Gå til innhold

Kjære menn, kunne dere datet meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HeiHade

Lykke til med å finne en kvinne som ikke har det, da. Tror ca alle har strekkmerker i alle fall!

Å? Er det så unormalt å være fri for strekkmerker? Jeg har ikke et eneste ett i alle fall..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke hverken tjukk eller feit, bare så det er sagt. Syntes synd på dere menn som mener man må veie mye under sin egen høyde, for å ikke være det dere kaller "tjukk".



Anonymous poster hash: bc997...01a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Er det så unormalt å være fri for strekkmerker? Jeg har ikke et eneste ett i alle fall..

De kommer nok :)

Anonymous poster hash: 2a889...d12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg er 172 høy, og veier litt over 80 kg så er jeg tykk? TS

Anonymous poster hash: bc997...01a

Ja 80 kilo er litt mye. Du må ned til 70.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å finne en kvinne som ikke har det, da. Tror ca alle har strekkmerker i alle fall!

Har truffet mange uten jeg. De fleste som har strekk merker er jo de som er overvektige eller har født.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

176 høy og 80 kg, så er du tykk ja.

Anonymous poster hash: 8eb10...307

Om hun hadde veid 2kg mindre hadde hun vært innenfor normal bmi, som dere menn er så glade i å dra frem. 2kg synes jo knapt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å? Er det så unormalt å være fri for strekkmerker? Jeg har ikke et eneste ett i alle fall..

Tror veldig mange har det, i hvert fall litt. Også folk tidlig i 20 årene, så har ikke nødvendigvis noe å gjøre med alderen. Men mange som har veldig lite, så det omtrent ikke synes.

Anonymous poster hash: a739d...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

De kommer nok :)

Anonymous poster hash: 2a889...d12

Hvorfor det? Jeg er ferdig utvokst, skal ikke ha barn og bryr meg om vekta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet mange uten jeg. De fleste som har strekk merker er jo de som er overvektige eller har født.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Uansett er man passe overfladisk om man velger bort "dama i sitt liv" pga et par strekkmerker :laugh:

Anonymous poster hash: a739d...b5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet mange uten jeg. De fleste som har strekk merker er jo de som er overvektige eller har født.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Så en person som feks går fra 55-75 kg relativt raskt, grunnet sykdom eller andre ting- dere skjønner ikke at det blir strekkmerker ut av det? Det er stor forskjell på formfull, overvektig og fedme.

Anonymous poster hash: bc997...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet mange uten jeg. De fleste som har strekk merker er jo de som er overvektige eller har født.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Eller har vært overvektige, vokst fort i ungdommen.. Kan være mange grunner til at man har strekkmerker, og såvidt jeg vet går jo ikke de bort, de bare blekner etterhvert.

Å? Er det så unormalt å være fri for strekkmerker? Jeg har ikke et eneste ett i alle fall..

Ordla meg litt feil. Tror det er like normalt å ha strekkmerker som å ikke ha det, da det kan komme av mye forskjellig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Er det så unormalt å være fri for strekkmerker? Jeg har ikke et eneste ett i alle fall..

Det er faktisk ganske sjeldent, så gratulerer med finfine gener :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noe jeg fant kjapt " Over 80 prosent av alle kvinner opplever dette problemet i større eller mindre grad. Syndromet er helt harmløst, men det kan det føre til psykososiale problemer for den det gjelder.

Det er ikke funnet noen signifikant årsak til cellulitter, men i følge Wikipedia så skal mange tro at salt har noe med utviklingen av cellulitter å gjøre"



Anonymous poster hash: a739d...b5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun hadde veid 2kg mindre hadde hun vært innenfor normal bmi, som dere menn er så glade i å dra frem. 2kg synes jo knapt!

normal bmi i forhold til usa eller?. Eller i forhold til menn, bmi er faktisk bare noe tull. Det beregner f eks ikke muskel masse

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en person som feks går fra 55-75 kg relativt raskt, grunnet sykdom eller andre ting- dere skjønner ikke at det blir strekkmerker ut av det? Det er stor forskjell på formfull, overvektig og fedme.

Anonymous poster hash: bc997...01a

Da har jo hun vært nesten overvektig. Med tanke på vekten du opplyser. og det kommer også ann på høyde osv. Hadde hun var 175 f eks og gått fra 75. 55 hadde hun mest sansynlig ikke fått strekkmerker.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet mange uten jeg. De fleste som har strekk merker er jo de som er overvektige eller har født.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Jeg er skinny ass og har strekkmerker, jeg. Gikk gjennom noe for noen år tilbake. Pubertet, mener jeg de sa det het.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jo hun vært nesten overvektig. Med tanke på vekten du opplyser. og det kommer også ann på høyde osv. Hadde hun var 175 f eks og gått fra 75. 55 hadde hun mest sansynlig ikke fått strekkmerker.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Man får jo ikke strekkmerker av å gå NED i vekt? Herregud.

Anonymous poster hash: bc997...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normal bmi i forhold til usa eller?. Eller i forhold til menn, bmi er faktisk bare noe tull. Det beregner f eks ikke muskel masse

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

"Normal bmi" har jo et ganske vidt spenn, er vel fra 18,5/19 til 24,9 som oftest.

Jeg er fullstendig klar over at bmi er tull, har bare sett at guttene her inne som argumenterer for at personen er for tykk slår i bordet med det, så tenkte å slå litt tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er pen nok som du er ts, og mange vil nok ha de. Ikke hør på de tullete folka som bare er negativ. De finner seg aldri noen uansett når de er så ekstrem nøye på kvinnfolka. Sikkert mange som blir seksuelt frustrert pga de aldri finner den rette å ha sex med. Tåler ikke litt strekkmerker en gang, noe over halvparten av kvinnene har/får. Må le :fnise:

Endret av Tissefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo ikke strekkmerker av å gå NED i vekt? Herregud.

Anonymous poster hash: bc997...01a

Selvsagt kan man få det haha. Falt å slått deg eller?

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...