Gå til innhold

Kjære menn, kunne dere datet meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Normal bmi" har jo et ganske vidt spenn, er vel fra 18,5/19 til 24,9 som oftest.

Jeg er fullstendig klar over at bmi er tull, har bare sett at guttene her inne som argumenterer for at personen er for tykk slår i bordet med det, så tenkte å slå litt tilbake ;)

"Vengeance breeds vengeance" - Fenrir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt kan man få det haha. Falt å slått deg eller?

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Hvor i alle dager har du det fra? Strekkmerker kommer jo av at huden har blitt, nettopp, strekt. Når man går ned i vekt strekker jo ikke huden seg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i alle dager har du det fra? Strekkmerker kommer jo av at huden har blitt, nettopp, strekt. Når man går ned i vekt strekker jo ikke huden seg

Mener sikkert at strekkmerkene ikke blir synlige før man går ned i vekt tipper jeg. Sånn har det hvertfall vært for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke voldsomt til vengeance da, akkurat :P

Hehe, vet det men er ikke bra å bruke noe når du selv vet bare er tull egentlig bare fordi noen andre har gjort det. Men nok om det, var litt off topic:P. Fikk bare så lyst til å quote litt siden jeg kom på en slik bra en :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i alle dager har du det fra? Strekkmerker kommer jo av at huden har blitt, nettopp, strekt. Når man går ned i vekt strekker jo ikke huden seg

Søk litt på google så kommer det opp masse forskjellige greier. Det går selvsagt ann.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huden kan få strekkmerker hvis den trekker seg sammen, men det er svært sjelden og forsvinner gjerne raskt igjen.



Anonymous poster hash: bc997...01a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å finne en kvinne som ikke har det, da. Tror ca alle har strekkmerker i alle fall!

Jeg har ingen strekkmerker. Og er dame på 31 år

Anonymous poster hash: 7c5df...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen strekkmerker. Og er dame på 31 år

Anonymous poster hash: 7c5df...7cb

Men man kan jo ikke velge kjæreste ut i fra det! "Lete" etter ei uten strekkmerker. Er andre kvaliteter som er viktigere å se etter når man skal finne seg en livspartner!

Anonymous poster hash: a739d...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kan jo ikke velge kjæreste ut i fra det! "Lete" etter ei uten strekkmerker. Er andre kvaliteter som er viktigere å se etter når man skal finne seg en livspartner!

Anonymous poster hash: a739d...b5f

Selvsagt ser man på det. Tenk å ha en dame og man skal på stranden og vise hun frem. Gutta vil jo le av meg.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ser man på det. Tenk å ha en dame og man skal på stranden og vise hun frem. Gutta vil jo le av meg.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Skjønner at du troller nå, men jeg har masse Strekkmerker, de synes på ingen som helst måte på 1m avstand .. Hva gr Strekkmerker så stygge egentlig? Hvem har bestemt at dette er stygt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Ville definitivt ha datet deg :blomst: Hvor bor du?



Anonymous poster hash: c8d17...5bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud jeg har hatt kjærester uten strekkmerker. nå slutter dere å prøve å få folk til å miste troa på damer.



Anonymous poster hash: 32f42...2be
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du troller nå, men jeg har masse Strekkmerker, de synes på ingen som helst måte på 1m avstand .. Hva gr Strekkmerker så stygge egentlig? Hvem har bestemt at dette er stygt?

Det er vell bare personlig at det ikke er så tiltrekkende fordi det er en "urenhet". Det er ikke perfeksjonisme og alle vil vell at damen skal være perfekte mest mulig?

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell bare personlig at det ikke er så tiltrekkende fordi det er en "urenhet". Det er ikke perfeksjonisme og alle vil vell at damen skal være perfekte mest mulig?

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Så for å være så perfekt som overhode mulig så må man altså vokse i akkuratt riktig tempo.. Legger, lår, hofter , pupper og høyde med huden.. Ok.. Jaja

Kan kanskje aldri ha falt og slått seg som lite barn heller, for da får man jo "urenheter" i form av arr, og det er jo ikke perfekt.. Ikke få myggstikk heller forsåvidt..

Hahahaha

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for å være så perfekt som overhode mulig så må man altså vokse i akkuratt riktig tempo.. Legger, lår, hofter , pupper og høyde med huden.. Ok.. Jaja

Kan kanskje aldri ha falt og slått seg som lite barn heller, for da får man jo "urenheter" i form av arr, og det er jo ikke perfekt.. Ikke få myggstikk heller forsåvidt..

Hahahaha

Ikke vet jeg, er nå bare slik det er at de fleste ikke syntes det er pent. Kom bare med en konklusjon jeg. Kan hende de ikke bryr seg så mye men det er jo en urenhet og noe som ikke er pent.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne jenta er perfekt for eksempel. Bollemyk og slank, passe lengde, petit men ikke supertynn. NAM!!!



Anonymous poster hash: 32f42...2be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud jeg har hatt kjærester uten strekkmerker. nå slutter dere å prøve å få folk til å miste troa på damer.

Anonymous poster hash: 32f42...2be

Da er d vel best du holder deg unna damer da småen ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, er nå bare slik det er at de fleste ikke syntes det er pent. Kom bare med en konklusjon jeg. Kan hende de ikke bryr seg så mye men det er jo en urenhet og noe som ikke er pent.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Er ikke alt som er pent på menn heller.. Damer er noen nydelige vesner uansett!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke datet deg.

Vet ikke hvor detaljert jeg skal svare her, for har jo ikke sett bilde. Men hvis jeg skal kommentere det du skrev om utseendet, så må jeg bare si at barbert bikinilinje med dusk ser helt teit ut. Mye bedre å bare klippe alt kort da.

Strekkmerker og cellulitter bryr jeg meg ikke om. Heller ikke arr om det ikke er ekstremt mange. Føflekker synes jeg er stygt, men selvsagt ingen dealbreaker. Du er overvektig, og det kan være både fint og stygt, kommer ann på hvor fettet ligger. Eplefasong med tykk mage og dobbelthake er no-go.

Personligheten din må jeg desverre si høres ganske slitsom ut. Du høres ut som en dramaqueen som blir forbanna for at man ikke svarer på meldinger samme dag. Da er du sikkert en av dem som sender masse masse meldinger også, siden folk ikke alltid orker å svare. Det er noe av det verste jeg vet, og de fleste menn skyr mas. Det er slitsomt med folk som er brutalt ærlige og direkte. Sånne mennesker har ofte litt korte sosiale antenner. At du har bagasje kan jeg ikke svare på om er dealbreaker uten at jeg vet hva det går ut på.

At du er ekstremt kosete og liker oppmerksomhet og skryt blir fryktelig slitsomt i lengden.

Jeg synes det er rart at du skriver at du er full av selvironi, men lett tar deg nær av ting. Det er jo selvmotsigende.

Ang. livssituasjonen du ønsker deg, så ønsker jeg meg også barn. Helst to eller tre. Jeg vil bo i hus på landet og trives ikke i leilighet, så det hadde ikke gått.

Jeg får inntrykk av at du er dramaqueen og litt umoden. Anbefaler deg faktisk å jobbe litt med å bli mindre hissig og påtrengende, og få litt lengre sosiale antenner. Nå uttaler jeg meg bare fra inntrykket jeg fikk av deg da, kan være du er annerledes.

Forresten er det tydelig at du ikke tåler å høre negative ting, selvom du skrev at du gjør det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...