Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jo bare morgenkvisten i USA nå, så kan kanskje være derfor. Vet ikke om de sender ut samlet til alle, eller når de gjør det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket spillet nå, og står fortsatt at oppdateringen kommer neste uke (som det også sto i forrige uke). Så får håpe kildene er korrekte, og at den kommer ila dagen. Finner ikke noe om det på den norske hjemmesiden eller Facebook-siden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå laster Origin ned en oppdatering til Sims 4 for meg, i hvert fall. Skal sjekke om det er karriere-oppdateringen, for det har fortsatt ikke kommet noe mer info om den så vidt jeg kan se.

Edit: Nope :(

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva syns dere om dette:

http://simgoodie.no/the-sims-4/ut-i-naturen/

http://www.thesims.com/no_NO/news/ts4-gp01announce

Jeg er VELDIG skeptisk til Game Pack-konseptet, da jeg har en følelse av at det kommer til å koste like mye som en vanlig utvidelsespakke ville gjort, men uten alle ekstrafunksjonene. Vi får se når det kommer noen pris på det, men inntil videre er jeg veldig skuffet. Håper i såfall at det kommer utvidelsespakker i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om dette:

http://simgoodie.no/the-sims-4/ut-i-naturen/

http://www.thesims.com/no_NO/news/ts4-gp01announce

Jeg er VELDIG skeptisk til Game Pack-konseptet, da jeg har en følelse av at det kommer til å koste like mye som en vanlig utvidelsespakke ville gjort, men uten alle ekstrafunksjonene. Vi får se når det kommer noen pris på det, men inntil videre er jeg veldig skuffet. Håper i såfall at det kommer utvidelsespakker i tillegg.

De kommer til å koste 19.99 dollar i følge Kotaku, så det kunne heldigvis vært verre. Men ja, det kommer nok helt sikkert "vanlige" utvidelsespakker i tillegg, noe annet synes jeg hadde vært veldig merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer til å koste 19.99 dollar i følge Kotaku, så det kunne heldigvis vært verre. Men ja, det kommer nok helt sikkert "vanlige" utvidelsespakker i tillegg, noe annet synes jeg hadde vært veldig merkelig.

Okey, det var jo ikke så alt for ille heldigvis. Gleder meg til første ordentlige utvidelsespakken, syns kanskje det var litt rart å komme med en sånn liten en som den første pakken, men det er kanskje bare meg? På en annen side er det kanskje lurt, så de får bedre tid til å fikse bugs før de gir oss noe skikkelig innhold.

Åh, jeg bare lengter sånn etter mer å gjøre i spillet :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ut som at game pack blir som stæsj-pakkene da, bare med ekstra funksjoner. Synes det virket bra jeg. Det kommer nok større utvidelsespakker i tillegg, slik som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen komme med inspirasjon til hus jeg kan bygge? Har lyst til å bygge et start-hjem (så det må jo komme under 20.000), og sliter med å finne inspirasjon. Synes det er så mye enklere å bygge stoooort og dyrt :P

Noen som har noen ideer, eller ønsker (hvis noen trenger ferdig bygd hus:P)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen komme med inspirasjon til hus jeg kan bygge? Har lyst til å bygge et start-hjem (så det må jo komme under 20.000), og sliter med å finne inspirasjon. Synes det er så mye enklere å bygge stoooort og dyrt :P

Noen som har noen ideer, eller ønsker (hvis noen trenger ferdig bygd hus:P)? :)

Hva med en koselig English Cottage?

http://i.pbase.com/g5/38/291438/2/99177860.wy12vVkd.jpg

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en stund siden bygde og møblerte jeg et fancy pancy hus som jeg skulle ta i bruk med en familie nå. Men det går jo ikke an å flytte inn i huset ferdig møblert!! Jeg kan kun velge å flytte inn uten møblene. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund siden bygde og møblerte jeg et fancy pancy hus som jeg skulle ta i bruk med en familie nå. Men det går jo ikke an å flytte inn i huset ferdig møblert!! Jeg kan kun velge å flytte inn uten møblene. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det?

Er det for dyrt for simmene med møbler kanskje? Tror prisen som står i galleriet er for huset uten møbler, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de svømmer i penger:) Nå er det sånn at en familie bodde der før dem, helt til jeg kasta dem ut. Det har nok noe å si, for det går fint å flytte inn i andre møblerte hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått den nye karriere oppdateringen? Har fått julegensere osv men finner ikke karrierene når jeg går på jobb? Hjelp??
Det er ingen oppdateringer heller, spillet er oppdatert.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...