Gå til innhold

Kontaktet av en på PM?


wintergirl

Anbefalte innlegg

En Mr. Smith kontaktet meg på PM her om dagen. Han skrev:" Hei Wintergirl:) Du trenger en tjener du:) Kan jeg få være det?:) "

H*n opprettet en konto den 18 juli 2014, men brukeren er ikke mer. Slettet kontoen sin ganske raskt. Noen flere som har fått fra h*n? Er det sånn at noen også vil fiske ut opplysninger om andre KG brukere? Jeg skrev ikke noe personlig om meg, bare svarte overfladisk.

Høres kanskje litt paranoid ut, men er nysgjerrig. :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malanthor

Er vel en av de fyrene som vil bli brukt av en kvinne på ymse måter og som har lagd diverse poster om det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også.

Takket pent nei. :)

Fornuftig! Neste gang så gjør jeg det også: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en av de fyrene som vil bli brukt av en kvinne på ymse måter og som har lagd diverse poster om det. :fnise:

Ja, en med merkelig fetish;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarte han ikke :P

Han har visst vært borti flere her inne ser jeg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Det er ikke bare ham jeg har fått slike "merkelige" PM-er fra..

Beste er bare å ikke svare :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare ham jeg har fått slike "merkelige" PM-er fra..

Beste er bare å ikke svare

:)

Er det de som allerde er her inne, eller er der medlemmer som deltar på diskusjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding jeg også. Endte opp på date.. tufsen stakk fra regninga!

Oki..? ; 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk ikke noe...

:snurt:

Du gikk ikke glipp av noe, men kommer sikkert en merkelig pm til deg en dag også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Mr. Smith kontaktet meg på PM her om dagen. Han skrev:" Hei Wintergirl:) Du trenger en tjener du:) Kan jeg få være det? :) "

H*n opprettet en konto den 18 juli 2014, men brukeren er ikke mer. Slettet kontoen sin ganske raskt. Noen flere som har fått fra h*n? Er det sånn at noen også vil fiske ut opplysninger om andre KG brukere? Jeg skrev ikke noe personlig om meg, bare svarte overfladisk.

Høres kanskje litt paranoid ut, men er nysgjerrig. :klo:

Jeg la merke til att du fokuserte på att brukeren slettet konten, som mest sannsynelig betyr att persjonen ikke kunne stå for hva han sier.

Og jeg er enig med denne holdningen. Det ville ha vært umulig stå for det med tanke på att kvinnfolk hører til på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til att du fokuserte på att brukeren slettet konten, som mest sannsynelig betyr att persjonen ikke kunne stå for hva han sier.

Og jeg er enig med denne holdningen. Det ville ha vært umulig stå for det med tanke på att kvinnfolk hører til på kjøkkenet.

Høh... Han har tilbydd seg på nytt, med et annet nick. But still... Og Hellstrøm er et perfekt eksempel på hvem som hører til på kjøkkenet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...