Gå til innhold

Mann som forsvant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg datet en gang en som jeg etter hvert mistet interessen for. Da jeg sa det rett ut til henne, som sophh foreslår, ble hun dritforbanna på meg og sa stygge ting til meg. Etter en slik opplevelse er det forståelig om han bare lar være å svare.

Anonymous poster hash: 34a83...2e6

Er du så skjør at du ikke tåler det er du ikke ordentlig mann ;) Neida, mener ikke at en kvinne skal oppføre seg slik du beskriver, er jo en ærlig sak og si at man ikke er interessert lenger! Men synes du bør fortsette å si i fra om du ikke er interessert.. Synes man viser den andre personen respekt da, i motsetning til når man ignorerer han/henne.

Anonymous poster hash: 1e660...09d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynlig er hun litt for pågående og han føler seg kvalt. Selv om man er nyforelsket (og kanskje spesielt da) er det ofte slik at man trenger litt avstand når det begynner å bli seriøst, bare for å føle på ting. I tillegg kan det jo være ting som skjer rundt ham mht jobb eller familie. Kanskje han sliter med et eller annet (depresjon e.l.) og må summe seg før han kan gå videre. Det er også en mulighet for at han ikke er interessert lenger. Uansett gjør det bare vondt verre om hun er for "på". Hun bør ta et skritt tilbake og vente på at han evt tar kontakt, men ikke forvente noe.



Anonymous poster hash: 74e52...f3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppførselen til mannen er merkelig og respektløs. Kanskje han sliter med noe, som han ikke vil si. Men om det er sånn at han vil bryte kontakt så burde han være såpass at han sier det rett ut, så hun slipper å vente. At han smilte mens han tok gavene, er og merkelig og hun hadde skrevet at dette var det siste han hørte fra henne?! hvordan vet dere at han var så "ordentlig"? han virker ikke sånn. jeg ville blitt skeptisk om jeg datet en sånn type.....tror jeg ville gått videre, for et forhold med en sånn person ville nok ikke blitt bra, da jeg bare hadde vært skeptisk pga hans tidligere oppførsel.



Anonymous poster hash: 8106d...1cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dette er vanskelig for venninnen din, men hvordan brøt han kontakt egentlig? Hadde de en avtale han ikke dukket opp på, og så etterlyste venninnen din han hvordan?

Stemmer, de var så godt som sammen og han var helt på knærne etter henne, så svarte han ikke da hun ringte etter han dagen de hadde avtale og så har han brutt kontakt med henne på alle måter som en vaskeekte galning så hun hørte aldri noe mer. Og som sagt var hun innom hans oppgang med gaver han har gitt til henne for er siste farvel og fuck you, og da smilte han når han så gavene på døra, creepy!

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig er hun litt for pågående og han føler seg kvalt. Selv om man er nyforelsket (og kanskje spesielt da) er det ofte slik at man trenger litt avstand når det begynner å bli seriøst, bare for å føle på ting. I tillegg kan det jo være ting som skjer rundt ham mht jobb eller familie. Kanskje han sliter med et eller annet (depresjon e.l.) og må summe seg før han kan gå videre. Det er også en mulighet for at han ikke er interessert lenger. Uansett gjør det bare vondt verre om hun er for "på". Hun bør ta et skritt tilbake og vente på at han evt tar kontakt, men ikke forvente noe.

Anonymous poster hash: 74e52...f3f

Hun kan være intens, men jeg så meldingsloggen deres og han sendte siste sms om at han elsket henne, gledet seg til avtalen deres, masse hjerter osv. Og det var siste lyden han gav fra seg. Han var jo mere på enn henne med meldinger og sånt.

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppførselen til mannen er merkelig og respektløs. Kanskje han sliter med noe, som han ikke vil si. Men om det er sånn at han vil bryte kontakt så burde han være såpass at han sier det rett ut, så hun slipper å vente. At han smilte mens han tok gavene, er og merkelig og hun hadde skrevet at dette var det siste han hørte fra henne?! hvordan vet dere at han var så "ordentlig"? han virker ikke sånn. jeg ville blitt skeptisk om jeg datet en sånn type.....tror jeg ville gått videre, for et forhold med en sånn person ville nok ikke blitt bra, da jeg bare hadde vært skeptisk pga hans tidligere oppførsel.

Anonymous poster hash: 8106d...1cc

Ja, syns han er skikkelig ekkel jeg, feig og merkelig ja. Vi trodde han var ordentlig siden han har vært i langvarige forhold, har god jobb, flere venner, er nøye med kost og trening osv, typisk normal norsk gutt. Hun har ikke sendt mer til han og kommer ikke til å gjøre det heller men hun sliter med å godta at hun ikke fikk noe forklaring på oppførselen hans.

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor denne mannen i Oslo-området?

Anonymous poster hash: a302e...c64

Tør ikke røpe så mye om bosted, tror du at du kjenner han?

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, de var så godt som sammen og han var helt på knærne etter henne, så svarte han ikke da hun ringte etter han dagen de hadde avtale og så har han brutt kontakt med henne på alle måter som en vaskeekte galning så hun hørte aldri noe mer. Og som sagt var hun innom hans oppgang med gaver han har gitt til henne for er siste farvel og fuck you, og da smilte han når han så gavene på døra, creepy!

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Så de hadde en avtale, og hun ringte når han ikke dukket opp eller før de skulle treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det plutselig gikk opp for han at det hele begynte å bli seriøst. Han føler seg litt fanget, kvelt og trekker seg unna. Når hun maser og følger etter blir det bare verre, helt til det blir for kleint/enda verre å forklare hvorfor.

"Hun kommer bare til å klikke, kjefte på meg"

Men temmelig feigt. Støtter ikke oppførselen.



