Gå til innhold

Kjære menn, kunne dere datet meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 170 cm høy, lyst brunt halvlangt hår, grønne øyne. Jeg veier nok litt over gjennomsnittet i forhold til min høyde, men til gjengjeld har jeg stor rumpe, store bryster, og former. Jeg har som de fleste strekkmerker, cellulitter, føflekker og arr. Jeg barberer legger, armhuler og bikinilinje- men foretrekker å ha en grei dusk der nede.

Jeg er full av humor og selvironi, men jeg kan lett ta meg nær av ting hvis det går på meg som person. Jeg er utadvendt, alltid ærlig og relativt brutal. Jeg er glad, men har mye bagasje som lett kan sees på mine dårlige dager.

Jeg er ekstremt kosete, blir forbanna hvis du ikke svarer på mine meldinger(LES: hvis det går nærmest en dag, så sender jeg en til), jeg liker oppmerksomhet og gode ord, jeg er glad i sex og gjerne den sexen som er brutal på den måten at man "må være sterk" under akten. Ligg gjerne med meg en gang eller to om dagen.

Jeg er ung, og fortrekker men har alltid falt for de som er 10-20 år eldre enn meg. Jeg vil ha barn, gjerne to, men jeg ønsker ikke å kjøpe hus, jeg vil ha leilighet.

Poenget mitt er, med de fleste fakta på bordet, kunne DU datet meg? Og isåfall, hva er det som gjør at du ikke føler du er tiltrukket av meg?

Jeg tåler sannheten.



Anonymous poster hash: bc997...01a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 170 cm høy, lyst brunt halvlangt hår, grønne øyne. Jeg veier nok litt over gjennomsnittet i forhold til min høyde, men til gjengjeld har jeg stor rumpe, store bryster, og former. Jeg har som de fleste strekkmerker, cellulitter, føflekker og arr. Jeg barberer legger, armhuler og bikinilinje- men foretrekker å ha en grei dusk der nede.

Jeg er full av humor og selvironi, men jeg kan lett ta meg nær av ting hvis det går på meg som person. Jeg er utadvendt, alltid ærlig og relativt brutal. Jeg er glad, men har mye bagasje som lett kan sees på mine dårlige dager.

Jeg er ekstremt kosete, blir forbanna hvis du ikke svarer på mine meldinger(LES: hvis det går nærmest en dag, så sender jeg en til), jeg liker oppmerksomhet og gode ord, jeg er glad i sex og gjerne den sexen som er brutal på den måten at man "må være sterk" under akten. Ligg gjerne med meg en gang eller to om dagen.

Jeg er ung, og fortrekker men har alltid falt for de som er 10-20 år eldre enn meg. Jeg vil ha barn, gjerne to, men jeg ønsker ikke å kjøpe hus, jeg vil ha leilighet.

Poenget mitt er, med de fleste fakta på bordet, kunne DU datet meg? Og isåfall, hva er det som gjør at du ikke føler du er tiltrukket av meg?

Jeg tåler sannheten.

Anonymous poster hash: bc997...01a

Ta noen bilder å få lagt deg ut på tinder så får du se.

Anonymous poster hash: 67dff...e52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke jenter som lett blir forbanna, pluss at strekkmerker og celulitter er del breaker for meg. men jeg har ekstremt bra kropp selv da.



Anonymous poster hash: 32f42...2be
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Usj.... Dusk.

Kvinne sier formfull = feit, i 9 av 10 tilfeller.

Barn, nei takk.

Masete på sms, neitakk.

Jeg kjenner deg ikke, men skal jeg gå ut ifra det du skriver her blir det nei fra meg.

M26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Du vil ha barn, så det vil ikke fungere siden jeg ikke vil ha det.

Anonymous poster hash: b5a62...0be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tykass er showstopper for meg, ellers er det midt i blinken for meg.



Anonymous poster hash: 99f59...190
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 cm høy, lyst brunt halvlangt hår, grønne øyne. Jeg veier nok litt over gjennomsnittet i forhold til min høyde, men til gjengjeld har jeg stor rumpe, store bryster, og former. Jeg har som de fleste strekkmerker, cellulitter, føflekker og arr. Jeg barberer legger, armhuler og bikinilinje- men foretrekker å ha en grei dusk der nede.

