Gå til innhold

Har du datapult


Mons

Anbefalte innlegg

Må ha skrivebord å jobbe på:)

Har egentlig en stasjonær, men den ligger og støver og venter på reparasjon, som jeg aldri får somla meg til å sende den på.

Men jeg er da vant med stasjonær, bruke datamus...

Så laptopen står stort sett på skrivebordet. Men om jeg er ordentlig sliten er det deilig å ta med laptopen i senga.

Anonymous poster hash: 422c7...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fargerik

Me har ikkje stasjonær datamaskin i hus, så dermed har me ikkje databord eller datapult heller. Men om me hadde hatt ein (eller fleire) stasjonære datamaskiner, så ville me nok hatt det. Me brukar laptop, begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste overskriften, trodde jeg du mente noe helt annet. Altså data-pult, som i pult over en data, eller gjennom. Via webcam o.l :fnise:

Men nei, jeg har ikke datapult.

Jeg trodde det samme. Eller om det var no fancy greier du kobla til dataen for å pule med den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stasjonær laptop (typ 17'' skjerm) som står trygt plassert på en IKEA skrivepult (utgått type) med hyller og rot. Når jeg sitter i sofaen og sengen, gjør jeg ting på nettbrettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Enhjørning

Har datapult ja. I leiligheten står det to stk i stua (en til meg og en til kjæresten), hos foreldrene mine er det en i en egen gang. I gamle huset vårt hadde vi "kontor" i kjelleren og eget datarom oppe ;) Flytter hjem igjen nå og satser på å kanskje få ha en datapult på loftstua, er så koselig der med stort vindu. Er forøvrig det at vi ikke har ønsket å ha pc i dagligstuen hos foreldrene mine og ikke ønsket å ha pcer på soverom som har vært grunnen til eget datarom her. Har forøvrig også en laptop som blir flittig brukt i senga og sofaen da, men gamingpcen min har alltid hatt en egen pult ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier ingen bærbar PC, har to skjermer, og driver også med andre skrivebordshobbyer, så har et bord på 80x150 cm. Ville ikke vært foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne hatt det, men har ikke plass. Eller, vi har pult, men brukes til tegning og andre hobbyer, så det blir trangt. Drømmer om større plass. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! Begge har stasjonær pc, og min er rimelig stor og firkantet istedenfor det vanlige kabinettet folk flest har! Men jeg har trådløs tastatur og mus, og skjermen henger på veggen bak pulten for å kunne bruke pulten til hobbyer o.l. også! Er på et eget rom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...