Gå til innhold

Hvilke spill har du på Steam?


Gjest extra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha, var en kamerat som ville vi skulle spille det... har bare spilt det 2 ganger fordi jeg ikke fikk det til :fnise: Goat Simulator har jeg sett videoer av! Synes det ser sinnsykt morsomt ut. Kanskje jeg skal kjøpe det neste gang jeg har råd.

Se verden fra perspektivet til en geit? :D Ja, blir vel et kultspill etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg skal copypaste alle titlene, men det er 144 spill tilknyttet profilen min. En fire-fem av dem spiller jeg ikke da de enten er ting som fulgte med da kjøpte andre spill og ikke er interessante etter prøvespilling, eller det er spill jeg trodde kom til å være bra som er totalt crap.

Eksempelvis har jeg The Path, et Lille Rødhette-inspirert spill hvor du i praksis skal gå til bestemors hus og får beskjed om å følge stien, noe jeg gjorde på første gjennomspilling. Så viste det seg at du får poeng utifra hvor mye du IKKE har fulgt stien, hvilke ting du har møtt på, blomster plukket og sånt noe. Problemet er at viewpointet endrer seg hele tiden slik at jeg ble sjøsyk av å spille det i lengre tid enn ti minutter, så jeg arkiverte det. :P

Top tre i spilletid:

Terraria 538 timer

Plants vs Zombies 152 timer

Alan Wake 76 timer

Topp tre personlige favoritter;

Scratches; Direcors cut (dritkult horror adventure, delvis basert på HP Lovecrafts måte å skrive på)

Alan Wake (Horror fps med god storyline)

The Night of the Rabbit (point and click fantasyadventure)

Alan Wake er råbra da :) Spilte det på Xbox360 og digget spillet selv om det var ganske lineært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se verden fra perspektivet til en geit? :D Ja, blir vel et kultspill etter hvert.

Er bra å se verden fra andre perspektiver! Kanskje jeg lærer noe nytt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bra å se verden fra andre perspektiver! Kanskje jeg lærer noe nytt? :D

Hehehehe :D Ja, det kan jo skje at en lærer noe nytt ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 80 spill på Steam.

De spillene jeg har spilt mest:

- The Elder Scrolls V: Skyrim : 310 timer

- Don't Starve : 108 timer

- Arma 2: Operation Arrowhead : 107 timer (pga. DayZ mod'en, ikke selve Arma)

- Saints Row: The Third : 56 timer

- State of Decay : 37 timer

Mine favoritter, som jeg kommer på nå, er vel Bioshock-spillene, Skyrim (tydeligvis), Saints Row-spillene, Walking Dead 1 + 2, Dead Rising 2, Left 4 Dead 2, Dead Space 1 + 2 og Batman: Arkham City. Stopper nå før jeg bestemmer meg for å nevne 50 spill til...

En litt kul, og litt deprimerende, fun fact som jeg fant; jeg har brukt over 1159 timer på Steam-spill. ... Og det verste er vel at jeg bare har hatt Steam i et par år. Alle de timene jeg har brukt på spill utenom Steam er ikke med i summen.

Og alle spillene mine er verdt 1483 dollar. Dævven. Rik. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ArmA 2 OA (487t), Skyrim (448t), og ArmA 3 (368t) er topp tre her :fnise:

Endelig en med hvertfall to bra spill! :D (ArmA)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arma har jeg aldri klart å sette meg inn i.

Men har forstått det at det kanskje er gøyest med venner og alle sitter på TS/Mumble/Vent?

Nope... Warfare <3

Domination og insurgency er også greit.. Men man må absolutt ikke spille med venner :) (Holder at de på laget forstår hva et lagspill er, og at de ikke er gamle cod/cs spillere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du «må» egentlig spille med venner/kjente over stemmechat for at det skal være verdt å bruke tiden på. Uten det blir det ikke samkjørt og da forsvinner poenget med ArmA! :)

Makan til løgn! (Mener jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DayZ er i mine øyne en langt mer unik og spennende spillopplevelse enn Arma alene

vennligst da dette som den spøken det er...

DIE!

Nå over til faktum:

DayZ er faenmeg så dritt, og har totalt ØDELAGT arma med jævla COD spillere og whatnot.. Det brakte cheating/hacking til arma også.

Days mangler spillopplevelse, og mangler noe som helst spennende.

Spawn

Få våpen

Drep noobs

DØ.

Gå til toppen igjen..

Ja, virkelig spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dayz gir spillopplevelser ulikt noe som helst annet. Følelsen av å være mer redd for medspillere, samt bevege deg i et helt enormt område med flere byer, tettsteder og enorme skogsområder gir noe helt unikt.

Charnarus mener du? Jepp, det kartet er konge, men ikke i dayz ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går ArmA ut på?

Se for deg Battlefield, bare ENORMT større kart.. Og at det er mer en simulator enn et spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke så mange spill, bare dota 2 og noen CS-greier ol. som jeg kjøpte for evigheter siden.

Har flere tusen timer registrert, men Steam teller jo timer hver gang spillet står i standby så det stemmer jo absolutt ikke.



Anonymous poster hash: 98ee1...c82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 spill, 60 timer hvorav det meste er cs 1.6. Null aktivitet siden gud vet når. Tenkte jeg skulle begynne med Skyrim en eller annen gang men det blir vel aldri om.

Men hvor poppis er dere på steam da, har dere mange venner? Jeg har 50 :P

Endret av kubrak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vennligst da dette som den spøken det er...

DIE!

Nå over til faktum:

DayZ er faenmeg så dritt, og har totalt ØDELAGT arma med jævla COD spillere og whatnot.. Det brakte cheating/hacking til arma også.

Days mangler spillopplevelse, og mangler noe som helst spennende.

Spawn

Få våpen

Drep noobs

DØ.

Gå til toppen igjen..

Ja, virkelig spennende..

Charnarus mener du? Jepp, det kartet er konge, men ikke i dayz ;)

Jeg tror vi kan enes om at det vi har forskjellig syn på hva spillopplevelse er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har i grunn ikke mye spilletid på Steam, da jeg ofte har hatt spillene enten på CDrom tidligere eller annet platform. Eller rett og slett spiller spill en annen plass enn Steam. Har for tiden 69 spill.

Overaskende nok så er Farming Giant, Farming Simulator 2011 (og 2013.) øverst på mest spilte. Muligens fordi det tar lang tid før spillene blir givende og lønnsomt.
Ellers så har jeg litt Ys (diverse av dem.) Tropico 4, Sleeping Dogs, Orcs Must Die, The Novelist, Mass Effect, Driver San Francisco, DmC Devil May Cry, Darksiders serien, Crisis 2, Banished, Always Remember Me, Age of Empires 3, Assasin's Creed Revelations, Mount and Blade serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi kan enes om at det vi har forskjellig syn på hva spillopplevelse er ;)

Muligens.. Hva er det du liker med total mangel på ting å gjøre i et spill?`Det er jo null objectives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overaskende nok så er Farming Giant, Farming Simulator 2011 (og 2013.) øverst på mest spilte.

FS13 er jo niiice :D

ETS2 også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens.. Hva er det du liker med total mangel på ting å gjøre i et spill?`Det er jo null objectives.

Jeg går etter opplevelser, ikke poeng og mål "in your face" :) Sikkert derfor også arcadestylespill aldri har appelert spesielt til meg over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...