Anonymous poster hash: 2b44d...c61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det plutselig gikk opp for han at det hele begynte å bli seriøst. Han føler seg litt fanget, kvelt og trekker seg unna. Når hun maser og følger etter blir det bare verre, helt til det blir for kleint/enda verre å forklare hvorfor.

"Hun kommer bare til å klikke, kjefte på meg"

Men temmelig feigt. Støtter ikke oppførselen.

Anonymous poster hash: 2b44d...c61

Vi har jo ikke peiling og kommer bare med tanker uten å ha grunnlag egentlig, men jeg tenker også litt i disse baner. Altså han har gitt mye, det blir for seriøst, og så trekker han seg unna og opplever at hun klikker i vinkel.. Da tenker han "takk gud for at jeg ikke involverte meg mer med denne dama, hun hadde kvelt meg i stykker" og så ja, så virker han litt psyko da, men det er jo fordi han føler hun er helt psyko! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært venninnen din, ville jeg skrevet til han, i stedet for å prøve alt for å få kontakt sånn desperat som hun har gjort.. skrevet at hun synes han oppfører seg respektløst, og at han i det minste kunne ha sagt rett ut at han ikke var intressert mer, i stedet for at hun skal gå og håpe!

Men han er tydeligvis en av dem som vil ha bekreftelse. Er så mye mer sjarmerende med menn som er "roligere" til sinns og er ærlige, og avviser på en respektfull måte.. i stedet for sånne bukker som nyter at andre er desperat etter seg..



Anonymous poster hash: 8106d...1cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo ikke peiling og kommer bare med tanker uten å ha grunnlag egentlig, men jeg tenker også litt i disse baner. Altså han har gitt mye, det blir for seriøst, og så trekker han seg unna og opplever at hun klikker i vinkel.. Da tenker han "takk gud for at jeg ikke involverte meg mer med denne dama, hun hadde kvelt meg i stykker" og så ja, så virker han litt psyko da, men det er jo fordi han føler hun er helt psyko! :)

Hun har aldri klikket i vinkel. Han sendte som sagt siste melding og var klissete med henne, og han skulle komme dagen etter å hjelpe henne med noe. Hun ringte da han ikke dukket opp og han svarte ikke og hun har ikke hørt noe siden. Er jo ikke hun som er psycho!

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke røpe så mye om bosted, tror du at du kjenner han?

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Kjenner en mann litt utenfor Oslo på 28 som er sånn, ja. Han datet min venninne for kanskje ett år siden, og de holdt på i ca fem-seks måneder. Da ting ble "for seriøst", ditchet han henne. Han var jo ikke 28 på det tidspunktet, men han du snakker om, er 28 nå :) det er alderen til han jeg snakker om nå også. Derfor jeg spør.

Anonymous poster hash: a302e...c64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har aldri klikket i vinkel. Han sendte som sagt siste melding og var klissete med henne, og han skulle komme dagen etter å hjelpe henne med noe. Hun ringte da han ikke dukket opp og han svarte ikke og hun har ikke hørt noe siden. Er jo ikke hun som er psycho!

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Vel i mine øyne er det litt psyko å sende haugevis med meldinger over alt og ringe flere ganger når man ser at han åpner meldinger men ikke svarer ;) Det er også å klikke i vinkel etter min mening.

Det er slike damer som gir damer dårlig ryktet og som får menn til å bare forsvinne.. vekk fra drama og krav.

At han er klissete er helt normalt når man har involvert seg for raskt og hyper rundt på følelser som ikke er rasjonelle. Og når man gjør det så er det også normalt å plutselig ikke kjenne de samme følelsene og bare ville vekk fra det hele.

Det er noen som faller pladask og fortsetter å ha det sånn, men de fleste som opplever kjærlighetsrus fra første øyekast våkner til bakrus etter noen måneder. Det er realiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beviser at menn er feige rasshøl. Bare å holde seg unna. Ikke rart psykologene har mye å gjøre.



Anonymous poster hash: 491f6...a59
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en mann litt utenfor Oslo på 28 som er sånn, ja. Han datet min venninne for kanskje ett år siden, og de holdt på i ca fem-seks måneder. Da ting ble "for seriøst", ditchet han henne. Han var jo ikke 28 på det tidspunktet, men han du snakker om, er 28 nå :) det er alderen til han jeg snakker om nå også. Derfor jeg spør.

Anonymous poster hash: a302e...c64

Ok, litt redd han selv skal henge her og gjenkjenne merker jeg :fnise: men ja, han bor i Oslo området.

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, litt redd han selv skal henge her og gjenkjenne merker jeg :fnise: men ja, han bor i Oslo området.

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Hvorfor det? Vi du sier sannheten er det vel ikke noe problem? Kan du ikke stå for det du sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Vi du sier sannheten er det vel ikke noe problem? Kan du ikke stå for det du sier?

Jo, men skrev her for å hjelpe min venninne med råd, har ikke et stort ønske om at han skal se at det blir lagd enda mer oppstyr om han, det fortjener ikke den dritten.

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men skrev her for å hjelpe min venninne med råd, har ikke et stort ønske om at han skal se at det blir lagd enda mer oppstyr om han, det fortjener ikke den dritten.

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Sikker på at du ikke bare skrev her for at alle skulle si hvilken psyko han var så du kunne vise det til venninnen din så hun skulle føle seg bedre?

90% av de som skriver her inne er jo ikke ute etter råd, de er ute etter bekreftelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke bare skrev her for at alle skulle si hvilken psyko han var så du kunne vise det til venninnen din så hun skulle føle seg bedre?

90% av de som skriver her inne er jo ikke ute etter råd, de er ute etter bekreftelse!

Sikker på det ja, hvorfor bryr du deg?

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...