Gå til innhold

Noen fra Østfold her?:-)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Staffordshire Bullterrier :) Du da? Går ut fra at du har siden du spør :)

Jeg har en ridgeback blanding på 4 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder til ikke langt unna Fredrikstad og Sarpsborg, 89-modell. Tidligere bodd i Halden :)

Endret av Jolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er mange som er fra Østfold :)

Holder til ikke langt unna Fredrikstad og Sarpsborg, 89-modell. Tidligere bodd i Halden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Sier du det ja Maren, jeg trodde ikke at du har kjæreste. Trodde at du var etter kjæreste, så kunne jeg vært den he he må tulle litt.

Jeg har søskenbarn som bor i Rakkestad, hver eneste helg når jeg tar å besøker han i Rakkestad, synes det er så trist der. Alle er innestengt, ingen tør å ta se tur ute eller at dem for opp stemningen i Rakkestad eller litt liv ute i gatene.

koselig du besøker han hver helg da, skjer ikke så her i Rakkestad for å være ærlig nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest _Nymeria

23 år, nettopp flyttet til Fredrikstad.

Kjenner ingen, kjeder meg helt enormt. Er det noen som har noe forslag til interessante ting å gjøre her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Hei folkens.

Finnes det noe andre som er fra Østfold?

Ser at mange har vært aktiv her, men det kan hende at det finnes de som ikke har vært aktive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Så koselig at det er flere fra Fredrikstad. Hvis du er interessert så kan vi være kjent eller bare skrive til hverandre.

Send PM :)

21 år. Fredrikstad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest mirimi

Jeg flytter sannsynligvis til Fredrikstad i august om jeg kommer inn på studie, grugleder meg litt siden jeg ikke kjenner noen der... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter sannsynligvis til Fredrikstad i august om jeg kommer inn på studie, grugleder meg litt siden jeg ikke kjenner noen der... :)

Hei. Det hadde vært artig å bli kjent med deg :), bor selv i Fredrikstad.

Det er ikke så enkelt å finne seg venner :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg hadde helt glemt denne tråden! Er veldig interessert i å treffe "nye venner". Savner å være sosial, da de fleste vennene jeg hadde/har er så opptatt med egne liv :) Er som sagt tidligere i tråden 22 år. Bor med samboeren min i Fredrikstad med hund og kattunge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...