Gå til innhold

Mann som forsvant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min venninne har holdt på med en fyr siden i høst, egentlig vært kjærester eller ihvertfall på god vei dit, og nå har han latt være å svare henne i over en hel uke :O hun er helt knust og har ringt han 100 ganger, sendt meld, snappet og sendt meld på face, alle disse har han åpnet men ikke svart på. Hun er helt utrøstelig og jeg vet ikke hva jeg skal si til henne for det er jo helt syk oppførsel jeg ikke vet grunnen til. Mannen er en såkalt ordentlig fyr på 28 med flere langvarige forhold bak seg. Forresten så har ikke venninnen min hatt noe med andre gutter å gjøre så han har ikke tatt henne i noe. WTF kan ha skjedd?

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun klarer ikke gå ut av sengen eller gå på jobb så er ganske ille, kjenner jeg blir så forbanna!

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes oppførselen til venninna di er syk. Det hender at man dater flere samtidig, og finner ut at man liker den andre bedre. Da bryter man kontakt med de andre datene. Å sende hundrevis av meldinger vitner om desperasjon.



Anonymous poster hash: 34a83...2e6
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke interessert lenger, og prøver å hinte til det ved å ikke ta kontakt. Mye bedre å bare si det rett ut, men han er vel feig. Hun burde bare slutte å ta kontakt og gå videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en gang en som jeg etter hvert mistet interessen for. Da jeg sa det rett ut til henne, som sophh foreslår, ble hun dritforbanna på meg og sa stygge ting til meg. Etter en slik opplevelse er det forståelig om han bare lar være å svare.



Anonymous poster hash: 34a83...2e6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun ringt 100 ganger.......? De siste 90 var like nødvendig altså?

Anonymous poster hash: a6c05...82d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vist en umoden, uomtenksom oppførsel, men venninnen din virker heller ikke så moden når hun blir så desperat. Hun kunne ha stoppet etter to henvendelser uten svar fra han. At hun maser på han driver han bare med sikkerhet unna, for da synes han kanskje hun ikke eier selvrespekt, og så mister han respekt for henne. Det beste er om venninnen din stopper å kontakte han. Og om han en gang skulle kontakte henne, burde hun være avvisende. Gi han en sjanse til å forklare seg, men ikke slipp han inn i varmen. Oppførselen hans er ikke akseptabel.



Anonymous poster hash: 3663a...c46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 26. Og de har hengt nesten hver dag i mange mnd, hilst på foreldre osv. Er jo psykisk terror for henne dette her!

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne har holdt på med en fyr siden i høst, egentlig vært kjærester eller ihvertfall på god vei dit, og nå har han latt være å svare henne i over en hel uke :O hun er helt knust og har ringt han 100 ganger, sendt meld, snappet og sendt meld på face, alle disse har han åpnet men ikke svart på. Hun er helt utrøstelig og jeg vet ikke hva jeg skal si til henne for det er jo helt syk oppførsel jeg ikke vet grunnen til. Mannen er en såkalt ordentlig fyr på 28 med flere langvarige forhold bak seg. Forresten så har ikke venninnen min hatt noe med andre gutter å gjøre så han har ikke tatt henne i noe. WTF kan ha skjedd?

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Så flott hun har en slik god venninne som deg. Nei noen ganger går det bare slik. Enten blir man ødelagt av det ellers så blir hun sterkere av det.Kommer nok seg over det til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott hun har en slik god venninne som deg. Nei noen ganger går det bare slik. Enten blir man ødelagt av det ellers så blir hun sterkere av det.Kommer nok seg over det til slutt.

Takk! Føler meg litt rådløs for hva som kan være grunnen da, er jo ikke normal oppførsel dette!

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ringt 100 ganger.......? De siste 90 var like nødvendig altså?

Anonymous poster hash: a6c05...82d

Burde skrevet at det ikke bokstavelig talt :) ringt en del ganger men ikke på 2 dager tror jeg!

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Føler meg litt rådløs for hva som kan være grunnen da, er jo ikke normal oppførsel dette!

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Kan være han ville ha følelser for henne men det bare ikke gikk og at det var enklere å bare forlate henne. Er masse forskjellig som kan være grunnen. Men det er nok bare for henne å prøve å komme videre også vil tiden lege alle sår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må gå videre med livet sitt og glemme denne mannen! Nå.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være han ville ha følelser for henne men det bare ikke gikk og at det var enklere å bare forlate henne. Er masse forskjellig som kan være grunnen. Men det er nok bare for henne å prøve å komme videre også vil tiden lege alle sår.

Har gjort lignende selv da jeg var yngre etter få dater, men ikke når man er voksen og så godt som kjærester med familie involvert. Klarer ikke skjønne at noen kan stikke av sånn når man har sagt man elsker hverandre uten å gi en forklaring engang, hun får jo ingen "closure" nå. Uff føler bare så avsky for denne mannen..

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en gang en som jeg etter hvert mistet interessen for. Da jeg sa det rett ut til henne, som sophh foreslår, ble hun dritforbanna på meg og sa stygge ting til meg. Etter en slik opplevelse er det forståelig om han bare lar være å svare.

Anonymous poster hash: 34a83...2e6

De var på god tone da han bare stakk av, hun har ikke sagt et pip..

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har gjort lignende selv da jeg var yngre etter få dater, men ikke når man er voksen og så godt som kjærester med familie involvert. Klarer ikke skjønne at noen kan stikke av sånn når man har sagt man elsker hverandre uten å gi en forklaring engang, hun får jo ingen "closure" nå. Uff føler bare så avsky for denne mannen..

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

I min erfaring ville jeg ikke sagt menn i 30 årene er så mye mer seriøse og voksne i bunn og grunn, når man koker vekk litt av livserfaringen.

Ja det er litt rart da, men kanskje hun ikke har fortalt noe til deg, at hun holder noe igjen eller ikke helt ser det selv?. Ofte så ser man bare sin egen versjon og spesielt når man er såret så er det en slags beskyttelse mekanisme som vi mennesker har at man ikke alltid helt ser våres egne feiler. Nå skal ikke jeg si det er dette da for det blir helt feil men jeg bare komme opp med noen konklusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oppdatering: han har enda ikke gitt et ord fra seg. Så meldinger han hadde sendt til henne kvelden før han brøt kontakt og der stod det at han elsket hun og gledet seg til morgendagen. Uansett, hun hadde vært på døra hans med ting hun har fått fra han og sendt meld om at det var det siste han ville høre fra henne at hun stakk innom med gavene hennes. Da gjemte hun seg bak trappa etter hun ringte på og la gavene på dørstokken og han snek seg ut etter 5 min og plukket de opp mens han SMILTE.

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: han har enda ikke gitt et ord fra seg. Så meldinger han hadde sendt til henne kvelden før han brøt kontakt og der stod det at han elsket hun og gledet seg til morgendagen. Uansett, hun hadde vært på døra hans med ting hun har fått fra han og sendt meld om at det var det siste han ville høre fra henne at hun stakk innom med gavene hennes. Da gjemte hun seg bak trappa etter hun ringte på og la gavene på dørstokken og han snek seg ut etter 5 min og plukket de opp mens han SMILTE.

Anonymous poster hash: 3c48c...d1f

Jeg skjønner at dette er vanskelig for venninnen din, men hvordan brøt han kontakt egentlig? Hadde de en avtale han ikke dukket opp på, og så etterlyste venninnen din han hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor denne mannen i Oslo-området?



Anonymous poster hash: a302e...c64
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...