Gå til innhold

Liker dere høye eller lave menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

foretrekker gutter som er like høy som meg eller høyere. er rundt 175 cm, så er ikke så veldig høy selv :P

Endret av Andreas_B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye menn er dritsexy. Ingen dealbreaker om han ikke er veldig høy, men helst minst 1.80.



Anonymous poster hash: 1587b...448
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann på 170 klikker jeg meg alltid inn på disse trådene bevisst for å bli deprimert. Kanskje det blir lettere å svelge at 95% av kvinnfolk ikke vil ha en.

Så for å svare TS, jeg liker lave menn. Det må helst være mange lave menn i rommet, slik at man ihvertfall har en sjanse på noen av de andre kvinnfolkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann på 170 klikker jeg meg alltid inn på disse trådene bevisst for å bli deprimert. Kanskje det blir lettere å svelge at 95% av kvinnfolk ikke vil ha en.

Så for å svare TS, jeg liker lave menn. Det må helst være mange lave menn i rommet, slik at man ihvertfall har en sjanse på noen av de andre kvinnfolkene.

Du ser vel at mange liker lave gutter også, deriblant meg. :) Bitterhet over egen høyde derimot, det er lite attraktivt.

Anonymous poster hash: 77b27...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Man er høy når man er minst 180

Som dame ja.

Menn begynner å bli høye over 185.

Jeg foretrekker menn mellom 180 og 190 selv om jeg er liten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Som dame ja.

Menn begynner å bli høye over 185.

Jeg foretrekker menn mellom 180 og 190 selv om jeg er liten selv.

Som mann er man høy når men er 180, jeg er selv 183 og høy. Jeg har hørt ofte at jeg er høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann på 170 klikker jeg meg alltid inn på disse trådene bevisst for å bli deprimert. Kanskje det blir lettere å svelge at 95% av kvinnfolk ikke vil ha en.

Så for å svare TS, jeg liker lave menn. Det må helst være mange lave menn i rommet, slik at man ihvertfall har en sjanse på noen av de andre kvinnfolkene.

Det verste du kan gjøre som lav mann, er å være misfornøyd med det. Det er ingenting du kan gjøre med høyden din, og jeg tror menn ofte overvurderer hvor viktig det er for en jente. Jeg er høyere enn deg og jeg har datet flere gutter som er lavere enn meg. Jeg foretrekker høye gutter, det må jeg være ærlig og si, men jeg har ingenting i mot å date en lavere fyr hvis han har selvtillitt og sjarm.

Og jeg tror jeg har kun én venninne som er over 170 (pluss meg selv), ellers er de fleste under 170. Har flere venninner på rundt 160. Kan ikke tro at en mann på 170 har store problemer med å finne lave jenter hvis det er viktig for han?

Anonymous poster hash: 936a7...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste du kan gjøre som lav mann, er å være misfornøyd med det. Det er ingenting du kan gjøre med høyden din, og jeg tror menn ofte overvurderer hvor viktig det er for en jente. Jeg er høyere enn deg og jeg har datet flere gutter som er lavere enn meg. Jeg foretrekker høye gutter, det må jeg være ærlig og si, men jeg har ingenting i mot å date en lavere fyr hvis han har selvtillitt og sjarm.

Og jeg tror jeg har kun én venninne som er over 170 (pluss meg selv), ellers er de fleste under 170. Har flere venninner på rundt 160. Kan ikke tro at en mann på 170 har store problemer med å finne lave jenter hvis det er viktig for han?

Anonymous poster hash: 936a7...c18

De fleste jeg møter som er på min høyde eller lavere er besatt av å ha menn som minst er 185 eller høyere. Jeg kan ikke forklare det, men det skjer. Det virker som om jeg har mer suksess og interesse fra jenter som er 5-10 cm høyere enn meg, enn de som er lavere. Er selv 170.

Mye mulig de har så komplekser for sine egen høyde, at de tror ungen vil forbli lav i fremtiden, om de blir seriøse med en lav fyr. Hadde de bare visst hvordan resta av slekta mi ser ut...

Anonymous poster hash: a9ba0...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste jeg møter som er på min høyde eller lavere er besatt av å ha menn som minst er 185 eller høyere. Jeg kan ikke forklare det, men det skjer. Det virker som om jeg har mer suksess og interesse fra jenter som er 5-10 cm høyere enn meg, enn de som er lavere. Er selv 170.

Mye mulig de har så komplekser for sine egen høyde, at de tror ungen vil forbli lav i fremtiden, om de blir seriøse med en lav fyr. Hadde de bare visst hvordan resta av slekta mi ser ut...

Anonymous poster hash: a9ba0...fd3

Jøss, overraskende å høre. Kan godt være der noe i det du sier, at veldig lave jenter selv har komplekser. Men en av mine laveste venninner på rundt 160 er sammen med en fyr på 165. Nå begynner vi å nærme oss 30, kanskje det har noe å si.

Men vil du selv date en jente som er høyere enn deg? Isåfall har du jo mange flere valgmuligheter! :)

Anonymous poster hash: 936a7...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til syvende og sist tror jeg det har svært lite å si. Alt det andre teller så mye mer.

Jeg setter pris på mine 195cm, da det hjelper på førsteinntrykket og det virker som om noen jenter er litt mer frampå pga. det, men det er jo ganske få som er såpass høye, at de fleste naturlig nok ender opp med vanlig høye menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr ingenting. Men, hvis jeg var med en som var lavere enn meg, saa ville han vaert veldig lav, for jeg er bare 165.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker menn som er veldig høye. Selv er jeg ikke høy med min 1.65 cm over bakken, men kjæresten min er 2 meter høy og vi fungerer helt fint sammen. Selvsagt må jeg stå på tå for å kysse han, og det å holde han i hånda er helt uaktuelt, så det gjør vi ikke. Ellers er det ingen hindringer.

Har vært med en som har vært 2 cm lavere enn meg, og selv om han var veldig mannlig av seg, savnet jeg det å ha en høy mann ved min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...