Jeg er full av humor og selvironi, men jeg kan lett ta meg nær av ting hvis det går på meg som person. Jeg er utadvendt, alltid ærlig og relativt brutal. Jeg er glad, men har mye bagasje som lett kan sees på mine dårlige dager.

Jeg er ekstremt kosete, blir forbanna hvis du ikke svarer på mine meldinger(LES: hvis det går nærmest en dag, så sender jeg en til), jeg liker oppmerksomhet og gode ord, jeg er glad i sex og gjerne den sexen som er brutal på den måten at man "må være sterk" under akten. Ligg gjerne med meg en gang eller to om dagen.

Jeg er ung, og fortrekker men har alltid falt for de som er 10-20 år eldre enn meg. Jeg vil ha barn, gjerne to, men jeg ønsker ikke å kjøpe hus, jeg vil ha leilighet.

Poenget mitt er, med de fleste fakta på bordet, kunne DU datet meg? Og isåfall, hva er det som gjør at du ikke føler du er tiltrukket av meg?

Jeg tåler sannheten.

Anonymous poster hash: bc997...01a

Blir nok at du har strekkmerker og er overvektig. Du ville jeg skulle være ærlig. Men nå vet jeg ikke hvordan du ser ut da på ordtlig men kunne godt være jeg hadde datet deg fordi om. En forklaring på nett har ikke så mye å si egentlig.

Anonymous poster hash: 8f5e9...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tykass er showstopper for meg, ellers er det midt i blinken for meg.

Anonymous poster hash: 99f59...190

Så hvis jeg er 172 høy, og veier litt over 80 kg så er jeg tykk? TS

Anonymous poster hash: bc997...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Så hvis jeg er 172 høy, og veier litt over 80 kg så er jeg tykk? TS Anonymous poster hash: bc997...01a

Yup, enten det eller bodybuilder.

Begge deler er for meg like lite attraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og relativt brutal? Det kommer helt an på hva du mener med det. Om noen angriper meg verbalt (eller fysisk) så kan jeg bli en ganske stor satan selv, så ville nok foretrekke en kvinne med mer moderert lynne enn noen som får frem det verste i meg.



Anonymous poster hash: 2a889...d12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup, enten det eller bodybuilder.

Begge deler er for meg like lite attraktivt.

Er du singel?

Anonymous poster hash: bc997...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og relativt brutal? Det kommer helt an på hva du mener med det. Om noen angriper meg verbalt (eller fysisk) så kan jeg bli en ganske stor satan selv, så ville nok foretrekke en kvinne med mer moderert lynne enn noen som får frem det verste i meg.

Anonymous poster hash: 2a889...d12

Brutal i senga, ikke utenfor. TS

Anonymous poster hash: bc997...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d kunne jeg! Det med sex hver dag er et stort pluss siden e elsker sex! Ellers er ikke jeg redd for litt fett. Jeg er mer opptatt av at jeg selv må være godt trent. Men damer med former er deilige og myke. Er også veldig kosete selv. Strekkmerker er ikke det jeg bryr meg om i et forhold. Kan ha så mye strekkmerker for min del. Det er personen jeg blir forelska i. Det som er turn of ffor meg er lathet. Jeg kan ikke fordra lathet.

Endret av Tissefant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke jenter som lett blir forbanna, pluss at strekkmerker og celulitter er del breaker for meg. men jeg har ekstremt bra kropp selv da.

Anonymous poster hash: 32f42...2be

Lykke til med å finne en kvinne som ikke har det, da. Tror ca alle har strekkmerker i alle fall!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brutal i senga, ikke utenfor. TS

Anonymous poster hash: bc997...01a

Det er jo mange forskjellige tolkninger der, så dette måtte du i så fall ha utdypet om du var på date med meg. Jeg hadde blitt lettere skeptisk.

Anonymous poster hash: 2a889...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

176 høy og 80 kg, så er du tykk ja.



Anonymous poster hash: 8eb10...307
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup, enten det eller bodybuilder.

Begge deler er for meg like lite attraktivt.

Dust. Jeg vil si hun er godt i hold, men ikke noe ekstrem fedme det der. Da har du aldri sett skikkelig feite folk xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å finne en kvinne som ikke har det, da. Tror ca alle har strekkmerker i alle fall!

Det er derfor sånne menn forblir singel ;)

Endret av Tissefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...