Gå til innhold

Trenger nye venninner i Oslo!


Okami

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en relativt oppegående (liker jeg i allefall å tro) jente på 25 år. Har bodd i Oslo i 4 år, men grunnet mye jobbing og fraflytting etter skolegang har nettverket sakte men sikkert blitt mindre.

Ønsker å bli kjent med andre jenter rundt samme alder i Osloområdet. Åpen for vennskap med mannfolk også, men det er hovedsakelig selskap av andre jenter jeg savner.. :)

Jeg er forøvrig singel uten barn dersom det har noe å si. Savner noen å dra i parken med, ut på byen enkelte helger og diverse.

Send meg gjerne en pm om noen er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også 25, singel og bor alene i byen. Har noen venninner, men de bor litt utenfor eller i utlandet. Hadde vært supert å hatt noen i byen også :) Send meg en PM (drar til utlandet på mandag, så blir en uke uten svar da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år gammel jente, bor i kollektiv i Oslo. Har.. egentlig ingen venner. Ingen jeg er med i fritiden hvertfall :/
Send PM hvis du vil vite litt mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Er 23 år gammel jente. Bor i kollektiv i Oslo. Har også veldig lyst på venner i byen :)
(men synes det er litt skummelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Er ei 21 år gammel jente som bor litt utenfor Oslo. Jeg er ikke verdens mest sosiale av meg, men er til å stole på og tar meg gjerne noen turer inn til Oslo, både for koselig prat og å gå ut på byen. Send meg gjerne en PM om du ønsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Er ei jente på snart 20 år som bor og studerer i Oslo. Hadde vært superhyggelig med ei venninne i byen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 26 og har bodd i Oslo i et år nå, men har ikke så mange venninner å finne på ting med i fritiden. Skriv gjerne pm om du vil finne på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Søren altså, at jeg ikke tenkte på kvinneguiden før :dry: bodd 3år i oslo men retunerte hjem til sørlandet etter studier i vår pga. manglende nettverk i hovedstanden :rolleyes:

håper dere finner hverandre! kan ikke en av dere huse en kveld der alle respondentene fra tråden er invitert (eller alle "ensomme" som vil) ? det hadde vært så koselig :lillesky:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Send meg gjerne en pm, jeg vil gjerne ha flere venninner :) jeg er 24 år, bor litt utenfor sentrum og har samboer, kanskje flere av oss kunne møttes for kaffe, pizza, middag eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Send meg gjerne en pm, jeg vil gjerne ha flere venninner :) jeg er 24 år, bor litt utenfor sentrum og har samboer, kanskje flere av oss kunne møttes for kaffe, pizza, middag eller noe slikt?

Bra initiativ. Jente på 20 her, jobber og studerer. Har også samboer. Ikke bodd så lenge i Oslo, så kos med noen bekjentskaper. Jeg er med på den ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sortkledd jente 23, Oslo!

Bodd her i 4 år, har samboer og katt.

Jeg jobber i butikk og bruker fritiden på xbox, grøssere, shopping og gode samtaler!

Liker å bli kjent med nye folk, så send meg gjerne en melding :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 20 år, bor litt utenfor byen. Mistet en del venner etter vgs. Har samboer som også gjerne vil ha et par nye venner/vennepar! Send gjerne PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er interessert i å gjøre noe felles? F.eks til uken?:) kino, mat, kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler det samme jeg også, har bare bodd i Oslo i 4mnd, så er veldig ny i byen.. Eneste nettverket jeg har er på jobb så hadde vært greit å fått bygd opp dette litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...