Gå til innhold

Liker dere høye eller lave menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

190 er da ikke så voldsomt, føler alle rundt meg nesten er det. Jeg er 189 selv om og veldig mange er på lik høyde som meg eller veldig nærme.

Da henger du sannsynligvis bare med volleyballspillere. Du kan sette 1,000 norske 18-åringer på en linje, 68 av disse vil være 190cm eller høyere, hvorav de fleste vil være 190-192cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da henger du sannsynligvis bare med volleyballspillere. Du kan sette 1,000 norske 18-åringer på en linje, 68 av disse vil være 190cm eller høyere, hvorav de fleste vil være 190-192cm.

Nei, jeg føler ikke 189 er noe særlig høy, mener mange rundt meg når jeg ser ute altså, de fleste jeg er vell 40% litt lavere og 60% like høy eller høyere en meg.

Enten er jeg veldig dårlig og bedømme høyde i forhold til meg og jeg føler de er like høye når de går forbi meg ellers så er det bare jeg som ser høye folk hele tiden.

Anonymous poster hash: e1b14...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg føler ikke 189 er noe særlig høy, mener mange rundt meg når jeg ser ute altså, de fleste jeg er vell 40% litt lavere og 60% like høy eller høyere en meg.

Enten er jeg veldig dårlig og bedømme høyde i forhold til meg og jeg føler de er like høye når de går forbi meg ellers så er det bare jeg som ser høye folk hele tiden.

Anonymous poster hash: e1b14...631

I så fall er du ikke så høy som 189.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg føler ikke 189 er noe særlig høy, mener mange rundt meg når jeg ser ute altså, de fleste jeg er vell 40% litt lavere og 60% like høy eller høyere en meg.

Enten er jeg veldig dårlig og bedømme høyde i forhold til meg og jeg føler de er like høye når de går forbi meg ellers så er det bare jeg som ser høye folk hele tiden.

Da er du enkelt og greit ikke 189 som du påstår, eller så omgås du med noe som ikke er et representativt utvalg (toppvolley norge f.eks). Man fører statistikk på høyden til norske menn på sesjon del 2. Som jeg viste til tidligere så er 6,8% av norske menn som møter opp på sesjon del 2 høyere enn 190cm, altså er 93,2% under 190cm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I så fall er du ikke så høy som 189.

Jo, det er jeg hundre prosent sikker på fordi jeg har helse sjekker og div vært år pga jobben jeg driver med så det er jeg sikkert på. Og det med høyden til mange andre menn syntes jeg også er ganske vanlig egentlig mange som mener det ikke er det men jeg føler det er veldig mange på lik høyde +/- 5 cm . Vet ikke hvor dere bor men jeg er ihvertfall fra bergen. Kan hende mange av dere er fra nord, der er de litt mindre

Anonymous poster hash: e1b14...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ganske mange på som har samme høyde som meg også og jeg er 188 høy og jeg føler også det er mange som er like høy



Anonymous poster hash: e1b14...631
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er jeg hundre prosent sikker på fordi jeg har helse sjekker og div vært år pga jobben jeg driver med så det er jeg sikkert på. Og det med høyden til mange andre menn syntes jeg også er ganske vanlig egentlig mange som mener det ikke er det men jeg føler det er veldig mange på lik høyde +/- 5 cm . Vet ikke hvor dere bor men jeg er ihvertfall fra bergen. Kan hende mange av dere er fra nord, der er de litt mindre

Anonymous poster hash: e1b14...631

er ganske mange på som har samme høyde som meg også og jeg er 188 høy og jeg føler også det er mange som er like høy

Anonymous poster hash: e1b14...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175 er ikke høyt. Det er kanskje høyt for deg, dersom du er under 160. Men ikke kall 175 høyt.

Det står FOR MEG. La henne kalle det høyt. Hvorfor bryr du deg om det? Jeg synes folk over 175 er høye. Ser du, jeg kaller også 175 høyt.

Dette blir for dumt å henge seg opp i. Folk har forskjellige definisjoner på hva som er høyt og lavt og det må du bare leve med.

Anonymous poster hash: 342bc...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...