ut som et troll? Nei, ville jeg ha trollet, hadde jeg nok i det minste ha brukt anonymbruker, slik som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man er på 3 daten og han ennå er 100 prosent rent platonisk og ikke prøver seg på noooe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Når man er på 3 daten og han ennå er 100 prosent rent platonisk og ikke prøver seg på noooe

Hva om du gjør deg mer tilgjengelig, kanskje det skjer noe da? :)

Endret av tomasjj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...