Gå til innhold

Blir jenter overfladiske når de har for mange gutter å velge mellom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uansett hvor mange menn som liker meg, har jeg som regel bare èn i tankene. Og da er alle andre uinteressante.



Anonymous poster hash: 4d46d...6fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Mansplaining-alert!

Anonymous poster hash: 74243...d73

Interessant utsagn sett i lys av påfølgende innlegg fra kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jenter overfladiske når de har for mange gutter å velge mellom?.

Anonymous poster hash: a1708...3b5

Vet ikke om noen blir det eller ikke.

Men noen blir mer kresne av det, kanskje?

Anonymous poster hash: 77198...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men......om en kvinne er utrolig pen? og ikke løs..aldri gir uttrykk for at hun er intressert i noen. Kan det ikke også skje at de fleste lar vær å prøve seg, fordi de tror ikke at de har sjangse uansett? da har ikke nødvendigvis den kvinnen mange å velge mellom..



Anonymous poster hash: 0e58d...a14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du egentlig kresen? Hvor mye en kvinne bryr seg om utseende er individuelt. Jeg har aldri fokusert veldig mye på om en mann er klassisk kjekk, men jeg har andre krav som at han er sosialt intelligent, selvsikker, har suksess, humor.. Noen jenter faller som fluer for kjekke menn, mens andre er mer svake for sosiale 'vinnere', menn i maktposisjoner osv.

Hvis det du egentlig mener "er jenter som får mye oppmerksomhet mer kresne" så er svaret selvsagt ja. Akkurat som at menn med mange valgmuligheter er mer kresne.



Anonymous poster hash: d9adf...2ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener du egentlig kresen? Hvor mye en kvinne bryr seg om utseende er individuelt. Jeg har aldri fokusert veldig mye på om en mann er klassisk kjekk, men jeg har andre krav som at han er sosialt intelligent, selvsikker, har suksess, humor.. Noen jenter faller som fluer for kjekke menn, mens andre er mer svake for sosiale 'vinnere', menn i maktposisjoner osv.

Hvis det du egentlig mener "er jenter som får mye oppmerksomhet mer kresne" så er svaret selvsagt ja. Akkurat som at menn med mange valgmuligheter er mer kresne.

Anonymous poster hash: d9adf...2ef

vel.... jeg har kjent en lenge, som har utseende med seg. han har vel egentlig suksess, har jobb og tar høyere studier. men han ble ikke ordentlig kjekk før jeg forelsket meg i ham. det året jeg ble kjent med han, altså, før jeg ble kjent med han og vi nettopp hadde starta på høyskolen, var det allerede 2 som småkranglet om ham. vi utviklet altså et vennskap som vi holder nå 5 år etterpå, men jeg husker at jeg tenkte at jeg ikke fant han helt attraktiv, selv om ejg selvfølgelig ikke syntes han var stygg. men nå..så er det verdens kjekkeste fyr :P

Anonymous poster hash: 0e58d...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du egentlig kresen? Hvor mye en kvinne bryr seg om utseende er individuelt. Jeg har aldri fokusert veldig mye på om en mann er klassisk kjekk, men jeg har andre krav som at han er sosialt intelligent, selvsikker, har suksess, humor.. Noen jenter faller som fluer for kjekke menn, mens andre er mer svake for sosiale 'vinnere', menn i maktposisjoner osv.

Hvis det du egentlig mener "er jenter som får mye oppmerksomhet mer kresne" så er svaret selvsagt ja. Akkurat som at menn med mange valgmuligheter er mer kresne.

Anonymous poster hash: d9adf...2ef

Spør du meg er det ikke mindre overfladisk å gå etter menn i maktposisjon enn å gå etter kjekke menn.

Anonymous poster hash: 6cf3a...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...